SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BGK wybrał agencję do obsługi mediowej

Dom mediowy Carat (dentsu Polska) wygrał przetarg na obsługę mediową Banku Gospodarstwa Krajowego. Agencja już pracowała w tym zakresie dla banku - po przetargu wygranym w 2022 roku. 

Carat w przetargu pokonał czterech konkurentów: Sigmę Bis (agencję należącą do Orlenu i PZU), Euvic Media, Media Group i Value Media (Group One).

Agencja zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzebę zamieszczenia materiałów (reklama, artykuł, spot itp.) banku. BGK chce promować się w następujących kanałach: prasa ogólnopolska i regionalna, prasa branżowa i specjalistyczna, internet, reklama zewnętrzna, radio, telewizja.

Będzie też odpowiadać za przygotowywanie wycen działań reklamowych (m.in. przygotowanie media planów) zleconych przez klienta oraz doradztwo w zakresie wyboru optymalnych formatów reklam i terminów publikacji, doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku. 

Bank Gospodarstwa Krajowego umowę z Caratem podpisze na cztery lata. Agencja ta już obsługiwała mediowo BGK - po wygranym przetargu w 2022 roku. 

Dołącz do dyskusji: BGK wybrał agencję do obsługi mediowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerzy Malczyk
Ciekawe ile poszlo pod stolem, znajac ekipe Tooska.
odpowiedź
User
Blejk Karington
Ciekawe ile poszlo pod stolem, znajac ekipe Tooska.
odpowiedź