136 kampanii walczy o MIXX Awards 2010
Do tegorocznego konkursu MIXX Awards zgłoszono 136 kampanii. To o połowę więcej niż rok temu.
W tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards 2010 internetowe kampanie reklamowe można było zgłaszać od 4 sierpnia do 16 września. Ogółem organizujące ten konkurs IAB Polska otrzymało 136 zgłoszeń, czyli o 51 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Najwięcej projektów zgłoszono w kategoriach dotyczących brand advertising online, takich jak „Kampania wizerunkowa”, „Branded content”, „Lojalność wobec brandu”, „Kampanie społeczne i non-profit” i „Kampanie cross-mediowe”.
Kampanie zostaną ocenione przez jury – złożone z profesjonalistów reprezentujących różne dziedziny biznesu i reklamy, specjalistów od mediów, agencji oraz marketerów – w 13 kategoriach (więcej na ten temat).
Rozdanie nagród odbędzie się 3 listopada podczas uroczystej gali w Teatrze Capitol w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: 136 kampanii walczy o MIXX Awards 2010