2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej
Jesienią br. program „Uwaga!” ogląda średnio 2,32 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, a w 16-49 jest liderem.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 21 listopada br. średnia oglądalność programu „Uwaga!” wyniosła 2,32 mln osób. Przełożyło się na 15,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,28 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 1 listopada br., które zainteresowało 3,07 mln osób.
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
||
AMR |
SHR % |
|||
01-11-2016 |
19:46:47 |
20:12:05 |
3 065 812 |
17,91% |
07-11-2016 |
19:51:13 |
20:10:07 |
2 821 347 |
17,83% |
11-10-2016 |
19:51:29 |
20:10:12 |
2 760 940 |
17,23% |
Względem niemal analogicznego okresu ub.r. „Uwaga!” straciła 220 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 29 października ub.r.) interwencyjny magazyn gromadził przed telewizorami średnio 2,54 mln oglądających, co przekładało się na 16,84 proc. udziału w 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.
TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 20,43 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 10,54 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. reklamy; 7,53 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN jest już liderem.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP1 |
3 085 792 |
20,43% |
757 889 |
13,60% |
1 408 432 |
16,71% |
TVN - Uwaga! |
2 315 410 |
15,33% |
903 477 |
16,22% |
1 372 221 |
16,28% |
Polsat |
1 591 486 |
10,54% |
709 859 |
12,74% |
1 003 684 |
11,91% |
TVP2 |
1 137 824 |
7,53% |
368 995 |
6,62% |
612 266 |
7,26% |
Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej