Carrefour Polska inwestuje w sztuczną inteligencję, partnerem Synerise
Carrefour Polska wdraża w swoich kanałach cyfrowych oraz sklepach stacjonarnych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Inwestycja ma poprawić jakość obsługi klienta oraz indywidualne dopasowywanie ofert. Projekt powstaje we współpracy z Synerise.
W ramach wprowadzanych nowości technologicznych, klienci Carrefour w e-commerce otrzymują podpowiedzi produktów, dopasowane do ich indywidualnych preferencji na podstawie np. historii zakupowej czy stanu produktów wrzuconych do koszyka. Również wyszukiwarki e-commerce i aplikacji mobilnej pomagają w sprawniejszym odnalezieniu produktów, którymi klient może być zainteresowany.
Ponadto, użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymują spersonalizowane kupony zniżkowe oraz dopasowane gazetki promocyjne. Z personalizacji skorzystają również użytkownicy kart lojalnościowych, dla których indywidualnie przygotowywane będą rabaty.
- Obecnie Carrefour wprowadza w swoich kanałach sprzedażowych rozwiązania oparte na algorytmach AI i personalizacji pozwalające poznać preferencje zakupowe naszych klientów i na tej podstawie dopasowywać ofertę handlową do każdego z odbiorców osobno - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, it, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.
Carrefour Polska współpracuje z Synerise
Partnerem technologicznym detalisty została spółka Synerise. Jej technologia zostanie wykorzystana m.in. do stworzenia pełnego obrazu klienta, analizy Big Data oraz personalizacji komunikacji oraz działań promocyjnych. Carrefour oraz Synerise będą również pracować nad innowacjami dla całego sektora handlu detalicznego.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska inwestuje w sztuczną inteligencję, partnerem Synerise