Edipresse Polska to międzynarodowa firma mediowa intensywnie rozwijająca portfolio serwisów internetowych (m.in. polki.pl, wizaz.pl, party.pl, niania.pl, babyonline.pl, gotujmy.pl, ilewazy.pl) oraz wydająca magazyny (m.in. VIVA!, Party. Życie Gwiazd!, URODA ŻYCIA, Przyjaciółka, Be Active. Dietetyka & Fitness).
Szukasz ciekawej, pełnej wyzwań pracy?
Dołącz do naszego Zespołu i pokaż nam co potrafisz jako:
Ad Product Manager
Miejsce pracy: Warszawa-Centrum
Najważniejsze wyzwania:
• Opieka i rozwój siatki reklamowej (m.in. testowanie, wdrażanie i rozwój nowych produktów reklamowych zgodnie z trendami rynkowymi i specyfiką internetowego portfolio klienta)
• Monitoring rynku w poszukiwaniu nowych rozwiązań reklamowych
• Koordynacja testów i analiza uzyskanych wyników przy tematach rozwojowych: bazy mailingowe, social, video, native, segmentacja użytkowników (DMP)
• Wsparcie analiz efektywności wykorzystania inventory reklamowego przez poszczególne produkty reklamowe i kanały dystrybucji
• Współpraca z zespołem handlowym w przygotowywaniu ofert reklamowych
• Wsparcie zespołów w realizacji zamówień
• Doradztwo i prowadzenie szkoleń dla innych zespołów w firmie z zakresu reklamowych rozwiązań technologicznych
Oczekiwania:
• Min. 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów internetowych
• Szeroka wiedza na temat rynku reklamowego w Internecie
• Sprawne korzystanie z systemów do badania ruchu i oglądalności (Gemius Traffic/Prism, Google Analytics)
• Znajomość obsługi systemów do emisji reklam (adServer, platformy SSP/DSP/DMP etc.)
• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i wyciągania wniosków na podstawie wielu danych
• Wielozadaniowość, umiejętność wyznaczania priorytetów
• Asertywność i samodzielność w realizacji zadań
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
Oferujemy:
• Pracę w zgranym zespole, pełnym zaangażowania i czerpiącym satysfakcję ze swojej pracy
• Miłą atmosferę i otwartą, nowoczesną kulturę pracy
• Dużą samodzielność działania
• Rozwój w zakresie prowadzenia projektów i budowy własnego zespołu
• Możliwość realizowania własnych pomysłów
• Realny wpływ na kształt portfolio reklamowego lidera internetowego segmentu lifestyle i parenting
• Pracę w międzynarodowej firmie multimedialnej z silną pozycją rynkową
• Pracę w prestiżowej lokalizacji, w ścisłym Centrum
• Kandydatom z bogatym doświadczeniem na podobnym stanowisku (min. 4 lata) możemy zaproponować rolę Senior Ad Product Manager’a.
Zapraszamy do aplikowania przez formularz zgłoszeniowy
http://praca.edipresse.pl/
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr 133 poz. 883)
Informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi Kandydatami.