Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 13 Listopada 2023
 
 
 
W grudniu ,,brak sygnału" zamiast TVP. ,,Powiedzą: Tusk zabrał wam telewizję"
 
W połowie grudnia kilkaset tysięcy osób może obudzić się bez sygnału naziemnego głównych kanałów Telewizji Polskiej. MUX-3 przejdzie na standard DVB-T2/HEVC. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że przeprowadzenie takiej operacji przed świętami to zły pomysł i podejrzewają, że termin jest motywowany politycznie. więcej
 
 
Związkowcy z TVP chcą 2 tys. zł dla każdego pracownika na Boże Narodzenie
 
Dwa działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe zwróciły się do władz spółki o przyznanie wszystkim pracownikom po 2 tys. zł brutto dodatku przed Bożym Narodzeniem. Przed rokiem bezskuteczne wnioskowały o 1 tys. zł takiego świadczenia. więcej
 
 
Subskrypcja Facebooka i Instagrama za droga dla polskiego użytkownika. ,,Absurd"
 
Polscy użytkownicy dostają już z Mety informacje o możliwości wykupienia subskrypcji gwarantującej dostęp do Facebooka i Instagrama bez reklam. Jednak ceny są różne - od 44 do nawet 80 złotych miesięcznie. Z czego wynikają różnice? Ile osób zdecyduje się na subskrypcję? - Ceny płatnych subskrypcji oferowanych przez Metę są zdecydowanie za wysokie jak na polski rynek - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Artur Roguski z Focus Nation, -To jest absurd - dodaje.  więcej
 
 
Kolejny kabaretowy show spadł z ramówki Polsatu
 
Telewizja Polsat nie wyemituje w niedzielę 26 listopada retransmisji z koncertu finałowego „Rybnickiej jesieni kabaretowej Ryjek”, jak wcześniej planowała. W czwartek zdecydowano, że zastąpi go film - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pod znakiem zapytania stoją też przyszłoroczne eventy kabaretowe. więcej
 
 
Radio Maryja wyprzedziło Trójkę. Zyskały Radio ZET i Jedynka
 
W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Odejście Krzysztofa Stanowskiego nie dziwi? "Zawsze wolał być sobie sam sterem, żeglarzem i okrętem" więcej
 
Co się stało z Martą Kielczyk? "W tym zawodzie twarz ma się jedną" więcej
 
TVP VOD przed HBO Max. W górę SkyShowtime, Viaplay i Sweet.TV ze spadkiem (TOP15) więcej
 
KRRiT przedłuża koncesję naziemną TVN. "Pięć głosów za" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca / Wydawczyni Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Specjalista w Dziale Nabywania Licencji i Praw TVP
GRAFIK/MONTAŻYSTA - PROMOCJA I OPRAWA STACJI STUDIOMED TV
MANAGER DS. SPRZEDAŻY REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
Montażysta / Montażystka w dziale autopromocji Kino Polska TV SA
Producent TVN24/Dziennikarz- Katowice TVN Warner Bros. Discovery
MSL - Freelance PR Consultant MSL
Redaktor News- Kontakt 24- Warszawa TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ Redaktorka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Dokumentalista News (Umowa na zastępstwo) - Gdańsk TVN Warner Bros. Discovery
Dziennikarz/Dziennikarka Newsroom INFOR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W grudniu ,,brak sygnału" zamiast TVP. ,,Powiedzą: Tusk zabrał wam telewizję"

W połowie grudnia kilkaset tysięcy osób może obudzić się bez sygnału naziemnego głównych kanałów Telewizji Polskiej. MUX-3 przejdzie na standard DVB-T2/HEVC. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że przeprowadzenie takiej operacji przed świętami to zły pomysł i podejrzewają, że termin jest motywowany politycznie. więcej

Związkowcy z TVP chcą 2 tys. zł dla każdego pracownika na Boże Narodzenie

Dwa działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe zwróciły się do władz spółki o przyznanie wszystkim pracownikom po 2 tys. zł brutto dodatku przed Bożym Narodzeniem. Przed rokiem bezskuteczne wnioskowały o 1 tys. zł takiego świadczenia. więcej

Kolejny kabaretowy show spadł z ramówki Polsatu

Telewizja Polsat nie wyemituje w niedzielę 26 listopada retransmisji z koncertu finałowego „Rybnickiej jesieni kabaretowej Ryjek”, jak wcześniej planowała. W czwartek zdecydowano, że zastąpi go film - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pod znakiem zapytania stoją też przyszłoroczne eventy kabaretowe. więcej

Premiery ,,Koła fortuny" znikają z TVP2

W zimowej ramówce po raz pierwszy od lat telewizyjna Dwójka nie będzie pokazywać premierowych odcinków „Koła fortuny”. Zamiast nich widzowie obejrzą powtórkowe wydania teleturnieju. TVP tłumaczy, że powtórki programu są chętnie oglądane podobnie jak premiery. więcej

