12 mld klipów wideo online obejrzanych w maju
Amerykańscy internauci obejrzeli w maju ponad 12 miliardów klipówwideo online.
To aż o 45 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresemroku ubiegłego - informuje serwis Marketing Charts, powołując sięna dane firmy badawczej comScore.
Najwięcej - 4,21 miliarda klipów - zostało obejrzanych nastronach należących do Google, z czego ponad 98 procent stanowiłymateriały w serwisie YouTube.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media(778,2 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (346,8 mln), Microsoftu(245,9 mln), Viacom Digital (206 mln), Time Warner (145,1 mln),ABC.com (126,6 mln), Disney Online (107,9 mln), AOL (104,7 mln)oraz Hulu (88,3 mln).
W maju każdy ze 141,7 miliona amerykańskich internautówoglądających wideo w sieci, stanowiących 74 procent tamtejszejpopulacji online, przeznaczył średnio 228 minut na oglądanieklipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 85 filmików, a każdy znich trwał średnio 2,7 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: 12 mld klipów wideo online obejrzanych w maju