ADnova zajmie się kampanią Royal Canin
Agencja ADnova wygrała przetarg na kampanię reklamową karmy dla psów i kotów Royal Canin (produkowanej przez koncern Mars).
Agencja opracowała strategię, hasło i koncepcję kreatywną kampanii 360 stopni. W ramach współpracy ADnova będzie odpowiedzialna m.in. za działania internetowe i marketingowo-trade’owe.
- Potrzebowaliśmy kompletnej strategii wdrożenia naszej globalnej Big Idea na rynek Polski dla B2B i B2C. Szukaliśmy agencji do tego niełatwego zadania. ADnova z powodzeniem weszła w nowy dla niej temat. To, co nam zaproponowali, było dopracowane zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Zaskoczyło nas, jak dobrze poradzili sobie z projektem z branży, z którą nie mieli do tej pory do czynienia - zauważa odpowiedzialna za przetarg Anna Moryto, portfolio activation & management manager w Royal Canin.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: ADnova zajmie się kampanią Royal Canin