SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Artur Leśniak w dziale strategii 180heartbeats + Jung v Matt

Artur Leśniak objął stanowisko strategy plannera w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v Matt. Przeszedł z Schulz brand friendly.

Artur Leśniak Artur Leśniak

- Wierzę, że przyszłość branży reklamowej i szeroko pojętej komunikacji marketingowej leży na styku nowoczesnej technologii oraz designu. 180 jest agencją oferującą klientom najwyższą wartość w tych obszarach. Dla mnie jest to najlepsze miejsce do dalszego rozwoju swoich kompetencji - komentuje Artur Leśniak.  

Nowy strateg 180heartbeats ostatnio pracował jako senior strategy planner i creative group head w Schulz brand friendly. Tam m.in. współpracował przy kampanii marki Wawel "Czujesz się dobrze, czynisz dobrze". Przygotowywał także kampanie dla Procter&Gamble, Canal+, Mitsubishi Polska, Maspex, Kaufland.

Wcześniej był m.in. digital strategy plannerem w Saatchi & Saatchi & Interactive Solutions

Dołącz do dyskusji: Artur Leśniak w dziale strategii 180heartbeats + Jung v Matt

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tyryryry
buahahahahaha! :D :D :D

0 0
odpowiedź
User
nikodem
dyzma
0 0
odpowiedź
User
Ufny
Uffff.... Kraków się uwolnił.
0 0
odpowiedź