|
|
|
|
|
|
|
Znamy szczegóły programu TVP z gospodarzami "Szkła kontaktowego"
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski zdecydowali się opuścić ,,Szkło kontaktowe" TVN24 i tworzyć własny program w TVP Info. Kasia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza pierwsze szczegóły nowej audycji. więcej
|
TV Republika zwiększa widownię dzięki emisji naziemnej
Telewizja Republika, która w piątek zaczęła nadawać na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, zwiększyła w ostatnich dniach swoją widownię. To m.in. efekt poszerzeniu zasięgu, ale widzów przyciągnęły też relacje z gorących wydarzeń. więcej
|
KRRiT podjęła decyzję w sprawie programu TVP z parami LGBT
W styczniu w ,,Pytaniu na śniadanie" TVP2 gościły dwie homoseksualne pary, w związku z czym do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło kilka skarg. - Postępowanie wyjaśniające nie wykazało naruszeń, które w świetle ustawy o radiofonii i telewizji uprawniałyby do zastosowania przepisów o odpowiedzialności prawnej nadawcy - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gniado z gabinetu przewodniczącego KRRiT. więcej
|
Spółka producencka Solorza zmalała o jedną trzecią. Wskazuje na streaming
Produkująca filmy, seriale i spoty reklamowe firma TFP, kontrolowana przez Zygmunta Solorza, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 30,5 proc., a jej zysk netto skurczył się o trzy czwarte. Władze spółki podkreślają, że widzowie przenoszą się z kin i stacji telewizyjnych do platform streamingowych. więcej
|
Canal+ z nowym dyrektorem. Pracował w Polsacie, TVN i AlJazeera
Mateusz Iwan został nowym dyrektorem kreacji w Canal+ Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do firmy przeszedł z Telewizji Polsat. więcej
|
Polskie sieci kablowe podniosą ceny? Krytykują decyzję posłów
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej krytykuje posłów za poprawkę, która jej zdaniem doprowadzi do konieczności wypłacania podwójnych tantiem dla organizacji zbiorowego zarządzenia. Organizacja zrzeszająca sieci kablowe apeluje o zmiany w projekcie. Jeśli tak się nie stanie, to będzie w rachunkach informować o nowym obciążeniu. więcej
|
Niekodowane kanały po polsku zmienią parametry. W ciągu kilku tygodni nowa stacja FTA
Roszady na transponderach Canal+. Niebawem parametry zmienią niekodowane stacje Grupy MWE Networks. Najpóźniej na początku września kanał ViDoc TV pojawi się na Hot Birdzie 13E. - Sądzę, że do tego czasu na pewno będziemy na satelicie. Oczywiście emisja niekodowana - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, szef rady nadzorczej Red Carpet Media Group. więcej
|
Aktualizacja oprogramowania dekoderów Polsat Box. Przywrócono ważną funkcję
W ostatnim czasie abonenci Polsat Box skarżyli się na brak możliwości zmiany kolejności poszczególnych stacji na własnej liście kanałów. Przedstawicielka platformy cyfrowej informuje Wirtualnemedia.pl, że aktualizacja oprogramowania naprawiająca ten problem, trafiła już na wszystkie modele sprzętów. więcej
|
Polsat Box Go chwali się w kampanii 140 kanałami telewizyjnymi
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Platforma promuje się w niej hasłem ,,Telewizja zawsze przy Tobie". Daje w ten sposób do zrozumienia, że z usługi można korzystać nie tylko w domu, ale także podczas podróży służbowej czy wakacji. więcej
|
TVP kupuje meble do garderób i charakteryzatorni. Ile wyda?
Telewizja Polska wybrała firmę do dostarczenia nowego wyposażenia garderób i charakteryzatorni. Wyda na to 0,7 mln zł. więcej
|
Ruszyła sprzedaż reklam na antenach TVP. Najdrożej przy transmisjach z igrzysk
Biuro reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło cennik reklamowy na sierpień. Najdroższe są reklamy przy transmisjach z Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. więcej
|
Viaplay tnie stratę. Ilu subskrybentów ma w Polsce?
W zeszłym kwartale Viaplay Group przy niewielkim spadku przychodów ograniczyła stratę netto z 5,89 mld do 120 mln koron. Liczba subskrybentów Viaplay znacząco zmalała. Po wycofaniu się z kilku krajów firma podała swoje wyniki tylko z polskiego rynku. więcej
|
Właściciel TVN zostawi długi w telewizji? Inwestorzy zachwyceni
Władze Warner Bros. Discovery, właściciela m.in. grupy TVN, rozważają wydzielenie swoich platform streamingowych i wytwórni filmowych do nowej spółki. W dotychczasowej ma pozostać biznes telewizyjny wraz z dużym zadłużeniem. Kurs akcji koncernu od kilku dni zwyżkuje. więcej
|
Słynny dziennikarz TVP z nową funkcją na igrzyskach olimpijskich
Włodzimierz Szaranowicz, wybitny dziennikarz sportowy przez dekady związany z Telewizją Polską, został honorowym attaché prasowym reprezentacji Polski na igrzyska olimpijskie w Paryżu. więcej
|
W TV Republika kolejna osoba z przeszłością w TVP
Współpracę z Telewizją Republika zaczęła reporterka Anna Gerke. Wcześniej była związana m.in. z oddziałem Telewizji Polskiej w Gorzowie Wielkopolskim. więcej
|
TVP i Polskie Radio szykują kolejny koncert. Kto wystąpi?
W najbliższą sobotę drugi koncert z wakacyjnego cyklu ,,Lato z Radiem i Telewizją Polską". Tym razem najwięksi artyści zagrają w Raciborzu, a gospodynią backstage'u będzie Anna Lewandowska z "Pytania na śniadanie". Transmisja w TVP2 od godz. 20.00. więcej
|
Netflix i FX pobiły HBO i Maxa. Duży spadek liczby nominacji to złe wieści platformy Warnera
Platforma Netflix ma powody do zadowolenia. Żadna inna telewizja czy serwis streamingowy nie zdołały w tym roku zebrać większej liczby nominacji do nagród Emmy. Tymczasem "Shogun" zapewnił rekordowy wynik FX, który pozwolił stacji przeskoczyć nawet łączne nominacje dla HBO i platformy Max. więcej
|
Nowy kanał telewizyjny o samochodach po polsku
W sierpniu serwis streamingowy Rakuten TV wprowadzi do oferty kanał FAST Car City Adventures. Biuro prasowe platformy informuje Wirtualnemedia.pl, że bezpłatna stacja będzie dostępna w języku polskim. Równolegle trwają aktywne rozmowy w sprawie dołączenia kolejnych bezpłatnych kanałów w naszym języku. więcej
|
Bank Pekao S.A. partnerem Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci W piątek, 5 lipca rozpoczęła się tegoroczna odsłona Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci. Jednym z partnerów wydarzenia jest Bank Pekao S.A. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agata Bieniek zarządza marketingiem Bolta w Polsce
Agata Bieniek objęła stanowisko marketing manager Bolt w Polsce. Zarządza aktualnie zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy i odpowiada za lokalne działania marki. więcej
|
Klub piłkarski pochwalił się własną edycją wódki. KER: "To społecznie nieodpowiedzialne"
Klub piłkarski Ruch Chorzów na swojej stronie internetowej promuje wysokoprocentową wódkę Chorzowskie. Vodka Legenda. W ocenie Komisji Etyki Reklamy to społecznie nieodpowiedzialne. więcej
|
Mlekpol kampanią promuje sery żółte
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą sery żółte, w której za planowanie i zakup mediów tv odpowiada One House. więcej
|
Beata Nowalska poprowadzi dział marketingu Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko digital content marketing director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik). więcej
|
,,Tak smakuje kino" w Cinema City
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował na Spotify kampanię pt. ,,Tak smakuje kino" dla Cinema City. Jest ona częścią letniej akcji promocyjnej sieci, w której do wygrania jest ponad pół miliona nagród takich jak m.in.: darmowe bilety na filmy, zniżki i rabaty do kinowych barów, vouchery na wakacje z biurem podróży Itaka. więcej
|
Kreacja i sprzedaż w Cityboard Digital wzmocnione
Karalina Rafalczuk i Michał Cieślak wzmocnili zespół agencji Cityboard Digital. Dołączyli do działów sprzedaży i kreacji. więcej
|
STS dalej sponsorem Korony Kielce
Firma bukmacherska STS przedłużyła kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Korona Kielce. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Na jej mocy STS pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem kieleckiego klubu. więcej
|
GroupM ma nowego globalnego dyrektora generalnego
