|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT apeluje o zwiększenie ochrony w TVP. Obawia się wizyty ,,silnych ludzi" z opozycji
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski wysłał pismo do prezesów Telewizji Polskiej i Polskiego Radia, w którym apeluje m.in. o zwiększenie ochrony. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przypomina, że opozycja zapowiadała zmiany w TVP przy pomocy „silnych ludzi”. Byli członkowie KRRiT twierdzą, że szef regulatora przekracza uprawnienia i „przygotowuje pucz”.
więcej
|
TVP zatwierdza harmonogram zmiany standardu MUX-3
W środę lub najpóźniej w czwartek prezes Telewizji Polskiej Mateusz Matyszkowicz zatwierdzi harmonogram zmiany standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Migracja głównych kanałów TVP do standardu DVB-T2 z kodekiem HEVC nastąpi prawdopodobnie pod koniec listopada.
więcej
|
TVP kończy zdjęcia do ,,Profilerki", premiera w 2024 roku w Jedynce (zdjęcia)
W tym tygodniu zakończą się zdjęcia do nowego serialu kryminalnego „Profilerka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych występują Wiktoria Gorodeckaja i Michał Czernecki. Premiera produkcji w TVP1 odbędzie się w 2024 roku.
więcej
|
7,74 mln osób oglądało orędzie prezydenta
Łącznie 7,74 mln widzów oglądało nadane w poniedziałek wieczorem orędzie prezydenta Andrzeja Dudy w sprawie nowego rządu. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów audycję śledziło w TVP1, a dalej uplasowały się TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ za darmo dla wszystkich klientów, czyli otwarte okna operatorów
Platforma cyfrowa Canal+ udostępniła za darmo wszystkim abonentom paczkę Canal+ Filmy i Seriale w Canal+ online. Podobne promocje obowiązują obecnie u konkurencyjnych operatorów: Polsat Box, Play/UPC Polska i Vectra. Mają zachęcić klientów do poszerzenia pakietu przed okresem najlepszej sprzedaży usług telewizyjnych, który przypada w grudniu.
więcej
|
Disney+ informuje Polaków o ,,ważnych zmianach" odnośnie opłat
Serwis streamingowy Disney+ zaczął rozsyłać wiadomość o podwyżkach dla dotychczasowych subskrybentów w naszym kraju. Z e-maila zatytułowanego „Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji” można się dowiedzieć kiedy zacznie nas obowiązywać wyższa opłata abonamentowa.
więcej
|
,,Policjantki i policjanci 19" hitem Czwórki, serial w grupie komercyjnej wygrywa z TVP2
Jesienne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” ogląda średnio 753 tys. osób. Serial notuje wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów Czwórki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix odblokował ważną funkcję dla subskrybentów z reklamami
Subskrybenci Netfliksa, którzy korzystają z taniego planu z reklamami, mogą już pobierać treści platformy na swoje urządzenia. Do niedawna ściąganie były zarezerwowane tylko dla użytkowników droższych pakietów.
więcej
|
TVN nakręcił specjalny odcinek ,,MasterChefa" w świątecznej scenerii, emisja 10 grudnia (zdjęcia)
Stacja TVN zrealizowała specjalny odcinek programu „MasterChef”, który zostanie pokazany w niedzielę, 10 grudnia (tydzień po finale 12. odsłony show) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Viaplay wstrzymuje część premier. ,,Grupa boryka się z problemami finansowymi"
Choć Viaplay miał w nowej strategii skupić się na krajach nordyckich i Holandii, to szwedzkie media donoszą o odwołaniu niektórych premier. - Nie jest tajemnicą, że Grupa Viaplay boryka się z problemami finansowymi. W przyszłości nie będziemy mieli takiej samej częstotliwości premier naszych produkcji, jak wcześniej - stwierdziła Susanne Nylén, szefowa działu relacji z mediami w Viaplay.
więcej
|
Znany serwis streamingowy będzie sprzedawał przedmioty podczas seriali
Fani serialu „Below Deck Mediterranean” będą mogli za pośrednictwem aplikacji serwisu streamingowego Peacock kupić przedmioty używane w produkcji. Stanie się to możliwe dzięki umowie między właścicielem platformy NBCUniversal i siecią hipermarketów Walmart.
więcej
|
Disney zatrudnił Hugh Johnstona, byłego dyrektora finansowego PepsiCo
Disney mianował Hugh F. Johnstona, byłego dyrektora i wiceprezesa PepsiCo, na nowego dyrektora finansowego. Zastąpi na tym stanowisku Kevina Lansberry’ego, który dalej pełni funkcję wiceprezesa i dyrektora finansowego segmentu Disney’s Experiences.
więcej
|
Koniec Fox i Fox Comedy. Czas na FX i FX Comedy
Od dzisiaj kanał Fox zmienia nazwę na FX, natomiast Fox Comedy na FX Comedy. Disney zaprezentował logotypy nowych stacji i zdradził szczegóły ich oferty programowej. W ramówkach pozostaną dobrze znane widzom seriale, a także nowości i kolejne sezony.
więcej
|
Magdalena Ogórek sugeruje w TVP Info oszustwa wyborcze. Przed takimi teoriami ostrzegał minister z PiS
W swoim programie w TVP Info Magdalena Ogórek zasugerowała, że w czasie wyborów parlamentarnych z odpowiednim zaświadczeniem można było głosować wiele razy. Serwis Fakenews.pl przypomniał, że uniemożliwiają to przepisy. Natomiast minister cyfryzacji Janusz Cieszyński już kilka dni po wyborach stwierdził, że tzw. turystyka wyborcza nie miała znaczącego wpływu na wyniki. - Wokół ważnych wydarzeń społecznych zawsze kręci się masa dezinformatorów. Nie dajmy im się omamić - podkreślił. więcej
|
Nie żyje Krzysztof Jaślar, reżyser kabaretów Laskowika i festiwalu w Opolu
Zmarł Krzysztof Jaślar - dziennikarz i reżyser telewizyjny, przez kilka lat współtworzący kabaret Tey. Jaślar przez lata był związany z Telewizją Polską. więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lech Podhalicz odchodzi z Newonce
Lech Podhalicz, dotychczasowy redaktor naczelny newonce.net, poinformował, że z końcem października przestał pracować w Newonce. Serwisem kieruje Marek Fall, wspierany przez wydawcę Jacka Sobczyńskiego.
więcej
|
|
RMF FM po raz siódmy organizuje koncert karaoke z okazji Święta Niepodległości
Z okazji Święta Niepodległości RMF FM (Grupa RMF) zaprasza na siódmą już edycję „Ogólnopolskiego Śpiewania Biało-Czerwonych Przebojów”. W tym roku gwiazdami imprezy będą Roxi Węgiel, Daria Marx, Dominik Dudek, Kuba Szmajkowski i zespół Kombii.
więcej
|
|
Szef KRRiT: opozycja zmierza do zlikwidowania pluralizmu medialnego
Zapowiedzi zmian w mediach publicznych zmierzają do zlikwidowania pluralizmu medialnego w Polsce. Będę się temu sprzeciwiał i używał do tego wszystkich narzędzi – mówił w poniedziałek na antenie TVP Info przewodniczący KRRiT Maciej Świrski.
więcej
|
|
Szef Radia Wolna Europa apeluje o uwolnienie dziennikarki zatrzymanej w Rosji
Wszelkimi sposobami próbujemy doprowadzić do uwolnienia naszej dziennikarki Ałsu Kurmaszewej, zatrzymanej w Rosji - powiedział agencji Reutera prezes Radia Wolna Europa/Radia Swoboda (RWE/RS) Jeffrey Gedmin.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu w II i III kwartale, Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Gra - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Wygraną Igi Świątek w Cancun w Canal+ Sport oglądało 430 tys. widzów. "Wybrała inną drogę reklamową niż Robert Lewandowski"
Iga Świątek odnosi kolejne sukcesy nie tylko na korcie, ale także na płaszczyźnie biznesu. Jaką eksperci widzą dla niej przyszłość? - Nie wiem, czy sam oczekuję od niej większej aktywności na polu biznesowym, bo nie jestem przekonany, czy to jest zgodne z jej podejściem, czy ona „to czuje” - mówi Tomasz Redwan w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. A jak wygląda Świątek na tym polu w porównaniu do Lewandowskiego? - Można z bardzo dużym prawdopodobieństwem założyć, że Iga nie będzie kopiować strategii marketingowych Roberta - wskazuje Adam Pawlukiewicz.
więcej
|
70 nagród w 24. edycji Effie Awards Poland. Bez Grand Prix
Na tegorocznej gali konkursu reklamowego Effie Awards wręczono wręczono 70 nagród, z czego 5 złotych, 23 srebrne i 42 brązowe. Nie przyznano nagrody Grand Prix. Tytuł agencji roku otrzymała DDB Warszawa, agencji mediowej Starcom, a firmy roku McDonald’s.
więcej
|
VeloBank wybrał w przetargu Altavia Kamikaze + K2
VeloBank w drodze przetargu zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise).
więcej
|
Jan Śpiewak zawiadamia prokuraturę w sprawie kampanii Tyskiego z Dowborami
Aktywista Jan Śpiewak złożył zawiadomienie do prokuratury w sprawie udziału Joanny Koroniewskiej i Macieja Dowbora w kampanii społecznej piwa Tyskie. W jego ocenie celebryci promują picie alkoholu przy świątecznym stole.
więcej
|
Dr. Marcus klientem agencji Chapter1
Firma Dr. Marcus International, właściciel brandu Dr. Marcus, dołączyła do grona klientów poznańskiej agencji Chapter1. Agencja przygotowała dla niej nową platformę komunikacyjną, której celem jest odmłodzenie i unowocześnienie marki.
więcej
|
,,W prezencie 1600 zł z wybranym abonamentem komórkowym" w nowej świątecznej ofercie Orange Polska
Ruszyła nowa kampania promująca świąteczną ofertę planów komórkowych od Orange Polska „W prezencie 1600 zł z wybranym abonamentem komórkowym”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są we współpracy z SalesTube (Group One).
więcej
|
Patricia Smoleń awansowała na director of influencer marketing & relations w Warsaw Creatives
Patricia Smoleń awansowała na stanowisko director of influencer marketing&relations w agencji Warsaw Creatives.
więcej
|
Bartosz Pawlik w zespole Polskiej Ligi Esportowej
Bartosz Pawlik objął stanowisko new business managera w Polskiej Lidze Esportowej. Wcześniej przez rok pracował jako creative director w GAM3RS_X.
więcej
|
IKEA zachęca, by przedłużyć życie swoich mebli
Kampanią pod hasłem “Przedłuż życie swoich mebli – to co dobre, niech się nie kończy” sieć IKEA promuje rozwiązania w duchu cyrkularności, które sprzyjają przedłużaniu życia produktów oraz wspiera świadome i odpowiedzialne zakupy, by tworzyć lepiej pomyślany dom.
więcej
|
Polsat Box na święta z promocyjnym dostępem do HBO Max
Polsat Box na święta rozszerza promocję „Telewizja nawet 12 miesięcy bez opłat na start" i dodaje prezent: 2 miesiące dostępu do trzech kanałów HBO i platformy streamingowej HBO Max. Oferty będą dostępne od 8 listopada. W reklamie występuje Jacek Braciak i Wojciech Mecwaldowski.
więcej
|
Tic Tac z nową kampanią "Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego"
Rozpoczęła się najnowsza aktywacja marki Tic Tac (Ferrero Polska). Za jej przygotowanie i komunikację odpowiada agencja Hand Made.
więcej
|
Nata Aqua oficjalną wodą Superligi i Superligi Kobiet
Nata Aqua została Oficjalnym Partnerem najwyższej klasy rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. Marka zyskała miano Oficjalnej Wody Superligi i Superligi Kobiet oraz nabyła szereg świadczeń marketingowych.
więcej
|
Colian kontynuuje współpracę z agencją Brief me
Grupa Colian (producent takich słodyczy, jak Goplana, Grześki, Jeżyki), po trzymiesięcznym okresie próbnym, przedłużyła umowę na kompleksowe prowadzenie social mediów z agencją Brief me.
więcej
|
Delio z kampanią pełną magii i niespodzianek
„To nie magia, to delio” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania, w ramach której supermarket online zachęca konsumentów do odkrycia magii zakupów w delio. Usługa poprzez działania i porównanie do magii promuje bogactwo swojego asortymentu w atrakcyjnych cenach, a także szybkość dostaw.
więcej
|
Medicover promuje swoje kluby fitness
Ruszyła kampania klubów fitness, której celem jest poinformowanie klubowiczów, że od listopada w Well Fitness w Łodzi, Fitness Platinium w Krakowie oraz Smart Gym na Śląsku można kupić członkostwo w wyjątkowo niskiej cenie. Działania promocyjne obejmą social media, kampanię outdoorową, influencer marketing oraz public relations.
więcej
|
Intermarche ma zwrócić wsteczne rabaty
Prezes UOKiK nakazał właścicielowi sieci sklepów Intermarche zwrot rabatów niesłusznie pobranych od dostawców produktów rolno-spożywczych. Kwoty mają zostać oddane z odsetkami. Regulator za tzw. rabaty retrospektywne ukarał wcześniej m.in. właściciela Biedronki, Eurocash i Kaufland. więcej
|
Nie żyje współzałożycielka firmy Delia Cosmetics
Zmarła Alina Szmich, współzałożycielka firmy kosmetycznej Delia Cosmetics. więcej
|
,,Tak radośnie się rośnie" w najnowszej kampanii marki BoboVita
Marka BoboVita wystartowała z kampanią promującą produkty w słoiczkach oraz kaszki dla niemowląt i małych dzieci, podkreślając ich prosty skład, składniki w 100 proc. naturalnego pochodzenia oraz jakość potwierdzoną na 100 proc., a także ich znaczenie dla prawidłowego rozwoju dziecka poprzez uwzględnianie zmieniających się potrzeb maluchów.
więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 118 tys. egz., a ,,Gazety Wyborczej" do 37 tys. egz. Rekordowy wzrost ,,Przeglądu Sportowego"
W trzecim kwartale br. liderem średniej sprzedaży wydania wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowała spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Wyborcza”. Zyskały tylko „Przegląd Sportowy” i „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy współpracuje z Google. "Nie ma co się obrażać na rzeczywistość"
Izba Wydawców Prasy oraz Google Poland chcą pogłębić współpracę wydawców prasy z Google i wypracować ogólne zasady współdziałania. - Podstawową wartością jest dla nas ochrona praw wydawców i dziennikarzy. Wierzymy, że da się to połączyć z korzystnymi rozwiązaniami dla firm internetowych, także dla Google - komentuje prezes IWP Marek Frąckowiak.
więcej
|
Koniec dziennika ,,Sport". Ukazywał się od 78 lat
Gremi Media zdecydowała o zamknięciu z końcem listopada br. regionalnego dziennika „Sport”. Spółka poinformowała, że „decyzja ta jest wynikiem dokładnych analiz rentowności i oceny kierunku rozwoju”. „Sport” wydawany był w Katowicach od 1945 roku. Jak dowiedziały się portal Wirtualnemedia.pl, cały zespół redakcyjny otrzymał wypowiedzenia.
więcej
|
Dwa tysiące książek noblisty Jona Fossego sprzedano w internecie w kilka minut
Przed literackim Noblem kupiliśmy prawa do druku wszystkich siedmiu tomów "Septologii" Jona Fossego. 5 października dwa tysiące egzemplarzy sprzedaliśmy w internecie w kilka minut. Jego najnowsza powieść ukaże się w Polsce w lutym - powiedział redaktor naczelny Wydawnictwa ArtRage Krzysztof Cieślik.
więcej
|
|
|
Transmisje z Clout MMA pod lupą UOKiK. Skargi także ws. reklamacji
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów dostał ponad 170 skarg na problemy z transmisjami w internecie gal federacji freak-fightowej Clout MMA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Federacja obwinia za nie obsługującą transmisje spółkę Redge Technologies, a ta tłumaczy, że zawiodły zewnętrzne systemy CDN.
więcej
|
Były współwłaściciel Legii inwestuje w Kanał Sportowy. Chce mniej polityki
Biznesmen Maciej Wandzel, w przeszłości jeden z udziałowców Legii Warszawa, przejął od Krzysztofa Stanowskiego 22,5 proc. udziałów Kanału Sportowego. - Chciałbym bardzo, żeby Kanał koncentrował się na wysokiej jakości kontencie sportowym. Osobiście uważam, że lepiej, aby mniej było na nim treści politycznych - mówi Wandzel portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy współpracuje z Google. "Nie ma co się obrażać na rzeczywistość"
Izba Wydawców Prasy oraz Google Poland chcą pogłębić współpracę wydawców prasy z Google i wypracować ogólne zasady współdziałania. - Podstawową wartością jest dla nas ochrona praw wydawców i dziennikarzy. Wierzymy, że da się to połączyć z korzystnymi rozwiązaniami dla firm internetowych, także dla Google - komentuje prezes IWP Marek Frąckowiak.
więcej
|
Krzysztof Stanowski założył nowy kanał. Zapowiada ,,mnóstwo świetnych osób"
Po rozstaniu z Kanałem Sportowym Krzysztof Stanowski założył już własny kanał youtube’owy - Kanał Zero, który na dobre ma ruszyć 1 lutego. - Zaangażowanych w niego będzie mnóstwo świetnych osób - zapowiada.
więcej
|
Netflix odblokował ważną funkcję dla subskrybentów z reklamami
Subskrybenci Netfliksa, którzy korzystają z taniego planu z reklamami, mogą już pobierać treści platformy na swoje urządzenia. Do niedawna ściąganie były zarezerwowane tylko dla użytkowników droższych pakietów.
więcej
|
Znany serwis streamingowy będzie sprzedawał przedmioty podczas seriali
Fani serialu „Below Deck Mediterranean” będą mogli za pośrednictwem aplikacji serwisu streamingowego Peacock kupić przedmioty używane w produkcji. Stanie się to możliwe dzięki umowie między właścicielem platformy NBCUniversal i siecią hipermarketów Walmart.
więcej
|
Iwona Kutyna dołącza do Gazeta.pl. Poprowadzi dwa programy
Iwona Kutyna dołącza do zespołów programów wideo „Poranna rozmowa Gazeta.pl” oraz „Studio Biznes” w Gazeta.pl (Agora). Po raz pierwszy poprowadzi je w środę 8 listopada.
więcej
|
15 mln subskrybentów Netfliksa z reklamami
Rok po uruchomieniu pakietu z reklamami przez Netflix, z taniego planu korzysta co miesiąc 15 mln subskrybentów ze wszystkich krajów, gdzie jest dostępny. Platforma pracuje nad rozszerzeniem oferty dla reklamodawców. W 2024 roku na całym świecie ma pojawić się m.in. sponsoring poszczególnych treści.
więcej
|
Program piłkarski wrócił z Kanału Sportowego do Weszło
Magazyn piłkarski ,,Weszłopolscy", w ostatnich latach nadawany w Kanale Sportowym, ponownie można oglądać na kanale youtube'owym Weszło. Niedawno z Kanałem Sportowym rozstał się Krzysztof Stanowski, szef i właściciel grupy Weszło. więcej
|
Kamis reklamuje swoje musztardy w internecie
Ruszyła nowa kampania digital marki Kamis, której bohaterami są dwie musztardy: łagodna i słodko-kremowa Musztarda Delikatesowa oraz delikatnie ostra Musztarda Sarepska.
więcej
|
Serwisy Gremi Media po raz kolejny rekordowym wzrostem RU Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w październiku bieżącego roku liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 7,3 miliona, co stanowi aż +87% wzrostu w porównaniu do października ubiegłego roku. Jest to niewątpliwie efekt konsekwentnie realizowanej strategii cyfryzacji wydawnictwa. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wygraną Igi Świątek w Cancun w Canal+ Sport oglądało 430 tys. widzów. "Wybrała inną drogę reklamową niż Robert Lewandowski"
Iga Świątek odnosi kolejne sukcesy nie tylko na korcie, ale także na płaszczyźnie biznesu. Jaką eksperci widzą dla niej przyszłość? - Nie wiem, czy sam oczekuję od niej większej aktywności na polu biznesowym, bo nie jestem przekonany, czy to jest zgodne z jej podejściem, czy ona „to czuje” - mówi Tomasz Redwan w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. A jak wygląda Świątek na tym polu w porównaniu do Lewandowskiego? - Można z bardzo dużym prawdopodobieństwem założyć, że Iga nie będzie kopiować strategii marketingowych Roberta - wskazuje Adam Pawlukiewicz.
więcej
|
Axel Besser-Reguła kierownikiem ds. PR marki Volkswagen Samochody Osobowe
Axel Besser-Reguła rozpoczął pracę na stanowisku kierownika działu PR marki Volkswagen Samochody Osobowe.
więcej
|
Elżbieta Korek szefową komunikacji Fundacji Habitat for Humanity Poland
Elżbieta Korek objęła w listopadzie stanowisko head of communications Fundacji Habitat for Humanity Poland.
więcej
|
LoveBrands Group pracuje dla SAR
Nowym klientem agencji LoveBrands Group zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
Oskar Szafarowicz ukarany przez uczelnię. Nagana za wpisy o synu posłanki PO
We wtorek komisja dyscyplinarna Uniwersytetu Warszawskiego podjęła decyzję w sprawie ukarania Oskara Szafarowicza, studenta tej uczelni. Po kilkugodzinnym posiedzeniu zdecydowano, że Szafarowicz dostanie naganę z ostrzeżeniem, ale może kontynuować studia. W ten sposób finał znalazła sprawa, w której kilkadziesiąt tysięcy osób żądało usunięcia Szafarowicza z uczelni za wpisy twitterowe o synu posłanki Magdaleny Filiks. więcej
|
|
|