SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Air France i KLM reklamują wyprzedażowe odchudzanie cen

Linie lotnicze Air France i KLM reklamują prasie i internecie wspólną promocję cenową. Oferta dotycząca lotów do 83 miast na świecie promowana jest pod hasłami "Odchudzamy ceny" i "Super wyprzedaż".

Rozpoczęta 14 stycznia kampania linii lotniczych Air France i KLM reklamuje wprowadzaną przez nie wspólnie promocję cenową na loty do 83 miast na całym świecie. Atrakcyjność oferty obejmującej połączenia do połowy czerwca, z której można skorzystać do 2 lutego, podkreślają hasła "Odchudzamy ceny" (Air France) i "Super wyprzedaż" (KLM).

airfrance

Akcja prowadzona jest w prasie codziennej ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Rzeczpospolita") i internecie (m.in. Gazeta.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl).

Adaptację kampanii zaplanowanej do początku lutego przygotowały agencje reklamowe EURO RSCG (dla Air France) i Leo Burnett ( dla KLM), a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG Media Planning Group.

Dołącz do dyskusji: Air France i KLM reklamują wyprzedażowe odchudzanie cen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl