ARBOinteractive zmienia polski cennik reklamowy Facebooka
ARBOinteractive podwyższyła minimalną wartość zakupu kampanii na Facebooku dla polskich reklamodawców. Wprowadzono też targetowanie reklam emitowanych w modelu reach block.
Obecnie minimalna wartość zamówienia na kampanię reklamową w serwisie Facebook wynosi w Polsce 29,5 zł tys. netto, a nie jak dotychczas – 21,5 tys. zł. Jednocześnie obniżono wartość CPM dla reklam emitowanych na stronie głównej portalu, a także na jego podstronach, czyli w modelu ASU. Ma to pozwolić reklamodawcom na zakup większej liczby odsłon w ramach pojedynczej kampanii.
Z kolei w przypadku reklam emitowanych w modelu reach block, czyli na pierwszych pięciu odsłonach strony głównej dokonanych przez internautę danego dnia, wprowadzono sześć nowych segmentów służących targetowaniu, m.in. „Mężczyźni 18+”, „Kobiety 18+” i „Wszyscy 13-17”. Dla reach blocków zmieniono również podział tygodnia na dni robocze – od poniedziałku do czwartku – oraz weekend – od piątku do niedzieli.
Zmiany w cenniku Facebooka dla polskich reklamodaców wynikają z globalnej polityki cenowej serwisu. Nowe stawki wprowadziła agencja ARBOinteractive, która od początku br. odpowiada za sprzedż i obsługę w naszym kraju kampanii realizowanych w tym serwisie (więcej na ten temat). Cennik będzie obowiązywać do końca br.
Dołącz do dyskusji: ARBOinteractive zmienia polski cennik reklamowy Facebooka
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEhSUU1vb25EcGFXaW92eFR6alY0TFE6MQ