|
|
|
|
|
|
|
Dwa miesiące Maxa w Polsce. Co najchętniej oglądają użytkownicy?
Platforma streamingowa Max funkcjonuje na polskim rynku już od dwóch miesięcy. W ostatnim czasie w jej ofercie dominował sport i Igrzyska Olimpijskie Paris 2024. Użytkownicy najchętniej oglądali lekkoatletykę, drogę po srebrny medal polskich siatkarzy, tenis, boks i zawody pływackie. A jakie filmy i seriale cieszyły się największym powodzeniem w ciągu minionych dwóch miesięcy? więcej
|
Zmiany w ramówce TVP Info. Weekendowe programy o innych porach
Pod koniec sierpnia TVP przedstawi swoją jesienną ofertę programową. We wrześniu na antenie TVP Info pojawi się m.in. nowy program publicystyczny, a niektóre znane widzom formaty takie jak ,,Młodzież kontra..." czy ,,Kiedyś to było" zmienią godziny emisji. więcej
|
Rekordy Eurosportu dzięki transmisjom z igrzysk w Paryżu
W trakcie igrzysk olimpijskich w Paryżu kanał Eurosport 1 bił kolejne rekordy oglądalności w Polsce. Każdą z transmisji z zawodów na antenach Eurosportu 1 i Eurosportu 2 oglądało średnio blisko 500 tys. osób, co jest ponad dwukrotnym wzrostem w porównaniu do igrzysk w Tokio. więcej
|
W newsroomie ,,19.30" dziennikarka związana ze szpiegiem. ,,Nie współpracowała z TVP"
Na przełomie grudnia i stycznia w siedzibie Telewizji Polskiej gościła Magdalena Ch., której postawiono zarzut pomagania rosyjskiemu szpiegowi Pawłowi Rubcowowi (posługiwał się nazwiskiem Pablo Gonzales). TVP zapewnia, że Ch. nie współpracowała z publicznym nadawcą, tylko realizowała dla Euronews. więcej
|
TVN7 pokaże program o poprawianiu urody
W jesiennej ramówce TVN7 pojawi się program ,,Anatomia piękna" pokazujący, jak lekarze pomagają pacjentom pozbyć się defektów urody. Będzie emitowany w poniedziałki - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Canal+ przejmuje kolejnego dostawcę płatnej telewizji
Grupa Canal+ stanie się większościowym akcjonariuszem dostawcy płatnej telewizji MC Vision z Mauritius. Obecnie Francuzi posiadają 37 proc. udziałów, a docelowo mają ich mieć 75 proc., jeśli tylko organy regulacyjne zgodzą się na transakcję. więcej
|
Zmarła wieloletnia dziennikarka TVP Maria Osterwa-Czekaj
W nocy z niedzieli na poniedziałek zmarła w Krakowie 83-letnia Maria Osterwa-Czekaj, wieloletnia dziennikarka krakowskiego ośrodka Telewizji Polskiej, działaczka społeczna - poinformowano na stronie Filmu Polskiego. więcej
|
,,W Polskę na weekend" z trzecim sezonem w WP TV. Nowe odcinki jeszcze w sierpniu
Na antenę WP TV wraca podróżniczy cykl Klaudiusza Michalca - ,,W Polskę na weekend". Premiera trzeciego sezonu programu o podróżach już 20 sierpnia. więcej
|
TVP otrzyma kolejne pieniądze od rządu. Brakuje miliarda zł
Obóz rządzący będzie dalej wspierał media publiczne. Przekazane w czerwcu pieniądze z rezerwy budżetowej mają według ,,Dziennika Gazety Prawnej" wystarczyć do końca sierpnia. Dzięki temu mechanizmowi Telewizja Polska otrzymała już 1,02 mld zł. Brakuje jeszcze miliarda, który powinien trafić do TVP w najbliższych miesiącach. więcej
|
Polskie hity filmowe w ofercie SkyShowtime
Już wkrótce serwis SkyShowtime powiększy swój katalog o listę polskich hitów kinowych. Wśród nich znajdą się m.in.: ,,Miasto 44", ,,Pitbull. Nowe porządki", ,,Kler", ,,Jack Strong". więcej
|
Oranżada Hellena partnerem Top of the Top Sopot Festiwal
Marka Oranżada Hellena (Colian) została sponsorem tegorocznego Top of the Top Sopot Festiwal w TVN. więcej
|
,,Otwórz się na PeoPay" - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT pisze do Donalda Tuska. Chce współpracy
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wysłał list do premiera Donalda Tuska. Chce razem z szefem rządu zapobiegać działaniom rosyjskich służb, wymierzonych w radio i telewizję. To pokłosie publikacji o oficerze GRU Pawle Rubcowie, z którym miała współpracować polska dziennikarka. więcej
|
|
Ważny nominat Rady Mediów Narodowych zrezygnował. Następczyni z Polskiego Radia
Z zasiadania w radzie nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej zrezygnował Tomasz Giziński. Przestał być też prawnikiem Rady Mediów Narodowych. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w PAP zastąpiła go Adrianna Cieciorowska, radca prawny Polskiego Radia w latach 2018-2020. więcej
|
|
Stacja radiowa z Pomorza poszerzyła zasięg
Radio Norda FM poszerza zasięg w województwie pomorskim. Od niedawna stacji można słuchać w Słupsku na częstotliwości 87,6 MHz. W czerwcu rozgłośnia uruchomiła emisję na 93,6 MHz w Redzie. więcej
|
|
|
|
|
Klienci wspierają producenta paluszków Beskidzkie. Sprzedaż mocno w górę
Po pożarze w fabryce firmy Aksam, produkującej popularne paluszki ,,Beskidzkie," do pomocy ruszyły nie tylko znane firmy, ale i sami konsumenci. Z danych aplikacji Listonic, służącej do tworzenia list zakupów, wynika, że marka Beskidzkie zanotowała w lipcu wręcz niespotykany na co dzień wzrost zainteresowania. więcej
|
Kilkanaście firm chce promować jesienną ramówkę TVP
Do przetargu Telewizji Polskiej na usługi reklamy jej jesiennej oferty programowej zgłosiło się kilkanaście agencji. Wśród nich są m.in. Starcom, Euvic Media, Sigma Bis oraz Wirtualna Polska. więcej
|
BeDigital rozpoczyna współpracę z Under Armour
Agencja mediowo-kreatywna BeDigital rozpoczyna współpracę z marką Under Armour. Będzie obsługiwać jej oficjalny profil na Facebooku. więcej
|
MK Cafe klientem agencji BeDigital
Marka kawowa MK Cafe dołączyła do grona klientów agencji BeDigital. więcej
|
InPost sponsorem kolejnego zagranicznego klubu piłkarskiego
Grupa InPost została oficjalnym partnerem hiszpańskiego klubu piłkarskiego Atlético Madryt. Współpraca rozpocznie się od sezonu 2024-2025. więcej
|
Orange promuje powakacyjną ofertę
Wystartowała kampania przedstawiająca powakacyjną ofertę Orange Polska. Zrealizowała ją agencja Leo Burnett w nowym formacie komunikacyjnym ,,Orange tu jest", który swoją premierę miał w kwietniu tego roku. więcej
|
Lidl Polska głosem Czubówny reklamuje nabiał marki własnej
Sieć Lidl Polska rozpoczęła kampanię promocyjną nabiału marki własnej Pilos. więcej
|
Helikon-Tex klientem agencji Kerris
Agencja Kerris, specjalizująca się w zintegrowanych działaniach marketingowych, wygrała przetarg na kompleksową obsługę performance marketingu dla marki Helikon-Tex, producenta odzieży i sprzętu taktycznego dla wojska, sił specjalnych, służb porządkowych, a także miłośników survivalu i aktywności outdoorowych. więcej
|
Joanna Makolądra i Iryna Ilkiv awansowały w agencji Yotta
Joanna Makolądra obejmuje stanowisko dyrektorki Data Analytics, a Iryna Ilkiv zostaje dyrektorką TAAG w agencji doradczo-wdrożeniowej Yotta, należącej do Publicis Groupe. więcej
|
EssenceMediacom wyszedł w Polsce na plus
W 2023 roku agencja mediowa EssenceMediacom Poland (należąca do koncernu WPP) zwiększyła przychody o jedną piątą, a jej rentowność netto poszła w górę z 1,6 mln zł straty do 2,4 mln zł zysku. więcej
