SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć stacji bp promuje nową aplikację. W stworzeniu kampania pomogła sztuczna inteligencja

Sieć stacji paliw bp wprowadziła nową aplikację BPme. Jej launchowi towarzyszy kampania w digitalu, radiu i materiałach POS. 

Aplikacja BPme oferuje korzyści i specjalne promocje na paliwa, oferty sklepowe, oleje Castrol, myjnię czy ofertę gastronomiczną Wild Bean Cafe zapewniając klientom zintegrowaną ofertę. Te korzyści będą podkreślane w kampanii, która przenosi użytkowników do "Me-me-wersu", gdzie cały wszechświat podpowiada im, że pobranie i korzystanie z aplikacji BPme to korzystna decyzja.

Kampania promująca aplikację powstała przy pomocy narzędzi sztucznej inteligencji i będzie realizowana w digitalu (w tym w social mediach), w radiu oraz POS. 

Za ideę kreatywną, KV, działania w digital i SM odpowiada VML. Projekty materiałów POS na podstawie KV przygotowały agencje VML i GPD. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare. Kampania potrwa do końca stycznia 2025.

Dołącz do dyskusji: Sieć stacji bp promuje nową aplikację. W stworzeniu kampania pomogła sztuczna inteligencja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl