|
|
|
|
|
|
|
Zaskakujący wniosek Telewizji Polsat w konkursie na MUX-1
Telewizja Polsat w konkursie dotyczącym wolnego miejsca w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej zaproponowała kanał W24. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby wcześniej nie zgłosiła tej samej stacji jako kandydatki do MUX-8. W ramach MUX-4 trwa natomiast eksperymentalna emisja kanału Wydarzenia 24.
więcej
|
Disney+ rozsyła ważną wiadomość. Podwyżki możliwe dzięki klauzuli modyfikacyjnej
Disney+ rozsyła do subskrybentów wiadomość zatytułowaną „Zaktualizowaliśmy naszą umowę subskrypcji”. W nowym regulaminie obszernie wyjaśnia w jakich sytuacjach może podnieść opłaty. To m.in. zmiana kosztów produkcji, rozszerzenie katalogu treści, zmiana warunków rynkowych czy strategii handlowej.
więcej
|
Z ,,Wiadomości" zniknął ,,Gość Wiadomości"
W głównym wydaniu „Wiadomości” TVP nie pojawiają się już początkowe części wywiadów z cyklu „Gość Wiadomości” emitowanego w TVP Info.
więcej
|
Kamil Różalski walczy z TVN w sądzie. "Zrobię wszystko, żeby mój proces był jawny"
Były operator kamery w TVN odwołał się od decyzji sądu, zawieszającej jego proces przeciwko stacji do czasu rozstrzygnięcia sporu sądowego z ZUS-em - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - TVN, który powołuje na konstytucję, stawał w jej obronie, ma za nic jej treść. Składając wnioski w sądach o wyłączenie jawności postępowania, pozbawia nas, osoby, które są ofiarami jego działań, prawa do rzetelnego i jawnego procesu. Zrobię wszystko, żeby mój proces był jawny - zapowiada Kamil Różalski.
więcej
|
251 tys. widzów ,,Love Island. Wyspa miłości 8" w Czwórce
Nadawany w Czwórce ósmy sezon „Love Island. Wyspa miłości” ogląda średnio 251 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prace nad nowym standardem telewizyjnym DVB-I wchodzą w kolejną fazę
Podczas rozpoczynającej się w piątek wystawy IBC 2023, niemiecki pilotaż standardu telewizyjnego DVB-I wejdzie w drugą fazę. Dzięki technologii w przyszłości na jednej liście kanałów, będzie można znaleźć stacje z różnych źródeł. Ma to ułatwić życie odbiorcom, którzy muszą obecnie korzystać z kilku urządzeń i aplikacji.
więcej
|
973 tys. widzów teleturnieju ,,Jeden z dziesięciu" w TVP1
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” w jesiennej ramówce br. śledzi średnio 973 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Waśniewska-Gill, szefowa zespołu fabularnego TVN przeszła do Wonder Film
Producentka Anna Waśniewska-Gill dołącza do grupy producenckiej Wonder. Stanie na czele nowej spółki Wonder X.
więcej
|
Ponad 900 kanałów telewizyjnych na nowych satelitach Polsat Box i Canal+
Operator satelitarny Eutelsat poinformował, że proces migracji transponderów na nowe satelity Hot Bird 13F i Hot Bird 13G został zakończony. Na pozycji orbitalnej 13°E, z której korzystają platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+ jest dostępnych 600 kanałów kodowanych, 300 niekodowanych, a 500 nadaje w jakości HD lub 4K.
więcej
|
Jesienią ruszy nowy kanał filmowo-serialowy pod szyldem Paramount
W najbliższych tygodniach do oferty niemieckiej platformy cyfrowej Sky Deutschland dołączy kanał Paramount+ Showcase. Filmowo-serialowa stacja ma emitować wybrane produkcje z oferty serwisu streamingowego Paramount+.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Życia na kredycie" od 5 października w TTV
Od 5 października TTV emitować będzie trzeci sezon programu „Życie na kredycie”, reporterskiego reality o życiu zwykłych Polaków, w których uderzyła drożyzna.
więcej
|
Telewizji Republika będzie pokazywać ,,Referendum", gospodarzem Aleksander Wierzejski
Od czwartku 14 września w Telewizji Republika będzie można oglądać nowy cykl „Referendum”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat sprzedał obligacje za 820 mln zł
Cyfrowy Polsat dokonał przydziału obligacji serii E o łącznej wartości emisyjnej 820 mln zł. Objęło je 70 inwestorów.
więcej
|
Agnieszka Sobucka awansowała w Emitelu
Agnieszka Sobucka objęła stanowisko dyrektora biura marketingu i komunikacji w firmie Emitel, największym operatorze naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Sobucka z firmą jest związana od grudnia 2019 roku.
więcej
|
Blowek reklamuje szybki internet od Inei
Inea wystartowała z nową kampanią pod hasłem “Można#Inaczej”, w której promuje szybki światłowodowy internet i telewizję Hiway 4K. Twarzą kampanii został Youtuber Karol Blowek Gązwa.
więcej
|
12-letni syn Jamiego Olivera dostał własny program w BBC
Brytyjski kucharz i gwiazda telewizji, Jamie Oliver, jest dumnym ojcem pięciorga dzieci. Najstarszy z nich, Buddy Bear, po sukcesie swojego kanału na YouTube pojawi się w nowym programie kulinarnym BBC.
więcej
|
TVP ma przeprosić Bezpartyjnych Samorządowców ws. sondażu wyborczego
Telewizja Polska przegrała proces wytoczony w trybie wyborczym przez ogólnopolski komitet wyborczy Bezpartyjni Samorządowcy. Ugrupowanie zarzuciło publicznemu nadawcy pomijanie w swoich relacjach o polityce. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Serial ,,Stawiam na Tolka Banana" ma 50 lat
Premiera serialu ,,Stawiam na Tolka Banana" odbyła się równo 50 lat temu - 13 września 1973 roku. W siedmioodcinkowej produkcji, opartej na powieści Adama Bahdaja, zagrali m.in. Henryk Gołębiewski i Filip Łobodziński. Serial dla kolejnych pokoleń stał się dziełem kultowym. więcej
|
Płacisz za to, co oglądasz. Cukierkowa oferta telewizyjna Play Marka Play wprowadziła na rynek nowe oferty usług dla domu z Telewizją Nowej Generacji i superszybkim światłowodem oraz abonamenty 5G z dużymi paczkami danych i promocją dla przenoszących numer. - Inwestujemy w nowe technologie, aby na jak najwyższym poziomie dostarczać usługi naszym klientom - komentuje Michał Ziółkowski, dyrektor ds. technicznych i członkiem zarządu firmy P4 - właściciela marki Play. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT ukarał muzyka za teledysk sprzed 14 lat. Teraz tłumaczy dlaczego
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ukarał muzyka Łukasza „Poszwixxxa” Poszwy za „promowanie środków odurzających” w teledysku sprzed 14 lat. Maciej Świrski zwrócił uwagę, że kanały na YouTubie podlegają takim samym regulacjom jak programy telewizyjne, a znaczenia nie ma data produkcji utworu zawierające treści sprzeczne z regulacjami, a to kiedy są one dostępne.
więcej
|
|
Przewodniczący KRRiT podpisał rekoncesję dla Tok FM
Przewodniczący KRRiT, Maciej Świrski, podpisał dokumenty koncesyjne dla radia Tok FM - wpłynęły one do nadawcy (Inforadio) we wtorek - informuje portal Wirtualnemedia.pl p.o. rzecznika prasowego Agory, Anna Marucha. To oznacza, że radio może nadawać przez kolejną dekadę.
więcej
|
|
POPradio będzie nadawać w kolejnych miastach
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o rozszerzeniu nadawania POPradia o dwie nowe lokalizacje: w Łowiczu i Skierniewicach. Nadawcą jest Fundacja Kultury – Wytwórnia, która emituje już w Pruszkowie.