|
,,Bez Was nie ma piłki nożnej" w nowej kampanii Betclic
Firma bukmacherska Betclic rozpoczęła nową kampanię brandingową. Marka, po podpisaniu umowy sponsoringowej, obejmującej rozgrywki Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi, zaprezentowała serię spotów, w których główną rolę odgrywają kibice. więcej
|
Oranżada Hellena partnerem Top of the Top Sopot Festiwal
Marka Oranżada Hellena (Colian) została sponsorem tegorocznego Top of the Top Sopot Festiwal w TVN. więcej
|
TikTok partnerem piłkarek Legii Warszawa
Platforma społecznościowa TikTok została partnerem medialnym kobiecej drużyny piłkarskiej Legii Warszawa, występującej pod marką Legia Ladies. więcej
|
Back to School - sierpniowy pakiet promocyjny nośników OOH Braughman przy galeriach handlowych Braughman Group Media wprowadza sezonowy pakiet reklamowy "Back to School", który ma na celu dotarcie do konsumentów, odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce w okresie sierpień-wrzesień. Ta oferta reklamowa obejmuje strategiczne lokalizacje m.in. w okolicach Złotych Tarasów, Westfield Mokotów, Avenidy, Posnanii, Galerii Katowickiej, Silesia City Center, Galerii Kaskada, Galerii Bałtyckiej, Hali Koszyki, Manufaktury, Galerii Krakowskiej, Galerii Kazimierz czy Wroclavia. materiał reklamowywięcej |
|
|
E-bookowa inwestycja Wirtualnej Polski rośnie na podwyżkach. Rekordowe wpływy i zysk
Oferująca e-booki i audiobooki w modelu subskrypcyjnym firma Legimi, w której od końcówki ub.r. głównym akcjonariuszem jest Wirtualna Polska, w drugim kwartale 2024 roku osiągnęła rekordowe przychody i zysk. Po publikacji wyników jej akcje drożały o kilkanaście proc. więcej
|
Donald Trump rozmawiał na X z Elonem Muskiem. Wywiad opóźniony przez hakerów
Dobrze dogadywałem się z Putinem i mam nadzieję, że znowu tak będzie - powiedział w poniedziałek były prezydent USA Donald Trump w rozmowie ze wspierającym go miliarderem Elonem Muskiem na portalu X. Wywiad rozpoczął się z niemal 45 minutowym opóźnieniem, według Muska przyczyną był atak DDoS przeciążający serwery. więcej
|
,,W Polskę na weekend" z trzecim sezonem w WP TV. Nowe odcinki jeszcze w sierpniu
Na antenę WP TV wraca podróżniczy cykl Klaudiusza Michalca - ,,W Polskę na weekend". Premiera trzeciego sezonu programu o podróżach już 20 sierpnia. więcej
|
Okazana wdzięczność zawsze powraca - pomysł na wyjątkowy prezent na Dzień Nauczyciela Okazana wdzięczność zawsze powraca, a zbliżający się Dzień Nauczyciela to doskonała okazja, by wyrazić swoje uznanie dla tych, którzy kształtują przyszłe pokolenia. Wybierając prezent dla nauczyciela czy prezent dla wychowawcy, warto postawić na coś wyjątkowego i pełnego znaczenia. Kosz prezentowy, wypełniony starannie dobranymi smakołykami i drobnymi upominkami, to idealny prezent na Dzień Nauczyciela, który z pewnością przyniesie radość i uśmiech na twarzy obdarowanego. Taki gest wdzięczności nie tylko wyraża naszą pamięć, ale także buduje piękne wspomnienia, które zostaną z nami na długo. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ceny w górę. W lipcu o 4 proc. drożej niż przed rokiem
W lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9 proc. rdr - wynika z cyklicznego raportu pt. ,,Indeks cen w sklepach detalicznych", autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito, opartego na analizie 69,1 tys. cen pozyskanych z 31,8 tys. sklepów. Najmocniej zdrożały napoje bezalkoholowe. więcej
|
|
|