|
|
|
|
|
|
|
Bankowość w czasach big data, AI i TikToka: szybciej i bardziej technologicznie (debata) W debacie na konferencji Impact'24 przedstawiciele czołowych instytucji finansowych zastanawiali się, jak bankowość zmieni się w najbliższych latach w odpowiedzi na rewolucję technologiczną i nowe potrzeby klientów. - Musimy się przygotować na to, że z naszym bankiem będą kontaktowali się i rozmawiali o swoich potrzebach nie tylko ludzie, lecz także ich czaty generatywne - uważa Łukasz Gradowski z Banku Pekao S.A. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mural Perwoll: Contextual Advertising Placement w wykonaniu Braughman Group Media przy ul. Mokotowskiej Kampanie reklamowe nieustannie ewoluują, starając się dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w jeszcze bardziej kreatywny i skuteczny sposób. Jednym z dominujących trendów w tej dziedzinie jest wykorzystanie murali jako nośników reklamowych, szczególnie w kontekście miejsc związanych z profilem produktu. Przykładem udanej kampanii tego typu jest realizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie. materiał reklamowywięcej |
|
|