'Alkohol. Tylko dla pełnoletnich' w spotach piwa
Hasło "Alkohol. Tylko dla pełnoletnich" pojawiło się w spotach reklamowych różnych marek piwa. To element kampanii ostrzegającej przed sprzedażą alkoholu osobom nieletnim.
Hasło "Alkohol. Tylko dla pełnoletnich" pojawi
się w najbliższym czasie w telewizyjnych i kinowych spotach
reklamowych wszystkich marek piwa należących do firm zrzeszonych w
Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary
Polskie. Wprowadzenie tego hasła to element kampanii
ostrzegającej pod hasłem "Pozory mylą, dowód nie" przed sprzedażą
alkoholu osobom nieletnim.
- Ten problem jest dostrzegany przez większość społeczeństwa, a
mimo to osoby poniżej 18. roku życia mają stosunkowo łatwy dostęp
do alkoholu także z powodu przyzwolenia społecznego dla sprzedaży
tak zwanego "jednego piwa", a po części dlatego, że nastolatki
umiejętnie ukrywają swój prawdziwy wiek - uzasadnia Danuta Gut,
dyrektor biura zarządu ZPPP Browary Polskie.
Slogan znajdzie się zarówno w nowych spotach, jak i zostanie dołączony do tych emitowanych już wcześniej.
Dołącz do dyskusji: 'Alkohol. Tylko dla pełnoletnich' w spotach piwa