więcej
|
|
Białystok z nową rozgłośnią radiową
W środę Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przyznaniu koncesji na nadawanie nowego radia w Białymstoku. Rozgłośnia nazywa się Na Stoku 94,8 FM i będzie nadawała program na tej właśnie częstotliwości.
więcej
|
|
Ewa Szejner nową dyrektor Krajowego Instytutu Mediów
Była szefowa agencji Edelman Polska, Ewa Szejner, została wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym jako dyrektor Krajowego Instytutu Mediów. To oznacza, że formalnie od początku września nim zrządza, choć KRRiT (nadzorująca Instytut) ani nie potwierdza tej informacji, ani też nie informuje, co dalej.
więcej
|
|
Zmarł Marcin Polus z Radia Doxa. Miał 30 lat
W środę zmarł Marcin Polus, dziennikarz opolskiego Radia Doxa. Miał 30 lat.
więcej
|
|
Lewica: Abonament powinien być doliczany do rachunku za prąd lub podatku [NASZ CYKL: Jak politycy chcą zmienić media]
Wybory już za miesiąc. W naszym cyklu “Jak politycy chcą zmienić media” pisaliśmy już o planach Konfederacji, teraz przedstawiamy zamierzenia Lewicy. Partia Włodzimierza Czarzastego i Roberta Biedronia jest za likwidacją Rady Mediów narodowych i Okrągłym Stołem ws. mediów publicznych. Ma też pomysł na to, co zrobić z abonamentem radiowo-telewizyjnym. - Opowiadamy się za ujęciem abonamentu w opłacie za energię elektryczną bądź doliczaniem go do rocznego podatku PIT. Według naszych wyliczeń taka opłata wynosiłaby dzisiaj 8, 60 zł miesięcznie i ta kwota pokryłaby funkcjonowanie publicznej telewizji i rozgłośni radiowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Rutka, poseł Lewicy i członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Kerris będzie reklamować Hortex
Agencja Kerris wygrała przetarg Hortex na koncept kreatywny i obsługę kreatywną marki w 2024 roku. Współpraca obejmuje stworzenie projektu opakowań dla nowego produktu, produkcję materiałów 360 oraz koordynację działań z influencerami.
więcej
|
Damian Kitowski regionalnym dyrektorem kreatywnym w VMLY&R
Damian Kitowski awansował na stanowisko regional creative director w VMLY&R Poland. Stanął na czele kilkunastoosobowego regionalnego zespołu kreatywnego przygotowującego komunikację na 19 rynkach europejskich dla jednego z klientów sieci WPP.
więcej
|
Agnieszka Sobucka awansowała w Emitelu
Agnieszka Sobucka objęła stanowisko dyrektora biura marketingu i komunikacji w firmie Emitel, największym operatorze naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Sobucka z firmą jest związana od grudnia 2019 roku.
więcej
|
Magdalena Mołek i Bogna Sworowska twarzami jesiennej kampanii Tatuum
Marka odzieżowa Tatuum startuje z kampanią „The Fashion Of Being Tuugether". Jej twarzami są dziennikarka Magdalena Mołek i modelka Bogna Sworowska.
więcej
|
Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
Delicje Szampańskie (produkowane przez Mondelez) dostępne są już w sklepach w nowych opakowaniach. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania digitalowa nawiązująca do popularnych gier, jak warcaby czy karty.
więcej
|
Marta Bizior na czele działu social media Wirtualnej Polski
Marta Bizior rozpoczęła pracę na stanowisku head of social media w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Sylwia Grzeszczak z nowym hitem w reklamie sklepów Deichmann
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sklepów obuwniczych Deichmann z udziałem Sylwii Grzeszczak. Piosenkarka jest ich ambasadorką marketingową od ub.r.
więcej
|
Wolt reklamuje się z użyciem addressable TV
Po okresie testowych działań wiosennych, firma Wolt specjalizująca się w usługach food- i quick-delivery, decyduje się na dalsze inwestycje w model addressable TV. Kampania prowadzona będzie we współpracy z Finecast oraz Mindshare (GroupM/WPP), który odpowiada za planowanie mediów offline dla Wolt.
więcej
|
SalesTube pracuje dla XTB
Agencja e-commerce & MarTech connected SalesTube (GroupOne) została wybrana przez platformę inwestycyjną XTB na partnera o obszarze MarTech.
więcej
|
Siatkarz Karol Kłos reklamuje InPost Fresh
W nowej kampanii reklamowej aplikacji mobilnej InPost Fresh, służącej do zamawiania przez internet zakupów spożywczych, występuje siatkarz Karol Kłos.
więcej
|
Synergic z nowymi ekranami reklamowymi na Dworcu Centralnym w Warszawie
Synergic, polska spółka działająca w obszarze reklamy out of home, w wyniku wygranego przetargu, zrealizowała nowy projekt, w ramach którego do portfolio spółki trafiło pięć ekranów premium umiejscowionych na Dworcu Centralnym w Warszawie.
więcej
|
Nice To Fit You reklamuje się hasłem "Wybieram to, co dla mnie najlepsze"
Pod hasłem “Wybieram to, co dla mnie najlepsze” ruszyła jesienna kampania Nice To Fit You. Marka chce w ten sposób ugruntowywać pozycję lidera w kategoriach semi-premium i premium wśród cateringów dietetycznych.
więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|
Money.pl dalej przed Business Insiderem, Legaartis.pl i Infor.pl mocno w górę
Większość czołowych witryn o tematyce biznesowo-prawnej w sierpniu osiągnęła spore wzrosty odwiedzalności, najwięcej zyskały Legaartis.pl i Infor.pl. Liderem pozostaje Money.pl, nieznacznie zwiększyła się jego przewaga nad Business Insider Polska.
więcej
|
Giganci technologiczni wydają na lobbing w Unii Europejskiej ponad trzy razy więcej niż przemysł motoryzacyjny
Rosną wydatki globalnych firm technologicznych na lobbing w Unii Europejskiej. Giganci tacy jak Meta czy Google łącznie przeznaczają na ten cel już 40 milionów euro rocznie, ponad trzy razy więcej niż branża motoryzacyjna - wynika z danych Corporate Europe Observatory i LobbyControl.
więcej
|
Agata Kalińska szefową działu Nowe Trendy w Gazeta.pl
Szefową działu Nowe Trendy w Gazeta.pl została Agata Kalińska - redaktorka, która wcześniej zajmowała się wydawaniem strony głównej portalu. Dział ten utworzono jesienią ub.r.
więcej
|
Rusza TikTok Shop
W Stanach Zjednoczonych TikTok rozpoczął wdrażane usługi handlu internetowego TikTok Shop.
więcej
|
Marta Bizior na czele działu social media Wirtualnej Polski
Marta Bizior rozpoczęła pracę na stanowisku head of social media w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Kanały na WhatsAppie pojawią się także w Polsce
Mark Zuckerberg zapowiedział, że opcja Kanały w komunikatorze WhatsApp pojawi się na 150 rynkach, m.in. w Polsce. Kanały zadebiutowały w czerwcu br.
więcej
|
Snapchat wprowadza w Polsce First Story
Snapchat we współpracy z Httpool by Aleph, wyłącznym partnerem reklamowym platformy w Polsce wprowadza nowość dla reklamodawców - First Story. Format wprowadzany jest sukcesywnie na kolejnych rynkach, Polska jest 12. krajem, w którym będzie on obecny. Koszt to 60 tys. zł za emisję dobową.
więcej
|
Warto stawiać na narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję
Zdaniem ekspertów nauka narzędzi wykorzystujących AI (sztuczną inteligencję) przydaje się zarówno w życiu codziennym, jak i w życiu zawodowym. Dla obecnych i przyszłych pracodawców istotną umiejętnością będzie wykorzystywanie konkretnych narzędzi opartych o sztuczną inteligencję.
więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|