Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 18 Września 2024
 
 
 
Pieniądze z reklam w Polsacie, TVP i TVN dla powodzian. Inne media też pomagają
 
Ogólnopolskie media dołączają do grona firm, które pomagają powodzianom z terenów województw dotkniętych żywiołem. Polsat, TVP i TVN wyemitują charytatywne bloki reklamowe, Grupa Agory i Grupa ZPR organizują zbiórki, a ekipy RMF i RMF Maxxx pojadą na tereny dotknięte powodzią, by pomóc w sprzątaniu.  więcej
 
 
KRRiT z powodu powodzi wypłaci pieniądze także TVP. Jest warunek
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w związku z powodzią postanowiła przyspieszyć wypłatę środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Do spółek trafi też nadwyżka za 2022 roku. Pieniądze ma otrzymać także Telewizja Polska, ale większość z nich musi trafić do ośrodków regionalnych. więcej
 
 
Jedna ze stacji AXN zmieniła profil. Eksperyment z greckimi serialami
 
Kanał AXN Spin nie emituje już seriali, tylko skupia się na treściach lifestylowych i true crime. Antenna Entertainment podczas konferencji prasowej przedstawiła też nowości w jesiennych ramówkach swoich stacji. Jedną z nich jest produkcja oryginalna greckiego właściciela kanałów AXN w Polsce.  więcej
 
 
Powódź uderza także w lokalne media. Dziennikarze się nie poddają
 
Cała Polska żyje tragiczną powodzią w południowo-zachodniej Polsce. W terenie ciężko pracują lokalni dziennikarze, którzy są dla mieszkańców zalewanych terenów jednym z najważniejszych w tych dniach źródłem niezbędnych informacji. - Pracujemy nieustannie od piątku, praktycznie 24 godziny na dobę. Czytelnicy, internauci chwalą nas, że jesteśmy jednym miejscem, gdzie mogą dowiedzieć się, gdzie szukać pomocy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Groń, dziennikarka ,,Nowin Nyskich". więcej
 
 
W Republice wciąż nie przybywa reklam. Stacja zarabia dużo więcej
 
Liczba spotów emitowanych w telewizji Republika jest ok. 4 razy mniejsza niż przed rokiem, ale stacja zarabia na reklamach dużo więcej. Wśród jej największych reklamodawców są m.in. takie marki jak Lidl i Plus - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Debata "Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu" więcej
 
Google Showcase od ponad dwóch lat w Polsce. Jak oceniają go wydawcy? więcej
 
Fenomen Julii Żugaj. ,,Wizerunek skrupulatnie budowany" więcej
 
Będą nowe odcinki ,,Rodzinki.pl". TVP potwierdza więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział fact-checkingu politycznego) Stowarzyszenie Demagog
Art Director TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor / Redaktorka serwisu Onet Podróże Ringier Axel Springer Polska
Asystent/ Asystentka Reportera News- Fakty Po Południu TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Tokio Polska Organizacja Turystyczna
Event Manager/ Senior Event Manager El Padre
Technik ENG TVN Warner Bros. Discovery
Inżynier SNG TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ Redaktorka News- TVN24 BiS A TVN Warner Bros. Discovery
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Technik emisji Eleven Sports Network
Grafik Eleven Sports Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jedna ze stacji AXN zmieniła profil. Eksperyment z greckimi serialami

Kanał AXN Spin nie emituje już seriali, tylko skupia się na treściach lifestylowych i true crime. Antenna Entertainment podczas konferencji prasowej przedstawiła też nowości w jesiennych ramówkach swoich stacji. Jedną z nich jest produkcja oryginalna greckiego właściciela kanałów AXN w Polsce.  więcej

W Republice wciąż nie przybywa reklam. Stacja zarabia dużo więcej

Liczba spotów emitowanych w telewizji Republika jest ok. 4 razy mniejsza niż przed rokiem, ale stacja zarabia na reklamach dużo więcej. Wśród jej największych reklamodawców są m.in. takie marki jak Lidl i Plus - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Słabszy start "Tańca z Gwiazdami" i "Rolnik szuka żony"

W niedzielę 15 września na antenie TVP1 zadebiutował serial ,,Gra z cieniem" oraz nowy sezon programu ,,Rolnik szuka żony". W Polsacie ruszyła zaś kolejna edycja ,,Tańca z gwiazdami". Premiery wspomnianych formatów zanotowały jednak słabsze wyniki niż w poprzednim sezonie - wynika z danych Nielsena. To m.in. efekt tego, że część widzów wybrała kanały newsowe informujące o powodzi.  więcej

Ilu widzów ogląda program Mateusza Hładkego w TVN7?

