|
|
|
|
|
|
|
Nowa stacja naziemna. Wrócą gwiazdy ,,Wiadomości", Ogórek i Łęski rano
W najbliższy poniedziałek emisję naziemną zacznie telewizja wPolsce24, należąca do wydawcy ,,Sieci" i wPolityce. W jej zespole jest wiele były gwiazd Telewizji Polskiej, m.in. Michał Adamczyk, Magdalena Ogórek, Marta Kielczyk i Jacek Łęski. Stacja podała pierwsze informacje o swojej ramówce. więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" jesienią: czołówka z widzami, znana aktorka w ekipie
W ,,Pytaniu na śniadanie" trwają prace nad przeprowadzką do nowego studia, która najpewniej nastąpi pod koniec września. Przygotowywana jest też nowa czołówka, w której zamiast aktorów wystąpią widzowie śniadaniówki Dwójki - zdradziła w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu. Ponadto do ekipy ,,Pytania na śniadanie" dołączy m.in. znana aktorka. więcej
|
Grupa Polsat wzmacnia Czwórkę. Z Polsatu trafią tam odcinki paradokumentu
W nowym sezonie premierowe odcinki serialu docu-soap "Na ratunek 112" będą emitowane na antenie telewizyjnej Czwórki, a powtórki trafią do Polsatu. To celowa strategia stacji mająca na celu wzmocnienie TV4 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Polsat ogłasza plany na igrzyska. Debiut byłej gwiazdy TVP
Super Polsat, sześć kanałów Polsat Sport oraz cztery serwisy Premium PPV pokażą igrzyska paralimpijskie w Paryżu. Imprezę w całości emituje Telewizja Polsat oraz serwis streamingowy Polsat Box Go. Przy okazji igrzysk zadebiutuje także Maciej Kurzajewski, który przez ostatnie 30 lat pracował w TVP. więcej
|
TV Republika ma korespondenta w USA. Wcześniej współpracował z TVP
Współpracę z Telewizją Polską zaczął Tomasz Grzywaczewski - dziennikarz i podróżnik, w ostatnich latach związany m.in. z Telewizją Polską. Został wysłannikiem stacji w USA. więcej
|
TVP wybrała firmy do kampanii promującej jesienną ramówkę
Telewizja Polska rozstrzygnęła częściowo przetarg na usługi reklamy jej jesiennej ramówki - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała m.in. Sigmę Bis i Euvic Media. więcej
|
Do mody wracają ,,Białe kołnierzyki"
Gwiazda serialu ,,Białe kołnierzyki", Matt Bomer, ujawnił, na jakim etapie znajdują się prace nad reaktywacją, którą tworzy Jeff Eastin. więcej
|
TVP będzie pokazywać Ligę Mistrzów
Telewizja Polska w ramach sublicencji od Canal+ będzie pokazywać wybrane mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Rozgrywki wrócą na antenę publicznego nadawcy po rocznej przerwie. więcej
|
Jesienna ramówka WP TV. Trzy nowości i kontynuacje znanych formatów
Premierowe odcinki ulubionych rozrywkowych formatów, ale i kilka nowości przygotowała na jesień Telewizja WP. Na antenę wracają ,,Mistrzowie kabaretu", ,,Polska na weekend" czy ,,Policjanci z sąsiedztwa". Wśród premier m.in. dokument o zaginięciu Iwony Wieczorek, który jest jedną z kilku propozycji dla fanów kryminalnych produkcji. więcej
|
Pola Lis ma nową pracę. Dołączyła do Canal+ Sport
Pola Lis została nową reporterką Canal+ Sport przy meczach piłkarskiej Ekstraklasy. Wcześniej współpracowała m.in. z ,,Przeglądem Sportowym". więcej
|
Szczere rozmowy o seksie w polskiej stacji. Amerykański hit ,,Sex Talk" nowością Antena HD
Jesienią na antenie kanału Antena HD zadebiutuje amerykański format ,,Sex Talk with dr. Lia" poświęcony wszelkim zagadnieniom seksualności. - Polska telewizja dawno nie widziała tak odważnego formatu - podkreśla Karol Warda, wiceprezes grupy MWE Networks, do której należy kanał. więcej
|
Jesień w TVP3 Wrocław. Nowe programy i zmiany w paśmie lokalnym
Osiem nowych programów, pięć godzin pasma lokalnego w nowym, bardziej scalonym układzie i rezygnacja z porannego wydania ,,Faktów" - to największe zmiany w jesiennej ramówce TVP3 Wrocław, która startuje 2 września. Sekretarz programu, Wojciech Malinowski, zapowiada "nowe otwarcie". więcej
|
Historyczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024 Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Pewność niskich cen" w kampanii Auchan
Pod hasłem "Pewność niskich cen" ruszyła nowa kampania komunikacyjna sieci sklepów Auchan Polska. więcej
|
STS w nowej kampanii stawia na emocje
Firma bukmacherska STS zainaugurowała najnowszą kampanię wizerunkową pod hasłem ,,Emocje. Bardziej". Stanowi ona przełomowy krok w komunikacji marki, podkreślając przez pryzmat sztandarowych produktów i promocji, że STS zapewnia klientom najlepsze doświadczenia z gry. więcej
|
Szczęsny, Szyc i Chabior reklamują giełdę kryptowalut
Hasłem ,,Opowieści z krypto" promuje się giełda kryptowalut zondacrypto. W spocie występują piłkarz Wojciech Szczęsny oraz aktorzy Borys Szyc i Janusz Chabior. więcej
|
Superbet przedłuża sponsoring FOGO Futsal Ekstraklasy