PO zapowiedziała zmianę nazwy "Wiadomości" TVP. Zdania ekspertów się podzielone. "To nie w nazwach jest zło"

Tuż przed wyborami do Sejmu Platforma Obywatelska zapowiedziała likwidację nazwy “Wiadomości” TVP. - Obiecywali polskie BBC, a wyszła im Russia Today - powiedzieli politycy tej partii. Nasi rozmówcy są zgodni - nie od tego powinny się zacząć zmiany w Telewizji Polskiej. - Byłoby widomym znakiem zmian dla opinii publicznej, gdyby ta marka przestała istnieć, tak jak zniknął „Dziennik Telewizyjny" w 1989 roku. Skupić się jednak trzeba na zmianie treści - uważa Jan Dworak, były prezes TVP. Wtóruje mu Sławomir Zieliński. - Rozmowa o nazwie powinna być na samym końcu, bo możemy zmienić nazwę, dekorację i stół, a nie będzie miał kto prowadzić tego programu - podkreśla były szef “Wiadomości”. więcej

340 tys. widzów ,,Hotelu Paradise 7" w TVN7. Będzie kolejny sezon

Jesienne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 340 tys. widzów, o 63 tys. osób mniej niż nadawany rok temu szósty sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Stacja zrealizuje kolejną edycję, do której już trwają poszukiwania uczestników. więcej

Polsat mimo zapowiedzi nie sprzedał stacji. ,,Nic się tutaj nie zmienia"

Choć minął rok od zapowiedzi sprzedaży Muzo.FM na rzecz Grupy ZPR Media, ponadregionalna sieć radiowa cały czas pozostaje w rękach Telewizji Polsat. Podczas telekonferencji prezes stacji zapewnił dziennikarzy, że wciąż trwają prace nad sfinalizowaniem transakcji.  więcej

340 tys. osób codziennego programu ,,Zakup w ciemno 2", cykl podniósł wyniki TTV

Drugi sezon codziennego cyklu „Zakup w ciemno” oglądało średnio 340 tys. widzów. Produkcja podniosła średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN szuka influencera do programu "MasterChef Nastolatki"

Stacja TVN rozpoczęła poszukiwania infuencera, który pojawi się nowym programie „MasterChef Nastolatki”. Ma on towarzyszyć uczestnikom na planie, a także tworzył kontent na social media produkcji. więcej

Rada Etyki Mediów: TVP i Polskie Radio od 2016 roku zatraciły charakter nadawcy publicznego

Rada Etyki Mediów w odpowiedzi na skargę na TVP Info (za udział w kampanii wyborczej PiS) stwierdziła, że od 2019 roku ponad 20 razy odpowiadała na podobne skargi osób i instytucji zarzucających TVP i Polskiemu Radiu niewypełnianie misji nadawcy publicznego w konkretnych audycjach. więcej

TVP Seriale, TVP HD, TVP Nauka i Alfa TVP poszerzają zasięg

Kanały TVP Seriale, TVP HD, TVP Nauka i Alfa TVP zostały włączone do oferty telewizyjnej T-Mobile. Z kolei stacja Alfa TVP od 13 listopada będzie również dostępna w sieci kablowej Toya. więcej

Nagrody Mediów Publicznych rozdane. Laureaci dostali po 100 tys. zł i statuetkę

W niedzielę podczas uroczystej gali Nagród Mediów Publicznych 2023 uhonorowano tegorocznych laureatów tego konkursu. Statuetki i nagrody pieniężne w poszczególnych kategoriach otrzymali: Filip Zylber, Piotr Śliskowski, Maria Pomianowska, Krzysztof Masłoń oraz Jarosław Jakubowski.  więcej

Dziurawy zakaz konkurencji w TVP. Z firmami pracowników umowy na miliony zł

W Telewizji Polskiej od ponad trzech lat obowiązują wytyczne co do zakazu konkurencji, ale nie egzekwowano stale ich przestrzegania. W konsekwencji nadawca współpracował z firmami swoich ośmiu pracowników nie wiedząc, że ci prowadzą działalność konkurencyjną - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

W widowni ,,Jedziemy" dominują emeryci i osoby z wykształceniem podstawowym

W jesiennej ramówce „Jedziemy” i „Jedziemy dalej” chętniej oglądają mężczyźni niż kobiety. W widowni dominują seniorzy, osoby z wykształceniem podstawowym i średnim oraz emeryci - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Nie żyje wieloletnia dziennikarka ,,Wiadomości"

W wieku 70 lat zmarła dziennikarka Sławomira Śliwińska-Kordonowska, przed kilka związana z Telewizją Polską. Pracowała m.in. w redakcjach ,,Dziennika Telewizyjnego" i ,,Wiadomości". więcej

Zmiany w polskim regulaminie Disney+. Dotyczą reklam i współdzielenia kont

Disney+ rozsyła subskrybentom z kolejnych krajów informacje o zmianach w regulaminie. W ostatnich dniach zaczęli je otrzymywać także Polacy. Sporo miejsca poświęcono w nim reklamom i współdzieleniu kont. Platforma zastrzega sobie prawo do publikowania krótkich materiałów promocyjnych nawet dla posiadaczy pakietów bez reklam. więcej

Charlie Sheen znowu współpracuje z producentem ,,Dwóch i pół", Chuckiem Lorre

Dwanaście lat po tym, jak zachowanie Charliego Sheena doprowadziło do wyrzucenia go z serialu „Dwóch i pół” stacji CBS, aktor trzykrotnie nominowany do nagrody Emmy ponownie spotkał się na planie z producentem popularnego sitcomu. Chuck Lorre i Charlie Sheen razem nagrali nowy serial zatytułowany „Bookie”. więcej

Dziesięć najlepszych polskich seriali XXI wieku

W październiku amerykański serwis Hollywood Reporter przygotował listę pięćdziesięciu najlepszych anglosaskich seriali XXI wieku. A jak wyglądałoby zestawienie rodzimych produkcji? Zebraliśmy listę oryginalnych polskich tytułów, które w tym wieku wyróżniły się na naszej mapie serialowej. więcej

Koniec paradokumentu ,,Zapisane w gwiazdach" w TVN. Nie będzie drugiego sezonu

Stacja TVN nie planuje kontynuacji paradokumentalnego cyklu „Zapisane w gwiazdach”, który jest nowością jesiennej ramówki. Od kilku tygodni emisja serialu jest okrojona do jednego odcinka w tygodniu. więcej

,,Pomnik szefa idioty" reklamuje nowy sezon ,,The Office PL" Canal+

Trwa kampania reklamowa serialu „The Office PL”, którego trzeci sezon ruszył niedawno w Canal+. W ramach promocji trwają działania na LinkedIn, a w Warszawie odsłonięto pomnik „szefa idioty”.  więcej

Trzeci sezon ,,Amerykańskich kronik wojennych" od 13 listopada w Vodylli

W poniedziałek, 13 listopada w Vodylii odbędzie się premiera trzeciego sezonu „Amerykańskich kronik wojennych”. Obejmuje 13 kronik w ramach cyklu „Linia frontu”. więcej

Rekordowy październik TVN24. TV Republika z największym wzrostem

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w październiku br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał MTV 90s zmienił profil i nazwę

Bożonarodzeniowe kanały w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych znów działają. Emitujący na co dzień teledyski z lat 90. MTV 90s okolicznościowo zmienił nazwę na MTV Xmas i skupia się na świątecznych hitach. więcej

Platforma cyfrowa straciła 64 tys. abonentów

Działająca w Stanach Zjednoczonych platforma cyfrowa Dish Network straciła w III kwartale 2023 roku 64 tys. abonentów. W analogicznym okresie 2022 roku ubytek bazy klientów był mniejszy, bo wyniósł 30 tys. osób. Rezygnacje wpłynęły na wyniki finansowe dostawcy płatnej telewizji. więcej

Co się stało z Martą Kielczyk? "W tym zawodzie twarz ma się jedną"

W radiu się dziwią, bo przecież miała liberalne i lewicowe poglądy. Dawni koledzy z telewizji nie mogą uwierzyć, że zdecydowała się prowadzić główne wydanie "Wiadomości". - Jestem zdziwiony, że tak pokierowała swoją karierą, bo ma wszelkie możliwości, by pójść inną drogą - komentuje Dariusz Łukawski, były szef "Panoramy" i Marty Kielczyk. więcej

NIK zarzuca Telewizji Polskiej dublowanie kosztów. Były szef TAI robił trzy rzeczy naraz

Według Najwyższej Izby Kontroli w ostatnich latach Telewizji Polskiej zdarzało się płacić za tę samą lub podobną pracę dwa razy, bo zlecano ją dwóm innym menedżerom. NIK wskazała sytuacje m.in. z byłym dyrektorem TAI Jarosławem Olechowskim, który w ub.r. oprócz pełnienia tej funkcji w te same dni wydawał „Wiadomości” i nadzorował redakcję TVP3. więcej

KRRiT uchyliła koncesję dwóm kanałom telewizyjnym

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w ostatnich tygodniach cofnęła koncesje dwóm kanałom telewizyjnym, dostępnym w sieciach kablowych. Przyczyną takiej decyzji wobec lokalnych stacji Moja TV ze Szczecina i TV Konstantynów z Konstantynowa Łódzkiego, było zaprzestanie emisji. więcej

Powstanie czwarty sezon ,,The Morning Show" dla AppleTV+

W tym tygodniu zakończył się trzeci sezon „The Morning Show”, ale to nie koniec spotkań z dziennikarzami telewizji UBA. Trwają przygotowania do kolejnej odsłony flagowego hitu AppleTV+. więcej

SkyShowtime za 14,99 zł miesięcznie. Jest pewien haczyk

Serwis streamingowy SkyShowtime zachęca nowych subskrybentów do skorzystania z promocji. Można uzyskać dostęp do platformy za 14,99 zł miesięcznie. Opłata abonamentowa po kwartale ulega jednak zwiększeniu.  więcej

Premier League testuje transmisje z kamer przymocowanych do zawodników

TNT Sports i Premier League nawiązały współpracę w zakresie kamer osobistych, które będą umieszczane na zawodnikach. Pierwszym testem jest spotkanie Wolverhampton Wanderers – Tottenham Hotspur z 11 listopada. więcej

Canal+ 3 miesiące za darmo. Viaplay znowu znika z pakietu

Platforma cyfrowa Canal+ przedstawiła pierwsze w tym roku bożonarodzeniowe promocje dla nowych klientów. W trakcie dwuletniej umowy przez trzy miesiące nic nie będą musiały płacić, a następnie abonament wyniesie 25 zł miesięcznie. więcej

352 tys. widzów nowego programu ,,Kanapowczynie" w TTV

Nowy cykl „Kanapowczynie” oglądało w TTV średnio 352 tys. widzów. Produkcja wyraźnie podniosła średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

330 tys. widzów ,,Naszych w mundurach 2". Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Drugi sezon cyklu „Nasi w mundurach” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TTV średnio 330 tys. widzów. Produkcja wyraźnie podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Redakcja sportowa Telewizji Polsat z nowym wozem transmisyjnym

Grupa Polsat potrzeba na potrzeby redakcji sportowej nabyła nowy wóz transmisyjny Super Slow Motion. Za przygotowanie pojazdu odpowiada Twenty4Seven. więcej

,,Camera Cafe" wraca z nową obsadą. Premiera w Boże Narodzenie

Mateusz Król, Adam Bobik, Michał Czernecki, Barbara Wypych i Bartłomiej Kasprzykowski znajdą się w obsadzie nowej odsłony serialu „Camera Cafe”. Headwriterem został Radosław Kotarski. Produkcja pod nazwą „Camera Cafe. Nowe parzenie” trafi 25 grudnia do serwisu Player. więcej

Kabareciarze zrywają z Polsatem. ,,Publicystyczna polityka, a wraz z nią cenzura"

Kabaret Moralnego Niepokoju i Kabaret Młodych Panów we wspólnym oświadczeniu ogłosili zakończenie współpracy z telewizją Polsat, po tym jak stacja bezterminowo zawiesiła emisję programu „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”.  - Do zobaczenie nie wiemy kiedy, ale nie tam gdzie do tej pory - stwierdził Robert Górski. więcej

Remigiusz Kula nowym gospodarzem ,,Ligi+" w Canal+ Sport

Remigiusz Kula to nowy gospodarz magazynu piłkarskiego „Liga+” na antenie Canal+ Sport. Niedawno z programem pożegnał się Michał Wodziński, który został redaktorem naczelnym „Faktu”. więcej

Nie żyje wieloletni dziennikarz TVP3 Poznań. Zmarł nagle

W wieku 61 lat zmarł Dariusz Klincewicz, przez wiele lat związany z poznańskim ośrodkiem Telewizji Polskiej. Pracował też w PAP i ,,Gazecie Wyborczej". więcej

Zysk Kino Polska w III kwartale spadł o 31 proc.

Kino Polska szacuje swój skonsolidowany zysk netto w trzecim kwartale 2023 roku na 8,7 mln zł, co oznacza spadek rok do roku o 31 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. więcej

Nowy gospodarz serwisów w TVP Info. Przeszedł z TVP3

Do grona prowadzących serwisy informacyjne w TVP Info dołączył Mateusz Gadomski. Z Telewizją Polską jest związany od sześciu lat, pracował też w Polskim Radiu Zachód. więcej

mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki

Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Maryja wyprzedziło Trójkę. Zyskały Radio ZET i Jedynka

W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat mimo zapowiedzi nie sprzedał stacji. ,,Nic się tutaj nie zmienia"

Choć minął rok od zapowiedzi sprzedaży Muzo.FM na rzecz Grupy ZPR Media, ponadregionalna sieć radiowa cały czas pozostaje w rękach Telewizji Polsat. Podczas telekonferencji prezes stacji zapewnił dziennikarzy, że wciąż trwają prace nad sfinalizowaniem transakcji.  więcej

 
Rada Etyki Mediów: TVP i Polskie Radio od 2016 roku zatraciły charakter nadawcy publicznego

