Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski
Francuska agencja badawcza OpinionWay uruchomiła działalność w Polsce. Kieruje nią Nicolas Curtelin.
OpinionWay zajmuje się badaniami marketingowymi i społecznymi. - Jesteśmy agencją full service realizującą badania ilościowe i jakościowe, więc realizujemy zarówno zlecenia firm i podmiotów komercyjnych, jak i badania dla sektora publicznego. Firma specjalizuje się w nowatorskich sposobach badania przez internet - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Sztabiński, odpowiedzialny za rozwój biznesu OpinionWay na polskim rynku.
OpinionWay z dwoma biurami w Polsce
Firma zatrudnia sześć osób, prowadzi biura w Krakowie i Warszawie. Dodatkowe rekrutacje prowadzone są obecnie w pionie produkcji.
Dyrektorem zarządzającym OpinionWay w Polsce jest jest Nicolas Curtelin
- OpinionWay rozwija się od kilku lat jako grupa. Jest więc obecna w Północnej Afryce, Azji a Polska jest obiecującym i stabilnym rynkiem i gospodarką - tłumaczy decyzję o wejściu OpinionWay na polski rynek Sztabiński.
Dołącz do dyskusji: Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski