SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IAB Mixx Awards: ING z nagrodą Best in Show, najwięcej statuetek dla OLX i innogy Polska. Izabela Albrychiewicz Człowiekiem Roku

Podczas czternastej gali wręczenia nagród IAB Mixx Awards najlepszą kampanią ("Best in Show") okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez Gong i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były „T-raperzy znad Wisły - Antysmog song” dla marki OLX oraz „Wypożycz elektrycznego! - pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce” dla innogy Polska (innogy go!). Wyróżnienie Człowiek Roku otrzymała Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM. Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań dostał Marcin Pery, CEO Gemiusa.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2020 zawalczyły 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych.

Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez GONG i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski, który zdobył nagrodę "Best In Show".

Cztery złote statuetki zdobyły kampanie „Hulaj z głową” w kategorii Content Marketing, „RANO ZEBRANO i wyborczy #bazarek na Twitterze” w kategorii limited budget, „#ZdalniDoPomocy” w kategorii online marketing with influencer oraz „Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy” w kategorii public service, non-profit campaign & CSR. Ponadto, w konkursie wręczono 9 srebrnych i 17 brązowych statuetek oraz 26 wyróżnień.

Najwięcej nagród zdobyły kampanie „T-raperzy znad Wisły - Antysmog song” dla marki OLX oraz „Wypożycz elektrycznego! - pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce” dla innogy Polska (innogy go!). Zdobyły one po trzy statuetki.

Izabela Albrychiewicz z wyróżnieniem Człowiek Roku, Marcin Pery z nagrodą specjalną

Podczas tegorocznych IAB MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało GONG, Domem Mediowym Roku – MullenLowe MediaHub, natomiast Reklamodawcą Roku – ING Bank Śląski. Człowiekiem Roku została Izabela Albrychiewicz (CEO GroupM), a CEO Gemius Marcin Pery otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

–  W tym roku zdecydowaliśmy się przyznać nagrodę specjalną za całokształt dokonań CEO Gemius Marcinowi Pery. Nagroda jest uhonorowaniem Jego dotychczasowego dorobku oraz ponadprzeciętnych zasług dla branży badawczej. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt – Człowiekiem Roku została CEO GroupM Izabela Albrychiewicz, która jest wybitną postacią branży reklamowej, od 20 lat odnoszącą sukcesy zarówno na polskim rynku, jak i międzynarodowym- dodał Schmidt.

IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

MIXX Awards 2020 - lista zwycięzców

Dołącz do dyskusji: IAB Mixx Awards: ING z nagrodą Best in Show, najwięcej statuetek dla OLX i innogy Polska. Izabela Albrychiewicz Człowiekiem Roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obiektywny
Fajne te kampanie... o 90% z nich dowiedziałem się właśnie teraz.
Nic dziwnego, że tak mało złota zostało przyznane...
0 0
odpowiedź
User
x
#ziew :)
0 0
odpowiedź