„76 rowerów” z „Logo”
Do całego nakładu majowego numeru miesięcznika „Logo” (Agora SA), który ukazał się w piątek, dołączono dodatek „76 rowerów”.
Zostało zaprezentowanym w nim 76 modeli rowerów trekkingowych, miejskich i szosowych. Redakcja przygotowała opisy poszczególnych modeli oraz akcesoriów rowerowych, a także porady dla osób planujących zakup roweru. Dodatek liczy 52 strony i został wydany w formacie 134 x 202 milimetry. Wydanie ukazało się w normalnej cenie 7,90 zł.
Numer wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki „Metro”, czasopisma Agory, „Auto Świat” i „Newsweek”), radiu (Tok FM, Radio Roxy, Złote Przeboje, Radio Eska, Radio Zet), w internecie (serwisy Agory), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Kreację i mediaplan przygotował dział marketingu czasopism wydawcy.
Średnia sprzedaż ogółem „Logo” w 2009 roku wyniosła 61 141 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „76 rowerów” z „Logo”