Radio ZET po 18 latach zrezygnowało z linera „Siła muzyki”. Obecnie stacja ma dwa hasła antenowe: „Muzyka nr 1" oraz „Radio ZET i już".
Redakcja Wirtualnemedia.pl ma zaszczyt zaprosić na autorską konferencję „Brand new(s) konferencja Media | Technologie | Marketing i PR”, która odbędzie się 26 listopada (wtorek) w Klubie WP. Wstęp bezpłatny po rejestracji.
Telewizja Polska weźmie udział w przyszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Najbliższa edycja muzycznego konkursu organizowanego przez Europejską Unię Nadawców odbędzie się w maju 2025 roku w Bazylei.
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 11 skarg na „Pytanie Dnia” TVP Info z 1 listopada. W programie tym Dorota Wysocka-Schnepf rozmawiała z wdową po Piotrze Szczęsnym, który w 2017 roku dokonał aktu samospalenia. Widzom nie spodobało się mówienie o samobójstwie.
Funkcjonariusze CBA weszli w czwartek do siedziby Polsatu - informuje portal Onet. Poprosili o wydanie dokumentów. Chodzi o umowy sublicencyjne z TVP na mecze reprezentacji Polski. Komunikat w tej sprawie przesłała nam Telewizja Polsat.
Jakub Wątor z końcem listopada br. odchodzi z portalu Goniec.pl (Iberion) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno z Gońcem pożegnali się Anna Kalczyńska oraz Mateusz Baczyński.
Telewizja Polsat w przyszłym roku planuje pokazać 22. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Jednak program ma nie pojawić się w wiosennej ramówce, a dopiero jesienią - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W marcu do jego pasma trafić miałby reaktywowany talent-show „Must be the music”.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesję kanałowi Patronite Travel. - Po przeprowadzeniu analizy biznesowej i uwzględnieniu oczekiwań widzów podjęliśmy decyzję, że nie uruchamiamy projektu Patronite Travel - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Wirtualnej Polski Holding.
Ernest Zozuń nie będzie już prowadził audycji w radiowej Trójce, przenosi się do Polskiego Radia 24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz wrócił do publicznej rozgłośni w październiku br.
Fotografka Judyta Papp wygrała w Sądzie Apelacyjnym z portalem Wykop. Nadal czeka na publikację przez serwis przeprosin. Wykop zapowiada złożenie skargi kasacyjnej.
Od 9 listopada TVP3 Opole planuje emitować cykl „Karty na stół”. Gospodarzem programu publicystycznego, który ma ukazywać się co sobotę o godz. 17.00 będzie Mariusz Studzienny. - W swojej formie będzie to format z grupy takich cykli jak „Woronicza 17”, „Kawa na ławę” czy „Śniadanie u Rymanowskiego” - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kasprzyk, szef ośrodka.
Rusza kampania świąteczna T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot jest adaptacją międzynarodowej komunikacji i osadzony jest w świecie baśni.
Stanowisko creative directora w agencji reklamowej Cheil Poland objął Przemysław Puchalski. Przez ostatnich 10 lat pracował w WebTalk.
Serwis Interia rozpoczął nową kampanię wizerunkową, której osią jest oferta premium.
Do grona klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych.
19 listopada b.r. odbędzie się kolejna edycja CMO SUMMIT CEE by Shortlist - kolejna edycja konferencji skierowanej do top managerek i managerów marketingu, reklamodawców z Polski i zagranicy. Tym razem odbędzie się pod hasłem EFFECTIVENESS & NO BOUDARIES.
Warner Bros. Discovery w zeszłym kwartale osiągnął pierwszy zysk netto, po ponad dwóch latach strat. Sporo kosztowała go obsługa igrzysk olimpijskich, za to pion streamingowy na czele z Maksem przyciąga nowych subskrybentów i jest coraz bardziej zyskowny.
W zeszłym kwartale rozrachunkowym grupa CCC zwiększyła sprzedaż o 14 proc. i poprawiła zyskowność. Najmocniej wzrosły przychody sieci HalPrice, dodatnią rentowność osiągnęła grupa Modivo obejmująca eobuwie, w której zaczęły się oszczędności. Firma szykuje się do uruchomienia sklepów HalfPrice w dwóch nowych krajach.
Osiem spółek z grupy kapitałowej Agora podpisało na kolejny rok umowę, w ramach której tworzą podatkową grupę kapitałową. W efekcie chcą oszczędzić ponad 10 mln zł.
FilmBox+, serwis streamingowy należący do portfolio Grupy Kino Polska, poszerza zasięg dołączając do oferty kolejnych operatorów: Play i Inea. Usługa stanowi cześć pakietu FilmBox, który dostępny jest dla abonentów obydwu operatorów w wybranych pakietach.