Rada Etyki Mediów w odpowiedzi na skargę na TVP Info (za udział w kampanii wyborczej PiS) stwierdziła, że od 2019 roku ponad 20 razy odpowiadała na podobne skargi osób i instytucji zarzucających TVP i Polskiemu Radiu niewypełnianie misji nadawcy publicznego w konkretnych audycjach. więcej

 
Nagrody Mediów Publicznych rozdane. Laureaci dostali po 100 tys. zł i statuetkę

W niedzielę podczas uroczystej gali Nagród Mediów Publicznych 2023 uhonorowano tegorocznych laureatów tego konkursu. Statuetki i nagrody pieniężne w poszczególnych kategoriach otrzymali: Filip Zylber, Piotr Śliskowski, Maria Pomianowska, Krzysztof Masłoń oraz Jarosław Jakubowski.  więcej

 
W Trójce po wyborach nadal dominują politycy PiS. ,,Opozycja? Raz w tygodniu"

W tygodniu jest pięć rozmów w „Salonie politycznym Trójki”, średnio w czterech z nich goszczą politycy PiS, a opozycja zapraszana jest do rozmowy tylko raz w tygodniu. Sprawdziliśmy statystyki: po październikowych wyborach na 16 wizyt polityków w „Salonie…” aż 11 razy gośćmi rzeczywiście byli politycy rządzącej partii. Polskie Radio zapewnia jednak, że zaprasza przedstawicieli wszystkich opcji.  więcej

 
Radio 357 radykalnie skraca top PL21 i włącza się w festiwal Inside Seaside

Tegoroczna edycja polskiego top PL21 Radia 357 będzie miała zupełnie inną formułę, niż rok i dwa lata temu. Ponieważ termin wydarzenia kolidował z organizowanym przez radio festiwalem Inside Seaside, PL21 zostaje mocno skrócone, podzielone na dwa dni i emitowane będzie w ramach festiwalu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rusza Maraton Chopinowski Polskiego Radia

Drugi Maraton Chopinowski Polskiego Radia rozpocznie się w piątek w stołecznym Studiu im. W. Lutosławskiego Polskiego Radia o godz. 19 i potrwa do godz. 21 w sobotę. Odbędzie się 11 koncertów - zagrają m.in. Joanna Ławrynowicz, Janusz Olejniczak, Filip Wojciechowski i Rafał Blechacz. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Outdoor urósł o 25 proc. Wydano 448 mln zł

Po trzech kwartałach 2023 roku rynek reklamy zewnętrznej jest wart 171,23 mln zł, o 25,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2022 0 wynika z danych Izby Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i domu mediowego Starcom. Po pierwszych dziewięciu miesiącach jest wart 448,86 mln zł. więcej

Mateusz Damięcki nowym ambasadorem Gillette

Pod hasłem „Gillette. Bo chcę.” wystartowała nowa kampania promująca maszynkę Gillette ProGlide. Jej nowym ambasadorem został aktor Mateusz Damięcki. Za strategię, koncept kreatywny działań oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 7 lat pracuje z Procter & Gamble.  więcej

Ekipa Holding z kolejnym zyskiem. Podwoiła przychody

Influencerska Ekipa Holding ma za sobą czwarty zyskowny kwartał z rzędu. Zarobiła na czysto 1,82 mln zł, zwiększając przychody o 95 proc. do 12,76 mln zł. więcej

Michał Figurski jako ,,pan z radia" reklamuje Vocaler

Ruszyła kampania reklamowa preparatu na chrypę i suchość w gardle Vocaler (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) z udziałem dziennikarza Michała Figurskiego. więcej

71 prac nominowanych do Innovation 2023

Podczas tegorocznych obrad konkursu Innovation, 33-osobowe jury oceniało 153 zgłoszenia, z czego nominację otrzymało 71.  więcej

Blanka Chmurzyńska-Brown przeszła z PZPK do L'Oréal

Blanka Chmurzyńska-Brown objęła stanowisko public affairs director w  L‘Oréal Poland and Baltic HUB. Ostatnio była dyrektorką generalną Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.  więcej

Konkurs Soplicy naruszył Kodeks Etyki Reklamy. "Promocja alkoholi mocnych zasadniczo nie powinna mieć miejsca"

Konkurs marki wódki Soplica, który Grupa Maspex prowadziła na Facebooku naruszył Kodeks Etyki Reklamy. Komisja Etyki Reklamy uznała, że “reklama była wykonywana z uchybieniem należytej staranności, niezgodnie z dobrymi obyczajami, w braku poczucia odpowiedzialności społecznej i jako taka pozostaje w sprzeczności z ogólnie przyjętymi normami etycznymi”. więcej

,,Pomnik szefa idioty" reklamuje nowy sezon ,,The Office PL" Canal+

Trwa kampania reklamowa serialu „The Office PL”, którego trzeci sezon ruszył niedawno w Canal+. W ramach promocji trwają działania na LinkedIn, a w Warszawie odsłonięto pomnik „szefa idioty”.  więcej

Kampania Segafredo z filiżanką w roli głównej

W najnowszej kampanii marka Segafredo przenosi kawoszy do Włoch. Za ideę kreatywną i jej egzekucję odpowiada agencja Pomarańcza. więcej

Cityboard realizuje świąteczną kampanię marki Alexander

Wystartowała kampania świąteczna marki Alexander promująca najnowszą grę “Zrzęda”. Za promocję odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital. więcej

Karol Kamiński product directorem w Grupie Blix

Karol Kamiński został product directorem w Grupie Blix. Będzie kierował strategią produktową firmy w zakresie aplikacji mobilnych, serwisów webowych i rozwiązań internetowych.  więcej

Cube Group i VeloMarket rozpoczynają współpracę

Cube Group rusza z kampanią platformy obywatelskiej VeloMarket.  więcej

Decathlon dostawcą piłek do Ligi Europy i Ligi Konferencji

Kipsta, marka własna sieci Decathlon, jako oficjalny dostawca piłek meczowych Ligue 1 Uber Eats i Ligue 2 BKT we Francji, a także Jupiler Pro League w Belgii, zostanie również oficjalnym dostawcą piłek meczowych UEFA Europa League i UEFA Europa Conference League w cyklu 2024-2027. więcej

Brzoska, Mensah i Pawiński odznaczeni przez prezydenta. Za biznes i filantropię

Szef InPostu Rafał Brzoska i prezes Maspeksu Krzysztof Pawiński zostali odznaczeni Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za działalność biznesową i charytatywną. Takie samo odznaczenie otrzymała Omenaa Mensah, realizująca projekty filantropijne m.in. wspólnie z Brzoską. więcej

Radosław Majdan jako "Perfekcyjny Pan Bramkarz" w kampanii GO+Bet

Radosław Majdan, były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski oraz klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin czy Polonia Warszawa, został ambasadorem bukmachera GO+bet, oficjalnego sponsora klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Promuje markę hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz”.  więcej

Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media

Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Stanowski: Koniec ,,Kwartalnika Sportowego"

Krzysztof Stanowski stwierdził, że wraz z jego odejściem z Kanału Sportowego przestanie być wydawany „Kwartalnik Sportowy” (Wydawnictwo Kanału Sportowego). Dodał, że być może jego byli współpracownicy znajdą kogoś, kto „ten projekt jeszcze pociągnie”. „Osobiście w to wątpię” - zaznaczył jednak. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl, Kanał Sportowy nie wyklucza dalszego wydawania tytułu. więcej

RSF: ,,Karta AI i Dziennikarstwa" reguluje, jak korzystać ze sztucznej inteligencji w mediach

W weekend Reporterzy bez Granic zaprezentowali 10-punktową „Paryską Kartę AI i Dziennikarstwa”, która ma na celu ochronę prawa do informacji, poprzez ustanowienie wytycznych co do korzystania i rozwoju systemów sztucznej inteligencji w mediach. To efekt trzymiesięcznej współpracy między specjalistami ds. sztucznej inteligencji i dziennikarstwa, przedstawicielami mediów i organizacjami wspierającymi dziennikarzy. więcej

Vice Media Group zwalnia kolejnych pracowników

Vice Media Group rozpoczyna proces restrukturyzacji, w wyniku którego odejdzie część pracowników. W maju tego roku firma medialna złożyła wniosek sądowy o upadłość. Wcześniej spekulowano, że może zostać sprzedana jednemu z dłużników, Fortress Investment Group. więcej

Odejście Krzysztofa Stanowskiego nie dziwi? "Zawsze wolał być sobie sam sterem, żeglarzem i okrętem"

Co dalej z Krzysztofem Stanowskim? Odszedł z Kanału Sportowego, pracuje nad nowym projektem. - Miałem okazję współpracować kilka lat temu z Krzysztofem Stanowskim i pamiętam jego podejście. Zawsze wolał być sobie sam sterem, żeglarzem i okrętem. Taka też była jego kariera - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dziennikarz Kacper Sosnowski.  więcej

Michał Wodziński zaczął kierować "Faktem". Dziękuje redakcji za "ciepłe przyjęcie"

Od tygodnia “Faktem” zarządza nowy redaktor naczelny Michał Wodziński. Dziennikarze tabloidu nie ukrywają, że są zaskoczeni tym wyborem. Wypominają nowemu szefowi, że kiedy kierował portalem Fakt.pl, pojawił się tam nieprawdziwy tekst o śmierci generała Wojciecha Jaruzelskiego, za co redakcja musiała przepraszać. - Nie jest znany w środowisku dziennikarskim - mówi inny dziennikarz. Nowy szef nie traci jednak rezonu i dziękuje redakcji za “ciepłe przyjęcie”.  więcej

Wydawnictwo Zwierciadło rozwija swoją multimedialną strategię i uruchamia butik kreatywny

Według badania Mediapanel Gemius PBI w październiku 2023 roku średni czas zaangażowania przypadający na realnego użytkownika Zwierciadlo.pl wyniósł 5 minut 22 sekundy. To plasuje tytuł na miejscu lidera w kategorii czasu na stronie w segmencie serwisów luksusowych magazynów dla kobiet. więcej

Smokowski, Borek i Pol odpowiadają Stanowskiemu. "Warto zamilknąć niż mówić za dużo"

Współwłaściciele Kanału Sportowego odnieśli się do piątkowego nagrania Krzysztofa Stanowskiego, w którym tłumaczył decyzję o odejściu z kanału. - Dochodzimy do wniosku, że warto w pewnym momencie zamilknąć niż mówić za dużo - powiedział Tomasz Smokowski. - Nie chcę nakręcać niepotrzebnej spirali - dodał Mateusz Borek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Subskrypcja Facebooka i Instagrama za droga dla polskiego użytkownika. ,,Absurd"

Polscy użytkownicy dostają już z Mety informacje o możliwości wykupienia subskrypcji gwarantującej dostęp do Facebooka i Instagrama bez reklam. Jednak ceny są różne - od 44 do nawet 80 złotych miesięcznie. Z czego wynikają różnice? Ile osób zdecyduje się na subskrypcję? - Ceny płatnych subskrypcji oferowanych przez Metę są zdecydowanie za wysokie jak na polski rynek - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Artur Roguski z Focus Nation, -To jest absurd - dodaje.  więcej

Dziennikarka Wirtualnej Polski oskarżona o zniesławienie. Były ambasador chce od niej 20 tys. zł

W poniedziałek w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy rozpocznie się proces karny Magdy Mieśnik, dziennikarki Wirtualnej Polski. Jest oskarżona z artykułu 212 o zniesławienie Jacka Izydorczyka, byłego ambasadora RP w Japonii. Zarzuca on dziennikarce, że nie zapytała go o niektóre informacje, które zawarła w swoim tekście i podała nieprawdziwe dane. - Zostałam pozwana za tekst, który oparłam na oficjalnych informacjach pochodzących z MSZ. Poprosiłam też Jacka Izydorczyka o komentarz i on go udzielił – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magda Mieśnik. więcej

Ekipa Holding z kolejnym zyskiem. Podwoiła przychody

Influencerska Ekipa Holding ma za sobą czwarty zyskowny kwartał z rzędu. Zarobiła na czysto 1,82 mln zł, zwiększając przychody o 95 proc. do 12,76 mln zł. więcej

Elon Musk podniósł ceny na X/Twitterze. "Elon, wszystko u Ciebie ok?"

Elon Musk podnosi ceny poziomów subskrypcji na platformie X/Twitter. Najtańszy pakiet dziś to 175 zł rocznie, a najdroższe opcje przekraczają ponad 1000 zł w skali roku. więcej

Odejście Krzysztofa Stanowskiego nie dziwi? "Zawsze wolał być sobie sam sterem, żeglarzem i okrętem"

Co dalej z Krzysztofem Stanowskim? Odszedł z Kanału Sportowego, pracuje nad nowym projektem. - Miałem okazję współpracować kilka lat temu z Krzysztofem Stanowskim i pamiętam jego podejście. Zawsze wolał być sobie sam sterem, żeglarzem i okrętem. Taka też była jego kariera - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dziennikarz Kacper Sosnowski.  więcej

,,To miał być eksperyment". Kanał Lachowskiego na YouTube subskrybuje już ponad 100 tys. osób

W kilka tygodni po utworzeniu własnego kanału na YouTube, Mateusz Lachowski zyskał ponad 100 tys. subskrybentów, zaś na Patronite zebrał 52 tys. zł na funkcjonowanie swojego przedsięwzięcia. - W najśmielszych oczekiwaniach nie stawiałem na takie rezultaty - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Od tygodnia na youtube’owym kanale dziennikarza zaczęły pojawiać się nowe formaty. więcej

Sikorski wygrał z hejterem

Sąd skazał mężczyznę, który na Twitterze groził europosłowi PO Radosławowi Sikorskiemu śmiercią. Ukarano go grzywną w wysokości 3 tys. zł. „Kolejny hejter z wyrokiem” - skomentował polityk. więcej

Staruszka opowiedziała w sondzie o ciężko chorym synu. Internauci zebrali dla nich kilkaset tys. zł

W sondzie ulicznej serwisu Goniec.pl 83-latka opowiedziała, że utrzymuje się z niewysokiej emerytury, a musi opiekować ciężko chorym synem. W ramach zbiórki internetowej w ciągu trzech dni przekazano ponad 350 tys. zł na leczenie mężczyzny. więcej

Krzysztof Stanowski ma już 200 tys. subskrybentów nowego kanału, szuka ,,utalentowanych ludzi"

