Canal+ Cyfrowy: czas na kanał typu dom i ogród
We wrześniu spółka Canal+Cyfrowy uruchomi zapowiadany kanałtematyczny typu dom i ogród. Będzie on nosić nazwę Domo.tv. Nowastacja poruszać będzie tematy związane z budowaniem, remontowaniem,aranżacją wnętrz, designem i architekturą, a także projektowaniem ipielęgnowaniem zieleni.
Na antenie Domo.tv oprócz serii poradnikowych gościć będą filmydokumentalne, programy rozrywkowe i serie reality oraz filmyfabularne. Stacja realizować będzie też własne produkcje wewspółpracy z ekspertami rynku budowlanego i dekoracyjnego.
- W Polsce, gdzie zima trwa co najmniej pół roku, ludziespędzają większość czasu w domu, dlatego też wszystko, co jest znim związane, staje się bardzo istotnym elementem życia podkreślaMałgorzata Seck, która została dyrektor zarządzającą Domo.tv.Stanowisko brand managera stacji objęła Joanna Albin, a PR-emzajmuje się Anna Pietraszek-Milewicz z agencja Pi-aR+.
Grupa docelową Domo.tv będą kobiety i mężczyźni powyżej 25. rokużycia poszukujący inspiracji dla domu i ogrodu, osoby, które ceniąpiękno otoczenia i funkcjonalność przestrzeni.
Kanał będzie nadawany początkowo w od 7.00 do 1.00 w nocy,docelowo planowana jest emisja całodobowa. W momencie startu stacjabędzie dostępna w pakiecie podstawowym platformy Cyfra+ w pakieciepodstawowym i w sieciach kablowych.
Domo.tv współpracuje z agencją brandingową Mamastudio, którajest autorem nazwy i logotypu kanału oraz będzie odpowiedzialna zabranding i kampanię reklamową wprowadzającą stację na rynek. Zazakup mediów odpowiada dom mediowy MPG Media Planning, zaśsprzedażą czasu reklamowego Domo.tv zajmie się dom sprzedażyATMedia, obsługujący również pozostałe kanały spółki.
Dołącz do dyskusji: Canal+ Cyfrowy: czas na kanał typu dom i ogród