Program Mateusza Hładkiego ,,Mówię Wam" ogląda w TVN7 średnio 218 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl  więcej

TVP nie płaci już za prawników Samuela Pereiry. ,,Muszę z własnej kieszeni kontynuować walkę"

Telewizja Polska przestała zapewniać obsługę prawną Samuelowi Pereirze, byłemu wicedyrektorowi TAI, który jest w trakcie procesów sądowych z Markiem Dekanem i Romanem Giertychem. - Po prostu fizycznie muszę z własnej kieszeni kontynuować tą walkę sam - przyznał Pereira. W niedawnej zbiórce internetowej na koszty procesu wytoczonego mu przez TVP pozyskał 3,3 tys. zł. więcej

W TVP najdrożsi polscy piłkarze. Nawet ćwierć mln zł za spot

Na blisko 250 tys. zł netto wyceniono spot przy piłkarskich meczach Polaków w ramach Ligi Narodów, które w październiku pokaże TVP1. Blisko 120 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2. więcej

Urząd zablokował fuzję popularnych stacji dla dzieci i młodzieży

Niemiecki urząd antymonopolowy Bundeskartellamt zdecydował, że nie udzieli zgody na przejęcie tamtejszej wersji kanału Nickelodeon przez Super RTL. Grupa Bertelsmann i Paramount Global wycofały wniosek o zgodę na transakcję.  więcej

Były dziennikarz TVP w nowej stacji. Pisał o sobie "sympatyczny prezenter"

Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) jako gospodarz pasm informacyjnych zadebiutował Adam Giza. Do wiosny br. był związany z Telewizją Polską, krótko przed zmianami władz TVP przekonywał, że w ogóle nie zajmował się tematyką polityczną, tylko sprawami zdrowia. więcej

Polsat zmienia plany w sprawie flagowego show. Reakcja na powódź

Zaplanowane na najbliższy weekend castingi do show Polsatu ,,Must Be the Music" nie odbędą się z uwagi na sytuację powodziową - podała we wtorek stacja.  więcej

Max szykuje kolejny polski serial. Twórcą znany aktor

Nowa polska produkcja pod szyldem Max Original - ,,Porządny człowiek" - to wielowarstwowy, trzymający w napięciu thriller psychologiczny. Pomysłodawcą serialu jest Krzysztof Czeczot, który do współpracy nad scenariuszem zaprosił Marka Modzelewskiego (autor ,,Klary" i dwóch części ,,Teściów"). Za reżyserię odpowiada laureatka FPFF w Gdyni i Paszportu Polityki - Aleksandra Terpińska (,,Inni ludzie"). więcej

IQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online

IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Pieniądze z reklam w Polsacie, TVP i TVN dla powodzian. Inne media też pomagają

Ogólnopolskie media dołączają do grona firm, które pomagają powodzianom z terenów województw dotkniętych żywiołem. Polsat, TVP i TVN wyemitują charytatywne bloki reklamowe, Grupa Agory i Grupa ZPR organizują zbiórki, a ekipy RMF i RMF Maxxx pojadą na tereny dotknięte powodzią, by pomóc w sprzątaniu.  więcej

 
KRRiT z powodu powodzi wypłaci pieniądze także TVP. Jest warunek

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w związku z powodzią postanowiła przyspieszyć wypłatę środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Do spółek trafi też nadwyżka za 2022 roku. Pieniądze ma otrzymać także Telewizja Polska, ale większość z nich musi trafić do ośrodków regionalnych. więcej

 
Duet dziennikarzy muzycznych ostatni raz w radiowej Dwójce

Audycja ,,HCH" Bartka Chacińskiego oraz Jacka Hawryluka znika z ramówki radiowej Dwójki, ale nadal będzie emitowana w Trójce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Polregio z nowym szefem marketingu

Stanowisko chief marketing officera w spółce Polregio objął Marcin Hinz. Zastąpił Sylwię Szyszkowską-Wilkowską, która po 9 latach rozstała się ze spółką.  więcej

Marketerzy obawiają się sztucznej inteligencji od agencji

80 proc. przedstawicieli marek obawia się wykorzystania sztucznej inteligencji przez agencje - wynika z badania branżowej organizacji World Federation of Advertisers. Połowa marketerów planuje zmianę umów z agencjami, aby uwzględnić ryzyka prawne, etyczne i reputacyjne. więcej

Majka Jeżowska w reklamie ciastek śpiewa "Wszystkie Jeże nasze są"

Ruszyła jesienna kampania edukacyjna ,,Wszystkie Jeże nasze są!", przygotowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. W ramach akcji powstała specjalna, ,,jeżykowa" wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.  więcej

"Hej, pobudka! Czas na sen dobry" w nowej kampanii IKEA

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła kampanię pod hasłem "Hej, pobudka! Czas na sen dobry", w której podkrela znaczenie dobrego snu. Do współpracy zaproszono Krystynę Czubówną.  więcej

Platforma komunikacyjna ,,Czas na Hebe" zamiast reklam z matką i córką

Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z nową platformą komunikacyjną ,,Czas na Hebe", która zastąpiła dotychczasowe spoty z matką i córką.  Agencja Vision & People jest autorem nowej kampanii i po ponownie wygranym przetargu odpowiada za pomysł kreatywny oraz realizację spotów. więcej

