Animowany spot promuje forBET
Agencja kreatywna N42 odpowiada za kompleksową realizację najnowszego spotu telewizyjnego bukmachera forBET. Przygotowała koncept kreatywny, koordynowała również produkcję i zakup mediów. Spot jest już emitowany przed każdym meczem Ekstraklasy.
Animowany spot utrzymany jest w luźnej, streetowej stylistyce z muzycznym hiphopowym sznytem, który dodatkowo podkreśla rytm sportowych emocji – tak ważnych dla każdego kibica.
- Emocje, które daje sport tworzą sens kibicowania. To właśnie w poszukiwaniu tych unikalnych emocji przychodzimy na stadiony, hale sportowe i zasiadamy przed telewizorami - mówi Tomasz Kraska, dyrektor marketingu forBET. - Już od ośmiu lat nadajemy rytm kibicowaniu, wspierając zarówno sportowców, jak i kibiców w tworzeniu tej wyjątkowej społeczności. Cieszymy się, że nasz najnowszy spot stworzony we współpracy z agencją kreatywną N42 tak dobrze odzwierciedla nasz team spirit i wartości, którymi kierujemy się na co dzień.
Za koncepcję kreatywną, copy i produkcję spotu odpowiadała dział kreacji N42 – Damian Grudzień i Radosław Kuczyński, pod nadzorem Magdaleny Przygody z N42.
ForBET to legalny polski bukmacher oferujący zakłady na zdarzenia sportowe, zakłady live oraz sporty wirtualne. Reklamę można oglądać przed każdym meczem Ekstraklasy w telewizji i na oficjalnym kanale forBET na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Animowany spot promuje forBET