WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



test kinowy

(test Schwerina, theatre test) metoda pomiaru skuteczności reklamy na podstawie zmian preferencji nabywców dla marek; przed projekcją zaproszeni do kina konsumenci podają swoje preferencje, następnie oglądają reklamy, a po projekcji pada pytanie o zamiary zakupu; następnie porównuje się odpowiedzi z deklaracjami wstępnymi. (J. Kall, Reklama, Warszawa 1998)
(studio Mak)

*

*

    • jaro123 2020-10-21 12:50

      dzięki! super pomoc!!!!!!!!! :))))))) :DDDDDddddDDD

    • Miko02PL 2020-10-21 12:54

      Przydatne!!! Dzienki

    • DużyeJAJA 2020-10-21 12:56

      Poklika jakas zboczona loszka? ;^)))))))) gg: 58987896

    • studio Mak 2020-10-21 13:05

      kurwa, kto to podjebał?

DODAJ KOMENTARZ

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