One House z kampanią ,,Psi Bohaterowie" dla marki Brit

Agencja komunikacji marketingowej One House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą ,,Psi Bohaterowie" dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Azan.  więcej

Dr Gerard dołącza do klientów agencji Carat

Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku.  więcej

Miele promuje się hasłem ,,Once a Miele, Always a Miele"

,,Once a Miele, Always a Miele" to hasło nowej kampanii marki - producenta premium urządzeń AGD. więcej

Valkea dla marki Finnlines na polskim rynku

Fińska firma żeglugowa Finnlines powierzyła komunikację na polskim rynku Valkea. Agencja rozpoczęła współpracę z firmą wraz z jej wejściem na polski rynek. Agencja odpowiada za strategię marketingową firmy oraz jej wdrożenie we wszystkich kanałach komunikacyjnych. więcej

Reklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu

Podstawą biznesu opartego o promocję w internecie stała się troska o duży i kaloryczny ruch oraz możliwość przekonwertowania go na sesje. W kampanii reklamowej nieodzowne dziś jest wykorzystanie narzędzi, które umożliwiają optymalizację w czasie rzeczywistym - innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Powódź uderza także w lokalne media. Dziennikarze się nie poddają

Cała Polska żyje tragiczną powodzią w południowo-zachodniej Polsce. W terenie ciężko pracują lokalni dziennikarze, którzy są dla mieszkańców zalewanych terenów jednym z najważniejszych w tych dniach źródłem niezbędnych informacji. - Pracujemy nieustannie od piątku, praktycznie 24 godziny na dobę. Czytelnicy, internauci chwalą nas, że jesteśmy jednym miejscem, gdzie mogą dowiedzieć się, gdzie szukać pomocy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Groń, dziennikarka ,,Nowin Nyskich". więcej

Kolejna osoba odchodzi z redakcji ,,Puls Biznesu"

Po 13 latach pracę w ,,Pulsie Biznesu" (Bonnier Business Polska) kończy dziennikarka ekonomiczna Anna Bełcik.  więcej

Były wiceszef Magazynu WP w "Gazecie Wyborczej"

Michał Gostkiewicz po rozstaniu z Wirtualną Polską nawiązał współpracę także z ,,Gazetą Wyborczą". Wcześniej informowaliśmy, że pracuje jako korespondent Deutsche Welle.  więcej

,,Tina" w nowej formule. Bauer odświeża kolejny tytuł

Najnowsze wydanie dwutygodnika ,,Tina" (Bauer), które 18 września trafiło do sprzedaży, zyskało nową formułę. Poradnikowy magazyn dla kobiet ma dodatkowe strony, nowe rubryki oraz odświeżoną szatę graficzną. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nowy program Kanału Zero o show-biznesie

Kanał Zero zaczął emitować nowy format ,,Zero na salonach". Reporterka Emilia Dulnik pojawia się na wydarzeniach z branży show-biznes i rozmawia z gwiazdami.   więcej

Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji ,,Influencer Is Not An Idea"

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji ,,Influencer Is Not An Idea" organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę. więcej

Instagram wprowadza konta nastolatków

Instagram wprowadza Instagram Teen Accounts, czyli konta nastoletnich dzieci prowadzone przez rodziców. Mają one wbudowane zabezpieczenia ograniczające możliwość kontaktów dziecka z nieznajomymi i dające dorosłemu kontrole nad tym, co jego pociecha widzi w feedzie platformy.  więcej

Nowy menedżer od wideo w Iberionie. Przeszedł z ,,Super Expressu"

Michał Kozłowski dołączył do Iberionu do działu wideo jako główny wydawca Gońca i ekspert od programów na żywo. Niedawno rozstał się z Grupą ZPR Media.  więcej

Meta blokuje rosyjskie media w swoich aplikacjach

Właściciel Facebooka, koncern Meta, zapowiedział zablokowanie obecności na swoich aplikacjach kremlowskiej telewizji RT oraz innych rosyjskich mediów państwowych. Gigant twierdzi, że media te różnymi sposobami próbują wpływać na wyniki amerykańskich wyborów. więcej

Fortuna Playerem Onnetwork się toczy

Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej ,,Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!" stworzył niestandardowy ,,klikalny" Branding Playera w kształcie litery ,,L" zwanym potocznie ,,L-ką" lub ,,eLON-em" (nazwa własna). materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Anna Dąbrowska w zespole Creative Kantar Polska

We wrześniu 2024 do Kantar Polska dołączyła Anna Dąbrowska. Jako account cirector w zespole Creative będzie koordynować projekty badawcze i pracować nad rozwojem oferty.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Marketerzy obawiają się sztucznej inteligencji od agencji
Fabryka Intela w Polsce na razie nie powstanie. Projekt wstrzymany
Operatorzy o problemach z łącznością na terenach objętych powodzią
Oszuści żerują na powodzianach. Uwaga na fałszywe alerty RCB
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj