(test Schwerina, theatre test) metoda pomiaru skuteczności reklamy na podstawie zmian preferencji nabywców dla marek; przed projekcją zaproszeni do kina konsumenci podają swoje preferencje, następnie oglądają reklamy, a po projekcji pada pytanie o zamiary zakupu; następnie porównuje się odpowiedzi z deklaracjami wstępnymi. (J. Kall, Reklama, Warszawa 1998)
(studio Mak)
jaro123 2020-10-21 12:50
dzięki! super pomoc!!!!!!!!! :))))))) :DDDDDddddDDD
Miko02PL 2020-10-21 12:54
Przydatne!!! Dzienki
DużyeJAJA 2020-10-21 12:56
Poklika jakas zboczona loszka? ;^)))))))) gg: 58987896
studio Mak 2020-10-21 13:05
kurwa, kto to podjebał?
DODAJ KOMENTARZ
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl