|
|
|
|
|
|
|
Setki tysięcy domów bez TVP? Prace nad kampanią dopiero trwają
Za dwa-trzy miesiące setki tysięcy gospodarstw domowych może stracić dostęp go głównych kanałów Telewizji Polskiej. Wówczas powinno dojść do zmiany standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC. Choć czasu zostało niewiele, to Centrum Informacji TVP wyjaśnia Wirtualnemedia.pl, że prace nad kampanią informacyjną w tej sprawie dopiero trwają.
więcej
|
Ipsos z wspólnym badaniem exit poll dla TVP, TVN i Polsatu, będą też szacunki głosowania w referendum
Po raz trzeci z rzędu firma badawcza Ipsos dostarczy szacunkowych wyników głosowania w wyborach parlamentarnych. 15 października tuż po godz. 21 trzech największych nadawców telewizyjnych w Polsce: TVP, TVN i Polsat przedstawi przygotowane przez instytut wyniki badania exit poll.
więcej
|
Politycy PO wrócili do TVP. ,,Jeśli przekonają choć jedną osobę oglądającą TVP, to z ich punktu widzenia warto"
Politycy Platformy Obywatelskiej znów goszczą w programach Telewizji Publicznej. Wrócili tam dwa dni temu i już doszło do kilku awantur na antenie. Jednak nasi rozmówcy mówią, że z punktu widzenia opozycji warto żeby jej przedstawiciele pojawiali się w TVP. - Polityk powinien walczyć o każdy głos. Jeżeli którykolwiek z polityków opozycji przekona jedną osobę siedzącą przed TVP, to z ich punktu widzenia warto - uważa Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Unia Europejska zdecydowała o przyszłości naziemnej telewizji cyfrowej
Unia Europejska uzgodniła wspólne stanowisko państw członkowskich na zbliżającą się konferencję WRC-23 w Dubaju, na której zapadnie decyzja dotycząca przyszłości pasma UHF. Bruksela chce, żeby było dalej przeznaczone głównie dla naziemnej telewizji cyfrowej. Telefonia komórkowa mogłaby korzystać z tych częstotliwości dopiero w drugiej kolejności.
więcej
|
399 tys. widzów śledzi ,,The Real Housewives. Żony Warszawy" w Polsacie, program zmienia pasmo
Pierwsze trzy odcinki nowego show „The Real Housewives. Żony Warszawy” oglądało średnio 399 tys. widzów. Program stracił 287 tys. widzów względem produkcji „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia 7” nadawanej w Polsacie jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Słabe wyniki nowego programu ,,Temptation Island Polska", Polsat zmienia pasmo emisji show
Pierwsze trzy odcinki nowego show „Temptation Island Polska” oglądało średnio 230 tys. widzów. Polsat od kolejnego tygodnia program będzie pokazywać dwie godziny później niż dotychczas - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Syn Steczkowskiej z programem w kanale Music Box
Muzyczny kanał Music Box przywraca taneczną listę przebojów „Top Dance Chart”. Program poprowadzi Leon Myszkowski, DJ i producent muzyczny, syn piosenkarki Justyny Steczkowskiej. Nie jest to jedyna nowość w ofercie stacji, która do tej pory używała nazwy Music Box Polska. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że kanał planuje wdrożyć nową oprawę graficzną.
więcej
|
,,Totalne remonty Szelągowskiej" ogląda 666 tys. widzów w TVN
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” ogląda średnio 666 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Umorzono proces karny wytoczony Samuelowi Pereirze ws. "faszola z TokFM"
Wicedyrektor TAI, Samuel Pereira, poinformował na Twitterze, że przed sądem apelacyjnym wygrał sprawę o zniesławienie, jaką wytoczył mu dziennikarz Tok FM, Piotr Maślak. – Środowisko, które kreuje się na tolerancyjne, tolerancji nie posiada - komentuje Pereira. Maślak zaś informuje, że sąd uznał, iż “zachowanie Pereiry wyczerpało dyspozycję art. 216 kk” - i zarzuca szefowi TAI kłamstwo.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN24 przed TVP Info. ,,M jak miłość", mecz Włochy-Polska i ,,Dewajtis" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, siatkarski mecz Włochy-Polska oraz „Dewajtis”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały telewizyjne z nowego satelity będzie można odbierać w Polsce
Sygnały z nowego satelity telekomunikacyjnego Badr 8, należącego do operatora Arabsat, będzie można odbierać także na terytorium Polski. Z mapy zasięgu wynika, że przy większych antenach, taka możliwość wystąpi głównie w zachodniej części kraju.
więcej
|
Radosław Sławiński zajmie się w Polsacie jeszcze dwoma stacjami. Odchodzi Anna Zawiślińska
Zarządzający w Telewizji Polsat kanałami tematycznymi Radosław Sławiński został też szefem stacji Fokus TV i Nowa TV, zastępując odchodzącego z firmy Piotra Lenarczyka. Z nadawcą pożegnała się też Anna Zawiślińska, dyrektor Polo TV.
więcej
|
Ostrzeżenie dla klientów UPC przed oszustami
Specjaliści z zespołu CERT Polska ostrzegają klientów firmy UPC przed oszustami wyłudzającymi dane do logowania do serwisu.
więcej
|
Nowa generacja przystawek do streamingu 4K od Amazona
Amazon wkrótce rozpocznie sprzedaż nowej generacji przystawki Fire TV Stick 4K Max do streamingu. Jest wyposażona m.in. w funkcję Fire TV Ambient Experience, która w czasie nieoglądania żadnych treści, przekształca telewizor w inteligentny wyświetlacz. 27 września na rynek wchodzi też ulepszona wersja Fire TV Stick 4K.
więcej
|
Rupert Murdoch idzie na emeryturę. Na czele Fox i News Corporation jego syn
Medialny magnat Rupert Murdoch odejdzie w listopadzie z funkcji prezesa Fox Corporation i News Corporation. Stery w firmach przejmie jego syn Lachlan.
więcej
|
Metro wprowadza na antenę pasmo z kreskówkami dla dzieci
W poniedziałek, 2 października kanał Metro rozpocznie emisję nowego pasma, w którym znajdą się bajki: „New Looney Tunes” „Batwheels” oraz „Tom i Jerry Show”.
więcej
|
Uwaga, ważne zmiany dla kierowców właśnie zaczynają obowiązywać. Jak pozbyć się punktów karnych? Sprawdź! Po roku obowiązywania surowszych przepisów, wracają stare zasady. Znów będzie można redukować punkty karne dzięki zajęciom reedukacyjnym. Jest też druga zmiana: okres ważności punktów skróci się z dwóch lat do roku. Ale można w ogóle uniknąć takich kłopotów, po prostu jeżdżąc bezpiecznie, a dzięki pakietowi OC w LINK4, także z wieloma korzyściami. Odkryj, jak dobre ubezpieczenie dba o Twoją spokojną podróż i portfel! materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Umorzono proces karny wytoczony Samuelowi Pereirze ws. "faszola z TokFM"
Wicedyrektor TAI, Samuel Pereira, poinformował na Twitterze, że przed sądem apelacyjnym wygrał sprawę o zniesławienie, jaką wytoczył mu dziennikarz Tok FM, Piotr Maślak. – Środowisko, które kreuje się na tolerancyjne, tolerancji nie posiada - komentuje Pereira. Maślak zaś informuje, że sąd uznał, iż “zachowanie Pereiry wyczerpało dyspozycję art. 216 kk” - i zarzuca szefowi TAI kłamstwo.
więcej
|
|
Raport: Jedna trzecia polskich internautów słucha podcastów
Prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny w ub.r. wyniósł ponad 31 proc., a już co piąty (21,2 proc.) polski użytkownik sieci włącza podcasty minimum raz w tygodniu. Co ważne z punktu widzenia reklamodawców, słuchacze podcastów w Polsce to dojrzali i świadomi konsumenci, którzy chętnie czerpią wiedzę z audycji i polecają innym słuchane przez siebie treści. To kolejne wnioski z raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2022” stworzonego przez zespół Grupy Eurozet.
więcej
|
|
RMF FM nadal liderem w Trójmieście, ale udział stacji topnieje. W górę Eska i Radio Gdańsk
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Sigma Bis zajmie się dla kancelarii premiera kampanią dotyczącą referendum
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowych do kampanii dotyczącej referendum. Pokonała w nim 7 konkurentów proponując w postępowaniu najniższą cenę za usługi.
więcej
|
Pod Warszawą powstanie wielkie studio produkcyjne za 60 mln zł
Dom produkcyjny Vufinder Studios planuje pod Warszawą zbudować nowoczesne studio, które służyć będzie głównie do wirtualnej produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Inwestycja, składająca się z dwóch hal zdjęciowych, ma pochłonąć w sumie 60 mln zł.
więcej
|
Boomerzy oszczędzają na prądzie, millenialsi na wyjściach, a zetki na ubraniach
Pomysły Polaków na ograniczanie wydatków w dużej mierze są zależne od wieku konsumentów. Aż 56 proc. przedstawicieli pokolenia baby boomers oszczędza na energii elektrycznej. Z kolei millenialsi głównie ograniczają wyjścia do restauracji, a „zetki” kupują mniej ubrań – wynika z raportu „Green Gauge” autorstwa GfK – an NIQ Company.
więcej
|
Elektruś promuje właściwe postępowanie z elektrośmiaciami
Spółka MB Recycling, właściciel projektu Elektryczne Śmieci wprowadza swojego brand hero – Elektrusia. To inicjatywa, która ma na celu promowanie właściwego postępowania z elektrycznymi i elektronicznymi śmieciami oraz budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów.
więcej
|
Gwiazdorska kampania Nespresso z George'em Clooneyem, Julią Garner oraz Simone Ashley
Rozpoczęła się najnowsza kampania Nespresso. Poza wieloletnim ambasadorem marki, George’em Clooneyem, w reklamie występują również Julia Garner oraz Simone Ashley.
więcej
|
Iwona Cekal partnerką zarządzającą w Hill International
HILL International, międzynarodowa firma executive search rekrutująca menedżerów, powraca do Polski. Za rozwój jej działalności na rynku odpowiada Iwona Cekal, która została partnerem zarządzającym.
więcej
|
Rusza druga edycja kampanii "Normalne, że ich dotykam"
Firma kosmetyczna Avon razem z partnerami – Fundacją Rak'n'Roll i Kliniką Ginekologiczną Gini - startuje z drugą edycją ogólnopolskiej kampanii o zdrowiu piersi “Normalne, że ich dotykam”, wprowadzającej do szkół bezpłatne lekcje samobadania piersi dla dziewcząt po 16. roku życia.
więcej
|
Hand Made autorem aktywacji dla marki NicNac's
Agencja Hand Made odpowiada za organizację kampanii aktywacyjnej w kanałach digitalowych, opartej na wspólnym projekcie marek przekąsek NicNac’s i Crunchips, produkowanych przez firmę Lorenz.
więcej
|
Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik promują loterię Almette
Wystartowała Wielka Loteria Almette (Hochland)- “ekoDom Almette”, w której do wygrania jest całoroczny w pełni urządzony ekoDOM z widokiem na Giewont. Promuje go kampania przygotowana przez agencje Value Media i SalesTube (Group One).
więcej
|
Wiceminister zapowiada spot przed ,,Zieloną granicą". ,,Obrzydliwy paszkwil"
Wiceszef Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Błażej Poboży zapowiedział, że film „Zielona granica” Agnieszki Holland w kinach studyjnych będzie poprzedzony specjalnym spotem o działaniach polskich władz wobec operacji hybrydowej na granicy z Białorusią. Film jeszcze przed premierą skrytykowało wielu polityków Zjednoczonej Prawicy, na czele z Jarosławem Kaczyńskim i Mateuszem Morawieckim, a także prezydent Andrzej Duda.
więcej
|
AC/DC na butelce Ballantine's Finest
Zespół AC/DC pojawi się na edycji limitowanej Ballantine’s Finest True Music Icons.
więcej
|
"Marnowanie? Nie mam w planie!" - Kaufland edukuje, jak nie marnować jedzenia
Sieć sklepów Kaufland Polska rozpoczęła kolejną edycję kampanii pod hasłem “Marnowanie? Nie mam w planie!”. Edukuje w niej, jakie działania podejmować, by zapobiegać marnowaniu jedzenia.
więcej
|
Bilety na mecze UEFA w kampanii Pyszne.pl ,,Zamów. Graj. Wygrywaj"
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji przygotowano konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania “Zamów. Graj. Wygrywaj” potrwa do 26 października.
więcej
|
Orlen sponsorem głównym Polskiego Związku Bokserskiego
Spółka Orlen została sponsorem głównym Polskiego Związku Bokserskiego oraz dziesięciu kadr narodowych m.in. kadry narodowej seniorów i seniorek. więcej
|
Kod rabatowy jako remedium na drogie zakupy w dobie inflacji W czasach inflacji, kiedy ceny produktów i usług wzrastają, warto szukać sposobów na obniżenie kosztów zakupów. Jednym z efektywnych rozwiązań są kody rabatowe. To prosty, ale skuteczny sposób na zminimalizowanie wydatków bez konieczności rezygnacji z jakości czy ilości zakupionych artykułów. W tym artykule przyjrzymy się, jak korzystać z kodów rabatowych i dlaczego portale z kodami rabatowymi, takie jak na przykład Rabatio.com, stanowią cenny zasób dla oszczędnych konsumentów materiał reklamowywięcej |
|
|
Po orgii na plebanii w Sosnowcu. Będą konsekwencje dyscyplinarne względem redaktora ,,Niedzieli"
Ksiądz Tomasz Z. z Dąbrowy Górniczej, gospodarz imprezy dla kilku księży, na którą zaproszono seksualnego pracownika, był redaktorem „Niedzieli Sosnowieckiej” – dodatku do katolickiego tygodnika „Niedziela”. Był, bowiem jak informuje nas prezes wydawnictwa, właśnie rozwiązano z nim umowę. Najprawdopodobniej straci też służbowe mieszkanie, w którym zorganizowano spotkanie. Sprawę nieudzielenia pomocy seksualnemu pracownikowi bada teraz prokuratura.
więcej
|
Rachoń i Cenckiewicz z Nagrodą Wolności Słowa ,,GPC". ,,Rycerze, co prawdy się nie boją"
- Mamy do czynienia z takimi dziennikarzami, którzy nie boją się prawdy. Sławomir Cenckiewicz i Michał Rachoń poświęcili wiele, by to, co miało być przed nami skrywane, było jawne – mówił podczas gali 12-lecia „Gazety Polskiej Codziennie” jej redaktor naczelny i założyciel, Tomasz Sakiewicz. Rachoń z Cenckiewiczem odebrali Nagrodę Wolności Słowa od „GPC”, zaś listy z gratulacjami z okazji jubileuszu przysłali m.in. premier Mateusz Morawiecki i prezes PiS, Jarosław Kaczyński.
więcej
|
,,Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować" - ,,Gazeta Wyborcza" reklamuje subskrypcje
W czwartek rozpoczęła się kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy „Gazety Wyborczej” (Agora). Działania promocyjne będą prowadzone w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. Kampanii towarzyszy oferta promocyjna dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl.
więcej
|
|
|
Agora, WP, RASP i Interia stworzyły Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych
Z inicjatywy prezesów Grupy WP, Ringier Axel Springer Polska, Agory i Interii powstał Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych. Jego głównym zadaniem jest wspólna praca dla rozwoju mediów internetowych oraz reprezentowanie wydawców w procesie tworzenia regulacji prawnych. Prezesem związku został Maciej Kossowski.
więcej
|
Facebook z nowym kolorem w logo. Zmienia też emoji
W logotypie Facebooka zmieniono odcień barwy niebieskiej na ciemniejszy. Odświeżono też wygląd ikonek emoji stosowanych przy wpisach na platformie.
więcej
|
Raport: Jedna trzecia polskich internautów słucha podcastów
Prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny w ub.r. wyniósł ponad 31 proc., a już co piąty (21,2 proc.) polski użytkownik sieci włącza podcasty minimum raz w tygodniu. Co ważne z punktu widzenia reklamodawców, słuchacze podcastów w Polsce to dojrzali i świadomi konsumenci, którzy chętnie czerpią wiedzę z audycji i polecają innym słuchane przez siebie treści. To kolejne wnioski z raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2022” stworzonego przez zespół Grupy Eurozet.
więcej
|
Wiktoria Nestoruk naczelną Lamode.info, Paweł Makosz pokieruje Fashionbiznes.pl
Wiktoria Nestoruk ustąpiła ze stanowisko prowadzącej Fashionbiznes.pl i została redaktor naczelną Lamode.info. Z kolei Paweł Makosz, do tej pory redaktor biznesowy Fashionbiznes.pl, awansuje na stanowisko redaktora naczelnego serwisu. Zmiany mają związek z przejęciem przez spółkę Besim Fashion&Media udziałów w serwisach.
więcej
|
Allegro ma już 3 tys. swoich automatów paczkowych
Liczba automatów paczkowych One Box należących do Allegro przekroczyła poziom 3 tys. Ostatni tysiąc zainstalowano w nieco ponad rok.
więcej
|
Wyborcze trendy w sieci: Tusk popularniejszy od Kaczyńskiego, nie wszyscy wiedzą, kiedy wybory
Google zaprezentował najnowszy raport dotyczący trendów w kontekście wyborów w Polsce. Który polityk, która partia cieszą się największym zainteresowaniem internautów?
więcej
|
Meta wprowadza multiprofile na Facebooku
Użytkownicy Facebooka mogą od teraz tworzyć w serwisie wiele profili do różnych celów, na przykład jeden do kontaktów z przyjaciółmi i rodziną, a drugi do rozwijania zainteresowań itp. Każdy profil będzie miał unikalny kanał z odpowiednimi treściami i będzie można łatwo przełączać się między profilami bez konieczności przelogowania.
więcej
|
YouTube Shorts z 2 miliardami użytkowników. Nowe narzędzia AI
YouTube Shorts mają obecnie ponad 70 miliardów wyświetleń dziennie i ponad 2 miliardy zalogowanych użytkowników miesięcznie – podała platforma w czasie wydarzenia „Made on YouTube”.
więcej
|
Artur Zaborski i Katarzyna Zdanowicz dla Interii relacjonują 48. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych
Interia od początku tygodnia szeroko relacjonuje 48. edycję Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Artur Zaborski prowadzi festiwalowe studio portalu, gdzie powstaje jego cykl rozmów o kinie. Z kolei Katarzyna Zdanowicz przygotowuje wywiady premium, a zespół reporterów Interii przedstawia kulisy wydarzenia oraz rozmawia z gwiazdami.
więcej
|
Kod rabatowy jako remedium na drogie zakupy w dobie inflacji W czasach inflacji, kiedy ceny produktów i usług wzrastają, warto szukać sposobów na obniżenie kosztów zakupów. Jednym z efektywnych rozwiązań są kody rabatowe. To prosty, ale skuteczny sposób na zminimalizowanie wydatków bez konieczności rezygnacji z jakości czy ilości zakupionych artykułów. W tym artykule przyjrzymy się, jak korzystać z kodów rabatowych i dlaczego portale z kodami rabatowymi, takie jak na przykład Rabatio.com, stanowią cenny zasób dla oszczędnych konsumentów materiał reklamowywięcej |
|
|
Wyborcze trendy w sieci: Tusk popularniejszy od Kaczyńskiego, nie wszyscy wiedzą, kiedy wybory
Google zaprezentował najnowszy raport dotyczący trendów w kontekście wyborów w Polsce. Który polityk, która partia cieszą się największym zainteresowaniem internautów?
więcej
|
Boomerzy oszczędzają na prądzie, millenialsi na wyjściach, a zetki na ubraniach
Pomysły Polaków na ograniczanie wydatków w dużej mierze są zależne od wieku konsumentów. Aż 56 proc. przedstawicieli pokolenia baby boomers oszczędza na energii elektrycznej. Z kolei millenialsi głównie ograniczają wyjścia do restauracji, a „zetki” kupują mniej ubrań – wynika z raportu „Green Gauge” autorstwa GfK – an NIQ Company.
więcej
|
Sondaż wyborczy: PiS wygrywa wybory, ale władzę przejmie opozycja
Na Prawo i Sprawiedliwość zagłosuje 31,6 proc. badanych, a na Koalicję Obywatelską – 27 proc. - wynika z sondażu United Surveys dla RMF FM i „Dziennika Gazety Prawnej”, którego wyniki opublikowano w czwartek.
więcej
|
Sondaż: Zjednoczona Prawica na czele, Trzecia Droga przed Konfederacją i Lewicą
Liderem sondażu Research Partner jest Zjednoczona Prawica, na którą głos chce oddać 35,4 proc. wyborców. KO może liczyć na poparcie 26,1 proc. wyborów. Koalicja Polska 2050 z PSL (Trzecia Droga) może liczyć na zaufanie 10,1 proc. Polaków, a Konfederację poparłoby 9,5 proc. badanych. więcej
|
|
|
Wyborcze trendy w sieci: Tusk popularniejszy od Kaczyńskiego, nie wszyscy wiedzą, kiedy wybory
Google zaprezentował najnowszy raport dotyczący trendów w kontekście wyborów w Polsce. Który polityk, która partia cieszą się największym zainteresowaniem internautów?
więcej
|
Artur Szczygielski PR managerem w Clue PR
Do Clue PR dołączył Artur Szczygielski w roli PR managera w praktyce Tech and Retail.
więcej
|
Wiceminister zapowiada spot przed ,,Zieloną granicą". ,,Obrzydliwy paszkwil"
Wiceszef Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Błażej Poboży zapowiedział, że film „Zielona granica” Agnieszki Holland w kinach studyjnych będzie poprzedzony specjalnym spotem o działaniach polskich władz wobec operacji hybrydowej na granicy z Białorusią. Film jeszcze przed premierą skrytykowało wielu polityków Zjednoczonej Prawicy, na czele z Jarosławem Kaczyńskim i Mateuszem Morawieckim, a także prezydent Andrzej Duda.
więcej
|
|
|