Agora zleciła badanie opinii użytkowników o Wyborcza.pl, za udział płaci 130 zł
Firma Zymetria na zlecenie Agory w marcu ma przeprowadzić badanie dotyczące portalu Wyborcza.pl. Wybranym prenumeratorom i osobom spoza tego kręgu wysłano maile z zaproszeniem do udziału. Oferuje za to 130 zł.
Badanie ma mieć charakter indywidualny, trwać nie dłużej niż 1,5 godziny. - Zespół „Gazety Wyborczej” cały czas pracuje zarówno nad kolejnymi zmianami w swojej ofercie cyfrowej, aby lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników, jak i nad udoskonalaniem serwisu Wyborcza.pl. W tym celu często współpracuje z profesjonalnymi firmami badawczymi, które standardowo płacą uczestnikom badania za ich przyjazd, czas poświęcony na pogłębiony wywiad i zaangażowanie - uzasadnia Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory.
- Tym razem wsparliśmy firmę badawczą w rekrutacji uczestników badania tak, by skutecznie dotrzeć do tych respondentów, których opinie są dla nas szczególnie cenne. Zaproszenie do udziału w badaniu zostało skierowane zarówno do naszych prenumeratorów, jak i do innych grup użytkowników. Liczymy na wiele interesujących spostrzeżeń.
Wyborcza.pl zapraszała potencjalnych uczestników badania w specjalnym newsletterze – zarówno osoby z grona swoich odbiorców, jak i spoza. - Nie możemy podać więcej informacji na temat badania, np. nie podajemy na razie grupy docelowej – informuje Agata Staniszewska.
W styczniu br. portal Wyborcza.pl zanotował 8,03 mln użytkowników i 83,73 mln odsłon oraz 11 minut średniego czasu korzystania przez odwiedzającego (według badania Gemius/PBI).
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. pion internetowy grupy Agora zanotował 134,3 mln zł przychodów sprzedażowych (w tym 1119,2 mln zł z reklam) i 15 mln zł zysku EBITDA, wobec 126,5 mln zł przychodów i 16,3 mln zł zysku EBITDA rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Agora zleciła badanie opinii użytkowników o Wyborcza.pl, za udział płaci 130 zł