|
|
|
|
|
|
|
TVN zatrudnia ponad 1700 na podstawie umów o pracę. "Rozmawiamy ciągle z pracownikami, zaoferowaliśmy podwyżki o 8 proc."
Regularnie prowadzimy dialog z pracownikami na istotne dla nich tematy, zaś charakter współpracy z pracownikami bądź współpracownikami jest zdefiniowany prawnie i wynika z charakterystyki powierzanych zadań i sposobu ich wykonywania - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery. Nadawca podkreśla, że w br. zaoferował pracownikom podwyżki o 8 proc., „co było wyjątkowe w skali rynku”.
więcej
|
Zmiany w umowach Polsat Box. ,,W związku wątpliwościami prezesa UOKiK"
Klienci platformy cyfrowej Polsat Box otrzymują wiadomości dotyczące wejścia w życie aneksu do umowy abonenckiej. - W związku z wątpliwościami zgłoszonymi przez Prezesa UOKiK, kierując się prokliencką polityką, obniżyliśmy wysokość kar umownych określonych w cennikach o 50 proc. - informuje Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Polsat zmienia pasmo emisji ,,The Real Housewives. Żony Warszawy" i ,,Temptation Island Polska" na późny wieczór
Telewizja Polsat od środy, 27 września będzie emitować nowe programy „The Real Housewives. Żony Warszawy” i „Temptation Island Polska” dwie godziny później, niż dotychczas. W dotychczasowym paśmie nadawania obu show widzowie stacji zobaczą filmy fabularne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info przed premierą ujawnia fragmenty ,,Zielonej granicy". Tłumaczy to ,,ważnym interesem społecznym"
W TVP Info zaczęto emitować ujęcia z filmu „Zielona granica” Agnieszki Holland, mocno krytykując jego przekaz. Telewizja Polska nie ujawnia, skąd pozyskała te fragmenty, podkreśla, że opublikowała je „z uwagi na ważny interes społeczny i ochronę dobrego imienia straży granicznej”.
więcej
|
Canal+ obniżył cenę pakietu sportowego z Viaplay
Platforma cyfrowa Canal+ obniżyła z 70 do 60 zł cenę pakietu sportowego Entry+Sport. Z oferty mogą skorzystać nowi klienci, ale niedługo stara cena powróci. - To jedna z promocji, którą aktualnie oferujemy. Będzie można z niej skorzystać do 23 września - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
więcej
|
KRRiT: Osiem skarg na ,,Wiadomości" TVP, trzy na ,,Fakty" TVN
Od 8 sierpnia, kiedy ogłoszono termin wyborów parlamentarnych, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała osiem skarg na „Wiadomości” w TVP1, trzy na „Fakty” TVN oraz jedną na „Panoramę” w TVP2. Żadna skarga nie wpłynęła na „Wydarzenia” Polsatu – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
565 tys. widzów ,,Kuby Wojewódzkiego" w TVN. Hitem odcinek z Derpienski i Hakielem
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda w TVN średnio 565 tys. osób, o 126 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Bogusiewicz na stałe prowadzącą ,,Wiadomości". Michał Adamczyk na urlopie
Po niedawnym debiucie Anna Bogusiewicz dołącza na stałe do grona prowadzących weekendowe główne wydania „Wiadomości” - informuje Telewizja Polska. Pozostałymi gospodarzami programu pozostają Edyta Lewandowska, Marta Kielczyk, Danuta Holecka i przebywający na urlopie Michał Adamczyk.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" stracił widzów w TVN
Emitowany w TVN dziewiąty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 813 tys. widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 200 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
594 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Ninja Warrior Polska 8", widownia rośnie z odcinka na odcinek
Ósmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 594 tys. widzów, o 228 tys. osób mniej niż szósta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skarga członka Rady Programowej TVP do KRRiT. ,,Wystąpienia opozycji nie są transmitowane nigdy"
Krzysztof Luft, członek Rady Programowej Telewizji Polskiej, skierował do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na TVP Info, TVP1 i TVP2. W jego ocenie nadawca publiczny łamie prawo, „poprzez skrajnie nierówny sposób traktowania podmiotów działających na polskiej scenie politycznej”.
