Agnieszka Jabłońska wiceprezesem PMPG Polskie Media
Rada nadzorcza spółki PMPG Polskie Media, właściciela tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, na stanowisko wiceprezesa powołała Agnieszkę Jabłońską, wcześniej związaną m.in. z firmami Bigram, IIC Partners i NAJ International.
Agnieszka Jabłońska jako wiceprezes ds. HR i komunikacji będzie odpowiedzialna w PMPG Polskie Media za zarządzanie zasobami ludzkimi, kształtowanie kultury organizacyjnej oraz komunikację wewnętrzną i związaną z relacjami inwestorskimi.
- Firma to ludzie, to dzięki nim może realizować swoje cele. PMPG Polskie Media przechodzi przez okres gruntownych zmian związanych z transformacją cyfrową i zmianą modelu wydawniczego. Przyśpieszenie tych procesów, spowodowane pandemią, postawiło przed nami ogromne wyzwania, jeśli idzie o posiadane kompetencje. Szkolenie i rozwój obecnych oraz rekrutacja nowych talentów stanowią priorytet. Wierzę, że dzięki Agnieszce zbudujemy sprawną i atrakcyjną organizację - komentuje Katarzyna Gintrowska, prezes PMPG Polskie Media.
- Ze spółką PMPG współpracowałam jako dostawca już od końca 2019 r. Szybkość i skuteczność działania spółki w obliczu pandemii oraz dynamicznie zmieniających się uwarunkowań biznesowych były imponujące, dlatego kiedy zostałam zaproszona do zespołu poważnie to rozważyłam - mówi Agnieszka Jabłońska. - Dziś mam nadzieję, że moje wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesu, rekrutacji i szkoleniach pozwoli firmie na jeszcze szybszą transformację. Jestem też przekonana, że wysokie kompetencje obecnych menedżerów i pracowników PMPG w połączeniu z doświadczeniami nowych członków zespołu zbudują wartość dodaną odczuwalną dla partnerów biznesowych i klientów Grupy - dodaje.
Poprzednio Agnieszka Jabłońska przez dwa lata pracowała w IIC Partners, jako dyrektor na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki odpowiadała za rozwój biznesu oraz realizację projektów rekrutacyjnych i doradczych w obszarze zasobów ludzkich.
Wcześniej przez ponad 15 lat pracowała w firmie Bigram (kolejno jako senior konsultant, dyrektor działu executive search i członek zarządu) oraz przez 8 lat w NAJ International.
Katarzyna Gintrowska jest prezesem PMPG Polskie Media od początku kwietnia br., natomiast Jolanta Kloc na stanowisko wiceprezesa została powołana z początkiem stycznia br.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W pierwszym kwartale br. PMPG Polskie Media, większościowy udziałowiec spółek wydających „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 36,9 proc. do 6,67 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę ze 106 tys. zł straty do 2,04 mln zł zysku.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Jabłońska wiceprezesem PMPG Polskie Media
Brawo również za trzy Kobiety w zarządzie firmy.
Good luck.