Po roku współpracy firma bukmacherska Superbet postanowiła przedłużyć sponsoring FOGO Futsal Ekstraklasy. więcej
|
Michał Pańko acting business directorem w Grow Now
Michał Pańko awansował w strukturach należącej do Group One agencji Grow Now na stanowisko acting business director. W nowej roli w ramach spółki odpowiadać będzie za rozwój działań operacyjnych na rynku lokalnym oraz międzynarodowym. więcej
|
Omnicom Media Group z obsługą mediową Michelin
Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową producenta opon, firmy Michelin. więcej
|
Streetcom dla Raiffeisen Digital Bank
Do grona klientów agencji Streetcom dołączył nowy klient z sektora bankowego. W ramach projektu agencja realizuje kampanię product seedingową pod hasłem ,,Nie czekaj z planami" dla pożyczek gotówkowych Raiffeisen Digital Bank. więcej
|
Piątnica promuje serki homogenizowane
Wystartowała 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków. więcej
|
,,Gang produkciaków" w Biedronce. Naklejki także za aplikację mobilną
W sklepach Biedronka startuje akcja lojalnościowa ,,Gang produkciaków", w której do zdobycia jest 17 maskotek i książka dla dzieci. Jakie są zasady promocji? Jak zbierać punkty/naklejki za zakupy. więcej
|
Grześki z konkursem ,,Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2"
Wystartował konkurs konsumencki ,,Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2" marki Grześki (Colian). Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. więcej
|
"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej |
|
|
Google porozumiał się ws. mediów z władzami Kalifornii. Dziennikarze oburzeni
Władze amerykańskiego stanu Kalifornia podpisały z Google umowę, w ramach której technologiczny gigant zobowiązał się do dotowania mediów przez najbliższe pięć lat. W zamian, ustawodawca wycofa się z propozycji przepisów wymuszających na gigantach technologicznych obowiązek płacenia mediom za rozpowszechnianie ich treści informacyjnych. Związki zawodowe dziennikarzy nazywają porozumienie ,,katastrofalnym". więcej
|
Polska dziennikarka ranna w ataku na Ukrainie
Dziennikarka Monika Andruszewska, relacjonująca wojnę na Ukrainie, została ranna wskutek ataku rakietowego. - Moja pierwsza osobista krew przelana za Ukrainę - akurat w Dzień Niepodległości. Po 10 latach wojny - napisała więcej
|
|
|
Wirtualna Polska rośnie na turystyce. WP Booster ożywi reklamę?
W drugim kwartale 2024 roku Wirtualna Polska Holding zwiększyła przychody o 6 proc., głównie dzięki wzrostowi w turystyce, natomiast zmalała zyskowność segmentu mediów i subskrypcji. Firma wprowadza do oferty narzędzia reklamowe WP Booster oparte na sztucznej inteligencji. więcej
|
Strony główne po zmianach w Mediapanelu. WP wyprzedziła Onet
Po zmianach w Medipanelu wśród stron głównych portalu horyzontalnych liderem jest WP.pl, która ma więcej użytkowników i przyciąga ich na dłużej niż analogiczna witryna Onetu. Natomiast na Interii stronę główną odwiedziło prawie dwa razy więcej użytkowników niż na Gazeta.pl. więcej
|
KRRiT karze kolejnych infleuncerów. Ale zasłania się tajemnicą
Szef KRRiT Maciej Świrski nałożył kolejne kary na podmioty, które nie wpisały się do wykazu dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie - podał regulator. więcej
|
Google porozumiał się ws. mediów z władzami Kalifornii. Dziennikarze oburzeni
Władze amerykańskiego stanu Kalifornia podpisały z Google umowę, w ramach której technologiczny gigant zobowiązał się do dotowania mediów przez najbliższe pięć lat. W zamian, ustawodawca wycofa się z propozycji przepisów wymuszających na gigantach technologicznych obowiązek płacenia mediom za rozpowszechnianie ich treści informacyjnych. Związki zawodowe dziennikarzy nazywają porozumienie ,,katastrofalnym". więcej
|
,,Emily w Paryżu" wraca z nowymi odcinkami we wrześniu
Finał czwartego sezonu ,,Emily w Paryżu" już 12 września. Po półmetku, który pozostawił widzów z większą liczbą pytań niż odpowiedzi, Netflix publikuje zapowiedź nadchodzących przygód Amerykanki w mieście miłości. więcej
|
Wydawca ,,Do Rzeczy" chce otworzyć radio
Orle Pióro, wydawca DoRzeczy.pl i ,,Do Rzeczy - Tygodnika Lisickiego" ogłasza start internetowego formatu ,,Kanał DoRzeczy". Niebawem ma ruszyć jako radio internetowe, które z czasem ma zamiar ubiegać się pozwolenie na nadawanie na częstotliwościach FM. więcej
|
Flagowy program Kanału Zero ma nowego prowadzącego. To znany dziennikarz
Jakub Dymek zadebiutował w roli prowadzącego programu ,,Trzecie Śniadanie" w Kanale Zero. Wcześniej dołączył na stałe do projektu Krzysztofa Stanowskiego, gdzie ma już swój własny cykl commentary. więcej
|
,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej |
|
|