więcej
|
Rekordowy udział streamingu na ekranie telewizora. YouTube wyraźnie przed Netfliksem
W sierpniu 2023 roku 7,1 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,2 pkt. proc. wyższy niż w lipcu br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,7 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge.
więcej
|
Gdzie oglądać wszystkie mecze Ligi Europy i Ligi Konferencji Europy (plan transmisji)
Na platformie streamingowej Viaplay dostępne będą transmisje wszystkich meczów startującego sezonu piłkarskiej Ligi Europy i Ligi Konferencji Europy. Najatrakcyjniejsze spotkania będą opatrzone polskim komentarzem.
więcej
|
Następca HBO Max ze sportem na żywo. Do 29 lutego bez opłat
Serwis streamingowy Max, który w Stanach Zjednoczonych zastąpił HBO Max, od 5 października będzie oferował dodatkowy pakiet Bleacher Report Sports. Usługa ma kosztować 9,99 dol., ale do 29 lutego 2024 roku, subskrybenci platformy będą mogli ją przetestować za darmo.
więcej
|
3 darmowe kanały właściciela History, History 2 i Crime+Investigation Polsat
Firma A+E Networks, do której należą obecne w Polsce kanały History, History 2 i Crime+Investigation Polsat, wprowadza na brytyjski rynek trzy stacje FAST. Bezpłatne kanały z reklamami, będą dostępne za pośrednictwem serwisu streamingowego Rakuten TV.
więcej
|
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym TVN na październik najwyżej wyceniono spoty emitowane przy serwisie informacyjnym “Fakty” w dni powszednie - kosztują blisko 89 tys. zł.
więcej
|
Show ,,Och! Kabaret" w Kino Polska. Poprowadzą Bohdan Łazuka i Michał Milowicz
Od 2 października Kino Polska emitować będzie nowy show „Och! Kabaret”, który poprowadzą Bohdan Łazuka i Michał Milowicz.
więcej
|
"Między nami żywiołami" hitem roku na Disney+. Miliony odtworzeń
Animacja "Między nami żywiołami" jest najchętniej oglądaną premierą filmową w Disney+ w 2023 roku. Film Disneya i Pixara zadebiutował na platformie 13 września i osiągnął rekordowe wyniki oglądalności.
więcej
|
Uwaga, ważne zmiany dla kierowców właśnie zaczynają obowiązywać. Jak pozbyć się punktów karnych? Sprawdź! Po roku obowiązywania surowszych przepisów, wracają stare zasady. Znów będzie można redukować punkty karne dzięki zajęciom reedukacyjnym. Jest też druga zmiana: okres ważności punktów skróci się z dwóch lat do roku. Ale można w ogóle uniknąć takich kłopotów, po prostu jeżdżąc bezpiecznie, a dzięki pakietowi OC w LINK4, także z wieloma korzyściami. Odkryj, jak dobre ubezpieczenie dba o Twoją spokojną podróż i portfel! materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PZPN zaliczył kolejną wpadkę. "Infantylizm wizerunkowy, brak profesjonalizmu, poziom przedszkola"
Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, w środę poinformował w lakoniczny sposób w mediach społecznościowych, że nowym selekcjonerem reprezentacji Polski został Michał Probierz. Dopiero cztery godziny później odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiony został nowy trener. Jednak ona też przebiegała w nastroju dalekim od euforii. Eksperci od marketingu sportowego ostro skrytykowali PZPN. - Kibice oczekują dialogu, a nie suchych zdań - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Bondarowiczcz, była menedżer ds. komunikacji Roberta Lewandowskiego. Grzegorz Kita, prezes agencji marketingowej Sport Management Polska, uważa zachowanie PZPN za przejaw “infantylizmu marketingowego”.
więcej
|
Tyskie "zaczepia" Oshee i Matę, internauci zachwyceni
Marka piwa Tyskie, produkowanego przez Kompanię Piwowarską opublikowała na swoim profilu na Facebooku reklamę razem z butelką napoju izotonicznego Osh33, który powstał we współpracy z raperem Mata. Internauci nie kryli zachwytu: - No i to jest przykład jak powinno robić się reklamy, w morzu marketingu klepanego na tych samych szablonach i założeniach - komentowali.
więcej
|
Shell wybrał Havas do globalnej obsługi mediowej
Koncern paliwowy Shell zakończył przetarg na globalne usługi planowania i zakupu mediów. Do współpracy wybrał sieć Havas Media, co oznacza koniec współpracy z dotychczas obsługującą go agencją EssenceMediacom (GroupM/WPP).
więcej
|
Wydawca "Sławnych aut" klientem Sigma Bis
Do grona klientów agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyła hiszpańska firma “Emse Publishing”
więcej
|
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym TVN na październik najwyżej wyceniono spoty emitowane przy serwisie informacyjnym “Fakty” w dni powszednie - kosztują blisko 89 tys. zł.
więcej
|
Mural i spoty w kampanii "Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon"
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – te elementy składają się na kampanię reklamową Canon pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”.
więcej
|
Orange zwróci klientom opłaty. Za połączenia z infolinią i diagnozę uszkodzeń
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał Orange Polska do zwrotu opłat za połączenia z infolinią klientom ofert Orange i nju mobile, którzy mieli wykupiony pakiet z nielimitowanymi rozmowami do sieci komórkowych. Telekom ma też zwrócić opłaty za diagnozę uszkodzenia w ramach usługi serwisowej urządzeń.
więcej
|
Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej
Stanowisko CEO w firmie Procter & Gamble (właściciel takich marek, jak Lenor, Vizir, Ariel) w Europie Centralnej objął Uluc Ayik, przejmując odpowiedzialność za działania komercyjne i operacyjne firmy w 10 krajach, tj. w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Ukrainie, na Węgrzech oraz w krajach bałtyckich.
więcej
|
,,Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion" w sklepach Żabka
Nestle Polska powierzyło agencji Unique One przygotowanie konkursu dla sieci Żabka pod hasłem „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion”. Aktywacja realizowana pod parasolem ogólnopolskiej „Loterii muzycznej KitKat & Lion”.
więcej
|
Zawodnicy UFC Karolina Kowalkiewicz i Mateusz Gamrot ambasadorami Betclic
Bukmacher Betclic, oficjalny partner UFC w Polsce, pozyskał nowych ambasadorów - Karolinę Kowalkiewicz i Mateusza Gamrota. Oboje to zawodnicy UFC.
więcej
|
Rząd Kanady naciska na supermarkety, by obniżyły ceny żywności
Rząd Kanady chce wymusić na supermarketach współpracę w sprawie ustabilizowania cen żywności. Sieci mają trzy tygodnie na decyzje. We wtorek statystycy podali, że inflacja wzrosła w sierpniu do 4 proc.
więcej
|
Pepco wycofuje ze sprzedaży produkt dla dzieci
Główny Inspektorat Sanitarny poinformował w środę o wycofaniu produktu kosmetycznego "kreda do włosów". więcej
|
Szlachetna Paczka zachęca do wolontariatu pracowniczego
Agencja Hand Made wsparła Stowarzyszenie Wiosna w kampanii Szlachetnej Paczki “Co dobrego u Ciebie w firmie?”, która zachęca firmy do udziału w projekcie wolontariatu pracowniczego. Agencja stworzyła scenariusz spotu oraz objęła nadzorem kreatywnym działania produkcyjne.
więcej
|
Kod rabatowy jako remedium na drogie zakupy w dobie inflacji W czasach inflacji, kiedy ceny produktów i usług wzrastają, warto szukać sposobów na obniżenie kosztów zakupów. Jednym z efektywnych rozwiązań są kody rabatowe. To prosty, ale skuteczny sposób na zminimalizowanie wydatków bez konieczności rezygnacji z jakości czy ilości zakupionych artykułów. W tym artykule przyjrzymy się, jak korzystać z kodów rabatowych i dlaczego portale z kodami rabatowymi, takie jak na przykład Rabatio.com, stanowią cenny zasób dla oszczędnych konsumentów materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska Press z zasadami dotyczącymi reklam pseudomedykamentów
W Polska Press funkcjonują wewnętrzne wytyczne dotyczące reklam środków medycznych i paramedycznych. Firma podkreśla, że każda reklama jest analizowana, w szczególności pod kątem obecności obietnic natychmiastowego wyleczenie schorzenia czy odwoływania się do nieistniejących autorytetów. Sprawie tego typu reklam w prasie niedawno zaczął przyglądać się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Rankomat zmieni właściciela. Bauer i Netrisk łączą porównywarki
Grupa Bauer Media sprzeda swoje porównywarki internetowe (m.in. Rankomat.pl) Grupie Netrisk w zamian za mniejszościowy pakiet jej udziałów. Transakcja obejmie platformy z kilku krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
|
Allegro Smart! zdrożeje o 36 proc.
W połowie października cena Allegro Smart! przy zakupie na miesiąc wzrośnie o 4 zł do 14,99 zł. Roczny i studencki wariant usługi zdrożały w listopadzie ub.r.
więcej
|
Rekordowy udział streamingu na ekranie telewizora. YouTube wyraźnie przed Netfliksem
W sierpniu 2023 roku 7,1 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,2 pkt. proc. wyższy niż w lipcu br. Najchętniej oglądane były treści na YouTube z 2 proc. udziału, a drugie miejsce zajął Netflix - 1,7 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge.
więcej
|
TikTok pomoże oznaczyć treści generowane przez sztuczną inteligencję
TikTok wprowadza nowe narzędzie dla twórców, które pozwoli im powiadomić społeczność o tym, że publikowane przez nich materiały zostały wygenerowane przez AI. Wraz z nim ruszą testy automatycznego oznaczania treści, powstałych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
więcej
|
Rankomat zmieni właściciela. Bauer i Netrisk łączą porównywarki
Grupa Bauer Media sprzeda swoje porównywarki internetowe (m.in. Rankomat.pl) Grupie Netrisk w zamian za mniejszościowy pakiet jej udziałów. Transakcja obejmie platformy z kilku krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Ruszył plebiscyt na Boomerskie Słowo Roku 2023
Wystartowała druga edycja satyrycznego plebiscytu Boomerskie Słowo Roku.
więcej
|
Kod rabatowy jako remedium na drogie zakupy w dobie inflacji W czasach inflacji, kiedy ceny produktów i usług wzrastają, warto szukać sposobów na obniżenie kosztów zakupów. Jednym z efektywnych rozwiązań są kody rabatowe. To prosty, ale skuteczny sposób na zminimalizowanie wydatków bez konieczności rezygnacji z jakości czy ilości zakupionych artykułów. W tym artykule przyjrzymy się, jak korzystać z kodów rabatowych i dlaczego portale z kodami rabatowymi, takie jak na przykład Rabatio.com, stanowią cenny zasób dla oszczędnych konsumentów materiał reklamowywięcej |
|
|
PZPN zaliczył kolejną wpadkę. "Infantylizm wizerunkowy, brak profesjonalizmu, poziom przedszkola"
Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej, w środę poinformował w lakoniczny sposób w mediach społecznościowych, że nowym selekcjonerem reprezentacji Polski został Michał Probierz. Dopiero cztery godziny później odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiony został nowy trener. Jednak ona też przebiegała w nastroju dalekim od euforii. Eksperci od marketingu sportowego ostro skrytykowali PZPN. - Kibice oczekują dialogu, a nie suchych zdań - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Bondarowiczcz, była menedżer ds. komunikacji Roberta Lewandowskiego. Grzegorz Kita, prezes agencji marketingowej Sport Management Polska, uważa zachowanie PZPN za przejaw “infantylizmu marketingowego”.
więcej
|
Cztery nowe osoby w 24/7 Communication
Do zespołu agencji 24/7 Communication dołączyli Edyta Banach, Paweł Tamioła, Agnieszka Szymanowska i Patryk Wojcieszek.
więcej
|
Mennica Skarbowa rozszerza umowę z ITBC Communication
Mennica Skarbowa, dealer złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych, powierzył agencji ITBC Communication nowe działania, wspierające budowanie rozpoznawalności marki na polskim rynku.
więcej
|
K+Group pracuje dla marki piwa Iguana
Browar Piotrków uruchomił kampanię promującą niedawno wprowadzone na rynek piwo Iguana 0%. Część działań reklamowych firma powierzyła należącej do K+Group agencji K+Digital.
więcej
|
|
|