SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Apple TV+ może zaoferować tani pakiet z reklamami

Po Netfliksie, Disney+ i Amazon Prime Video, serwis streamingowy Apple TV+ może być kolejnym, który wprowadzi do oferty tańszy plan z reklamami. Jak poinformował Business Insider, firma zatrudniła kilku menadżerów medialnych, specjalizujących się w reklamie. Może być to pierwszy krok do wdrożenia nowej strategii. 

Do zespołu Apple TV+ dołączył ostatnio Joseph Cady, który przez 14 lat był odpowiedzialny za reklamę NBCUniversal. Do koncernu z nadgryzionym jabłkiem w logo trafili także inni menadżerowie, którzy mogą pomóc w sprzedaży spotów. To na przykład Jason Brum (wcześniej Xandr, NBCUniversal), Jacqueline Bleazey (do tej pory FanDuel) czy Chandler Taylor (dotychczas Peacock). Pierwsze informacje o reklamach w Apple TV+ pojawiły się już w 2022 roku. Według Business Insider, ich sprzedaż ma zostać zautomatyzowana.

Ile kosztuje Apple TV+?

Standardowa opłata subskrypcyjna za Apple TV+ w Polsce kosztuje 34,99 zł miesięcznie. Serwis można wypróbować za darmo przez tydzień. Platforma jest także dostępna bezpłatnie na trzy miesiące po zakupie urządzenia Apple. Do 30 kwietnia z podobnej promocji mogą skorzystać posiadacze telewizorów LG Smart TV. Zniżka jest dostępna tylko dla nowych subskrybentów.

Apple TV+ to serwis streamingowy z filmami, serialami i programami, który działa na podobnych zasadach co Netflix, Disney+, Amazon Prime Video czy HBO Max. W Apple TV+ obejrzeć można popularne seriale, takie jak „Monarch: Dziedzictwo potworów”, „Władcy przestworzy”, „Silos”, „W powietrzu”, „The Morning Show”, „Fundacja”, „Kulawe konie” i wielokrotnie wyróżniony nagrodą Emmy „Ted Lasso”, a także nagradzane oryginalne filmy Apple, w tym nominowany do 10 Oscarów „Czas krwawego księżyca” Martina Scorsese i nagrodzony Oscarem za najlepszy film „Coda”.

Kolejne serwisy streamingowe z reklamami

Pod koniec stycznia Amazon Prime Video w Stanach Zjednoczonych wprowadził dopłaty za brak reklam. Ich wyłączenie kosztuje 2,99 dol. miesięcznie. Od 5 lutego reklamy są wyświetlane także w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Austrii. U naszych zachodnich sąsiadów wyłączenie spotów kosztuje 2,99 euro miesięcznie. Od 9 kwietnia zasady zaczną obowiązywać także we Francji. Oglądanie bez reklam ma wiązać się z dopłatą 1,99 euro.

Części polskim subskrybentom Prime Video, po uruchomieniu aplikacji platformy na telewizorze pokazała się prośba o zgodę na emitowanie spersonalizowanych reklam. Prime Video w tej sprawie milczy, ale może to oznaczać wprowadzenie dopłaty także na naszym rynku w najbliższych miesiącach.

Od końca 2022 roku pakiety z reklamami wdrażają Netflix i Disney+. Mogą z nich skorzystać subskrybenci ze Stanów Zjednoczonych i wybranych krajów Europy Zachodniej. Na razie te plany nie są dostępne na polskim rynku. Także HBO Max nie oferuje tańszego planu, choć w USA był on dostępny jeszcze przed rebrandingiem na Max. Z nowego pakietu Netfliksa po ponad roku od debiutu korzystało 23 mln użytkowników. 

Dołącz do dyskusji: Apple TV+ może zaoferować tani pakiet z reklamami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sprostowanie
Droga redakcjo. Prawie nikt nie kupuje samego Apple TV+ (za 34,99 PLN), gdyż jest to nieopłacalne.
Za 39,99 PLN jest abonament Apple One (który zawiera w sobie Apple TV+, Apple Music, Apple Arcade i iCloud 50GB).
2 0
odpowiedź
User
igoro
Może im się opłacać, obecnie rozdają to w zasadzie za darmo (co chwilę ogłaszają akcje dające 2 miesiące "testu" dostępne dla powracających klientów).
0 0
odpowiedź