Były dyrektor generalny GroupM North America, Brian Lesser powraca do działu medialnego holdingu WPP jako globalny dyrektor generalny, zastępując Christiana Juhla. więcej
|
W WP Ads można rezerwować konkretne placementy reklamowe WP Ads, self-service Wirtualnej Polski, został wzbogacony o funkcję, dzięki której klienci mogą emitować swoje reklamy w modelu Flat Fee, czyli rezerwować konkretne placementy reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Stanowski zdradził, czego brakuje w Kanale Zero. "To nas wstrzymuje"
Krzysztof Stanowski odpowiedział na pytania widzów Kanału Zero. Tłumaczył między innymi, czego brakuje dziś najbardziej w jego projekcie, jakie zmiany pojawią się od września i dlaczego nie zaprosi Grzegorza Brauna. więcej
|
Netflix się nie zatrzymuje. O tyle urósł przez kwartał
W zeszłym kwartale Netflix osiągnął rekordowe wpływy w swojej historii i drugi raz zarobił na czysto ponad 2 mld dolarów. Prawie połowa nowych subskrybentów platformy wybiera pakiet z reklamami. więcej
|
Konto 11-letniej reporterki sejmowej wróciło na TikToka. Ojciec dziewczynki: Sara wyrabia pewność siebie
Konto ,,Perspektywa Sary", na którym publikowane są filmiki 11-letniej Sary Małeckiej-Trzaskoś z Sejmu, zostało przywrócone na TikToka. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl tata dziewczynki, Franciszek Małecki-Trzaskoś tłumaczy, czemu jego córka przepytuje polityków w parlamencie i czy na tym zarabia. więcej
|
Google zaostrza zasady AdSense. Zmiany ws. umieszczania reklam
Google zastąpi zasady dotyczące reklam w treściach dynamicznych zasadami dotyczącymi reklam w komunikacji prywatnej, które mają wejść w życie w sierpniu. W tym roku firma wprowadziła również kilka zmian w AdSense, Ad Managerze i AdMob. więcej
|
Twórcy ,,Stranger Things" produkują nowy serial dla Netfliksa
Netflix dał zielone światło dla produkcji serialu ,,Wydarzy się coś bardzo złego". Stworzą go bracia Duffer, czyli showrunnerzy hitu platformy zatytułowanego ,,Stranger Things" wraz z Hilary Leavitt i Haley Z. Boston. więcej
|
Fact-checking w mediach lokalnych. Współpraca ze Stowarzyszeniem Demagog
Lokalne media - Śląska Opinia i Zawsze Pomorze - rozpoczynają współpracę ze organizacją factcheckingową Demagog. więcej
|
E-zakupy przynajmniej raz w tygodniu
37 proc. konsumentów deklaruje, że w e-commerce kupują 5 i więcej razy w miesiącu, czyli na zakupach cyfrowych są przynajmniej raz w tygodniu. Kupują tam głównie produkty modowe, elektronikę czy artykuły wyposażenia domu, żywność, chemię domową i leki - wynika z 9. edycji badania ,,Omni-commerce. Kupuję wygodnie" zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. więcej
|
Automaty paczkowe DHL staną przy sklepach. Umowa z dużą siecią
DHL eCommerce Polska oraz Jeronimo Martins Polska ogłaszają nawiązanie partnerstwa, w ramach którego planowana jest rozbudowa sieci automatów paczkowych DHL BOX 24/7 zlokalizowanych przy sklepach Biedronka w całym kraju. więcej
|
Netflix i FX pobiły HBO i Maxa. Duży spadek liczby nominacji to złe wieści platformy Warnera
Platforma Netflix ma powody do zadowolenia. Żadna inna telewizja czy serwis streamingowy nie zdołały w tym roku zebrać większej liczby nominacji do nagród Emmy. Tymczasem "Shogun" zapewnił rekordowy wynik FX, który pozwolił stacji przeskoczyć nawet łączne nominacje dla HBO i platformy Max. więcej
|
Nowy podcast Grupy ZPR Media. Poprowadzi go znany duet dziennikarzy
Grupa ZPR Media startuje w czwartek 18 lipca z zupełnie nowym podcastem prowadzony przez duet znanych dziennikarzy związanych z miesięcznikiem "Murator". Nowe odcinki będą pojawiać się co tydzień. Pełna oferta podcastów spółki wystartuje we wrześniu więcej
|
W WP Ads można rezerwować konkretne placementy reklamowe WP Ads, self-service Wirtualnej Polski, został wzbogacony o funkcję, dzięki której klienci mogą emitować swoje reklamy w modelu Flat Fee, czyli rezerwować konkretne placementy reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|
E-zakupy przynajmniej raz w tygodniu
37 proc. konsumentów deklaruje, że w e-commerce kupują 5 i więcej razy w miesiącu, czyli na zakupach cyfrowych są przynajmniej raz w tygodniu. Kupują tam głównie produkty modowe, elektronikę czy artykuły wyposażenia domu, żywność, chemię domową i leki - wynika z 9. edycji badania ,,Omni-commerce. Kupuję wygodnie" zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. więcej
|
|
|