Nowy kanał youtube'owy Krzysztof Stanowski w ciągu czterech dni pozyskał ponad 200 tys. subskrybentów. Stanowski ogłosił, że szuka współpracowników - ,,utalentowanych ludzi z dobrą energią". więcej

Smokowski, Borek i Pol odpowiadają Stanowskiemu. "Warto zamilknąć niż mówić za dużo"

Współwłaściciele Kanału Sportowego odnieśli się do piątkowego nagrania Krzysztofa Stanowskiego, w którym tłumaczył decyzję o odejściu z kanału. - Dochodzimy do wniosku, że warto w pewnym momencie zamilknąć niż mówić za dużo - powiedział Tomasz Smokowski. - Nie chcę nakręcać niepotrzebnej spirali - dodał Mateusz Borek. więcej

Sadowska i Staśko nakręcą film o Pandora Gate. "To historia o świecie, w którym sprawcy przemocy są celebrytami"

Dziennikarka i aktywistka Maja Staśko ogłosiła, że wraz z Marią Sadowską, piosenkarką i reżyserką filmową, nakręcą film o patoinfluencerach i przemocy w internecie. Ostatnio polskim internetem wstrząsnęła Pandora Gate, której pokłosiem było aresztowanie Stuarta "Stuu" Kluz-Burtona. - Nasz film nie będzie o jednej sprawie czy patostreamerze. To będzie historia o świecie, w którym sprawcy przemocy stają się celebrytami mającymi dostęp do dzieci. To będzie film fabularny, a wszystkie postacie są wymyślone - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maja Staśko. więcej

,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków

Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad połowa Polaków chciałoby półrocznej przerwy w pracy

Ponad połowa Polaków, niezależnie od formy zatrudnienia, skorzystałaby z 6-miesięcznej przerwy w pracy - wynika z raportu „Długie jutro”. Co piąta osoba chciałaby taką przerwę przeznaczyć na poszerzenie wiedzy i umiejętności poza miejscem zatrudnienia - dodano. więcej

Brak odwiedzin rodziny lub przyjaciół związany ze zwiększonym ryzykiem śmierci

Osoby, których nie odwiedzają przyjaciele i rodzina, mają o 40 proc. większe ryzyko śmierci - podali brytyjscy naukowcy, którzy przez 13 lat obserwowali blisko pół miliona rodaków. Wyniki badań zostały opublikowane w magazynie „BMC Medicine”. więcej

Osiem dekad po wojnie Polacy to najbardziej straumatyzowany naród świata

Ok. 19 proc. Polaków i Polek - a więc niemal co piąty z nas - ma objawy zespołu stresu pourazowego (PTSD) - pokazują nowe badania. To znacznie więcej niż średnia światowa (ok. 5-10 proc.). Sprzyja temu nieprzepracowana, transgeneracyjna trauma jeszcze z czasów drugiej wojny światowej - tłumaczy prof. Marcin Rzeszutek z Wydziału Psychologii UW. więcej

Dla jednej piątej Polaków Marsz Niepodległości to impreza faszystów

Co dziesiąty Polak zamierza iść na Marsz Niepodległości, a wśród mieszkańców dużych miast niemal co piąty (18 proc.). Większość Polaków, aż 73 proc. chciałoby, żeby w Marszu Niepodległości uczestniczyli ludzie niezależnie od poglądów politycznych. Dla 51 proc. Polaków udział w Marszu Niepodległości to przejaw patriotyzmu. Jednak 22 proc. uważa, że to impreza nacjonalistów i faszystów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Blanka Chmurzyńska-Brown przeszła z PZPK do L'Oréal

Blanka Chmurzyńska-Brown objęła stanowisko public affairs director w  L‘Oréal Poland and Baltic HUB. Ostatnio była dyrektorką generalną Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.  więcej

Polpharma Biologics klientem agencji pro science

Do portfolio klientów agencji pro science dołączyła Polpharma Biologics - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po kilkumiesięcznej współpracy projektowej, strony podpisały umowę na czas nieokreślony. Zakres współpracy obejmuje doradztwo komunikacyjne, udział w projektach merytorycznych i media relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Elon Musk podniósł ceny na X/Twitterze. "Elon, wszystko u Ciebie ok?"
RSF: ,,Karta AI i Dziennikarstwa" reguluje, jak korzystać ze sztucznej inteligencji w mediach
Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w amerykańskiej armii. "Czeka nas rewolucja w dziedzinie bezpieczeństwa"
Platforma cyfrowa straciła 64 tys. abonentów
UKE: wnioski o zgodę na uruchomienie nowych stacji bazowych pod 5G w pierwszych dniach grudnia
Władze Chin pragną kontrolować Chińczyków również za granicą. Stosują całą gamę środków - także zastraszanie i branie krewnych na zakładników
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj