SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Popielewicz reklamuje "smart shopping"

Agnieszka Popielewicz została twarzą reklamową sieci outletów Fashion House. Prezenterka telewizyjna i modelka promuje "smart shopping", czyli sprytne zakupy.

"Smart shopping" to umiejętność zakupów najwyższej jakości produktów, w miłej atmosferze oraz po cenie najniższej na rynku. W Polsce sklepami reklamującymi się jak oferujące najtańsze markowe ubrania są centra Fashion House Outlet Centre. Twarzą reklamową tej sieci została Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i modelka.

- Uwielbiam kupować ubrania, buty i dodatki, a w Polsce odkryłam i polecam zakupy w outletach Fashion House - argumentuje Popielewicz. - Markowe ciuchy najwyższej jakości są tam w takich cenach, że można kupić o wiele więcej rzeczy niż w innych centrach, wydając taką samą kwotę - zapewnia. Kreacja kampanii reklamowej wykorzystuje wizerunek modelki oraz podkreśla, o ile tańsze są wybrane markowe produkty w sieci Fashion House niż w innych sklepach.

agnieszkapopielewicz

W ramach promocji Agnieszka Popielewicz założyła też pierwszy w Polsce blog poświęcony smart shoppingowi, na którym znaleźć można ciekawostki z zakresu smart style oraz praktyczne porady, jak stać się łowcą zakupowych okazji.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Popielewicz reklamuje "smart shopping"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl