Agnieszka Popielewicz reklamuje "smart shopping"
Agnieszka Popielewicz została twarzą reklamową sieci outletów Fashion House. Prezenterka telewizyjna i modelka promuje "smart shopping", czyli sprytne zakupy.
"Smart shopping" to umiejętność zakupów najwyższej jakości produktów, w miłej atmosferze oraz po cenie najniższej na rynku. W Polsce sklepami reklamującymi się jak oferujące najtańsze markowe ubrania są centra Fashion House Outlet Centre. Twarzą reklamową tej sieci została Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i modelka.
- Uwielbiam kupować ubrania, buty i dodatki, a w Polsce odkryłam i polecam zakupy w outletach Fashion House - argumentuje Popielewicz. - Markowe ciuchy najwyższej jakości są tam w takich cenach, że można kupić o wiele więcej rzeczy niż w innych centrach, wydając taką samą kwotę - zapewnia. Kreacja kampanii reklamowej wykorzystuje wizerunek modelki oraz podkreśla, o ile tańsze są wybrane markowe produkty w sieci Fashion House niż w innych sklepach.
W ramach promocji Agnieszka Popielewicz założyła też pierwszy w Polsce blog poświęcony smart shoppingowi, na którym znaleźć można ciekawostki z zakresu smart style oraz praktyczne porady, jak stać się łowcą zakupowych okazji.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Popielewicz reklamuje "smart shopping"