Radio ZET po 18 latach zrezygnowało z linera „Siła muzyki”. Obecnie stacja ma dwa hasła antenowe: „Muzyka nr 1" oraz „Radio ZET i już".
Redakcja Wirtualnemedia.pl ma zaszczyt zaprosić na autorską konferencję „Brand new(s) konferencja Media | Technologie | Marketing i PR”, która odbędzie się 26 listopada (wtorek) w Klubie WP. Wstęp bezpłatny po rejestracji.
Telewizja Polska weźmie udział w przyszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Najbliższa edycja muzycznego konkursu organizowanego przez Europejską Unię Nadawców odbędzie się w maju 2025 roku w Bazylei.
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 11 skarg na „Pytanie Dnia” TVP Info z 1 listopada. W programie tym Dorota Wysocka-Schnepf rozmawiała z wdową po Piotrze Szczęsnym, który w 2017 roku dokonał aktu samospalenia. Widzom nie spodobało się mówienie o samobójstwie.
Funkcjonariusze CBA weszli w czwartek do siedziby Polsatu - informuje portal Onet. Poprosili o wydanie dokumentów. Chodzi o umowy sublicencyjne z TVP na mecze reprezentacji Polski. Komunikat w tej sprawie przesłała nam Telewizja Polsat.
Jakub Wątor z końcem listopada br. odchodzi z portalu Goniec.pl (Iberion) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno z Gońcem pożegnali się Anna Kalczyńska oraz Mateusz Baczyński.
Telewizja Polsat w przyszłym roku planuje pokazać 22. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Jednak program ma nie pojawić się w wiosennej ramówce, a dopiero jesienią - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W marcu do jego pasma trafić miałby reaktywowany talent-show „Must be the music”.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesję kanałowi Patronite Travel. - Po przeprowadzeniu analizy biznesowej i uwzględnieniu oczekiwań widzów podjęliśmy decyzję, że nie uruchamiamy projektu Patronite Travel - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Wirtualnej Polski Holding.
Ernest Zozuń nie będzie już prowadził audycji w radiowej Trójce, przenosi się do Polskiego Radia 24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz wrócił do publicznej rozgłośni w październiku br.
Fotografka Judyta Papp wygrała w Sądzie Apelacyjnym z portalem Wykop. Nadal czeka na publikację przez serwis przeprosin. Wykop zapowiada złożenie skargi kasacyjnej.
Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesje dwóch telewizji lokalnych: TV Morąg oraz TV Pogranicze/Pogranicze TV/Telewizja Pogranicze. Prof. Tadeusz Kowalski z KRRiT informuje, że najprawdopodobniej nadawcy zdecydowali się na zakończenie nadawania z przyczyn finansowych.
Od 9 listopada TVP3 Opole planuje emitować cykl „Karty na stół”. Gospodarzem programu publicystycznego, który ma ukazywać się co sobotę o godz. 17.00 będzie Mariusz Studzienny. - W swojej formie będzie to format z grupy takich cykli jak „Woronicza 17”, „Kawa na ławę” czy „Śniadanie u Rymanowskiego” - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kasprzyk, szef ośrodka.
Rusza kampania świąteczna T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot jest adaptacją międzynarodowej komunikacji i osadzony jest w świecie baśni.
„To jest Sport.pl” to nowy format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny oraz były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br.
Stanowisko creative directora w agencji reklamowej Cheil Poland objął Przemysław Puchalski. Przez ostatnich 10 lat pracował w WebTalk.
Serwis Interia rozpoczął nową kampanię wizerunkową, której osią jest oferta premium.
Do grona klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych.
Dostawca usług mobilnych Sixt Polska startuje z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.
19 listopada b.r. odbędzie się kolejna edycja CMO SUMMIT CEE by Shortlist - kolejna edycja konferencji skierowanej do top managerek i managerów marketingu, reklamodawców z Polski i zagranicy. Tym razem odbędzie się pod hasłem EFFECTIVENESS & NO BOUDARIES.
Warner Bros. Discovery w zeszłym kwartale osiągnął pierwszy zysk netto, po ponad dwóch latach strat. Sporo kosztowała go obsługa igrzysk olimpijskich, za to pion streamingowy na czele z Maksem przyciąga nowych subskrybentów i jest coraz bardziej zyskowny.