Astoria Avenue wypromuje Virgin Mobile Polska
Astoria Avenue poprowadzi kompleksową obsługę komunikacji wchodzącego właśnie na nasz rynek nowego operatora komórkowego Virgin Mobile Polska.
Astoria Avenue odpowiada za strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji, działania związane z budowaniem relacji z mediami oraz z liderami opinii, kreowanie obecności klienta w internecie (w tym prowadzenie obecności w mediach społecznościowych), realizację projektów i wydarzeń specjalnych, zarządzanie kryzysowe, a także prowadzenie biura prasowego.
Astoria Avenue nie zdradza na jaki okres została podpisana umowa.
Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii jako pierwszy operator wirtualny na świecie. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. Poza rynkiem brytyjskim, Virgin Mobile funkcjonuje także w Australii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Republice Południowej Afryki, Francji, Indiach oraz Chile. Działalność w Polsce operator rozpocznie w sierpniu 2012 roku.
W ramach Grupy Virgin, do której należy także Virgin Mobile, działa ponad 400 różnego rodzaju firm i przedsięwzięć biznesowych, zatrudniających ponad 50 tysięcy osób w 35 krajach. Przychody Grupy Virgin na całym świecie w 2011 r. wyniosły około 20 mld. dolarów.
Dołącz do dyskusji: Astoria Avenue wypromuje Virgin Mobile Polska