Watch Dogs
2012-06-05 23:56:50 - Mateusz Ludwin
www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Watch Dogs
2012-06-06 00:17:32 - Goomich
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
Ubisoft.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Watch Dogs
2012-06-06 00:39:44 - =?ISO-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?=
> You have one message from: Mateusz Ludwin
>
> > ;__;
> >
> > www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
>
> Ubisoft.
Moze bedzie za gogu, jak Assassin's Creed. :>
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
Re: Watch Dogs
2012-06-06 01:56:37 - Goomich
>> Ubisoft.
> Moze bedzie za gogu, jak Assassin's Creed. :>
Musieliby dodawać gratis do jakiejś gry kosmicznej.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Watch Dogs
2012-06-06 02:44:07 - Hikikomori Mint
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
mogliby tak remake blade runnera zrobic :)
--
Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke
biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html
Re: Watch Dogs
2012-06-06 09:27:01 - M.G.
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
skradanko-hakowanka.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-06 11:01:01 - Jader
>
> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
> skradanko-hakowanka.
Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
Jader
Re: Watch Dogs
2012-06-06 11:08:54 - Hikikomori Mint
> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>
>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
A bieganie po scianach bedzie? ;)
--
Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke
biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html
Re: Watch Dogs
2012-06-06 11:20:57 - M.G.
> On 06.06.2012 11:01, Jader wrote:
>> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>>
>>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>>> skradanko-hakowanka.
>>
>> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> A bieganie po scianach bedzie? ;)
Po ścianach potrafi biegać nawet irlandzki kierowca, który postanowił zabić
wszystkich hitlerowców we Francji, więc wiesz.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-06 13:42:23 - Hikikomori Mint
> On Wed, 06 Jun 2012 11:08:54 +0200, Hikikomori Mint wrote:
>
>> On 06.06.2012 11:01, Jader wrote:
>>> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>>>
>>>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>>>> skradanko-hakowanka.
>>>
>>> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>>
>> A bieganie po scianach bedzie? ;)
>
> Po ścianach potrafi biegać nawet irlandzki kierowca, który postanowił zabić
> wszystkich hitlerowców we Francji, więc wiesz.
>
>
aaa, to w takim razie gra jest MUST HAVE ;)
--
Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke
biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html
Re: Watch Dogs
2012-06-06 19:02:58 - Mateusz Ludwin
>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
No i super.
Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
zabijemy?
--
Horror and moral terror are your friends.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Watch Dogs
2012-06-06 19:08:12 - Hikikomori Mint
> Rzecze Jader:
>
>>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>>> skradanko-hakowanka.
>>
>> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> No i super.
>
> Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
> przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
> zabijemy?
Ma to swój urok :)
--
Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke
biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html
Re: Watch Dogs
2012-06-06 19:54:22 - Mateusz Ludwin
>> No i super.
>>
>> Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
>> przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
>> zabijemy?
>
> Ma to swój urok :)
Ciekawe jakie gadki by były, gdyby na PC panował skomplikowany system
chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco jak w
Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe uproszczenia.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com
Re: Watch Dogs
2012-06-06 20:01:23 - Hikikomori Mint
> Rzecze Hikikomori Mint:
>
>>> No i super.
>>>
>>> Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
>>> przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
>>> zabijemy?
>>
>> Ma to swój urok :)
>
> Ciekawe jakie gadki by były, gdyby na PC panował skomplikowany system
> chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco jak w
> Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe uproszczenia.
Nigdy wszystkim nie dogodzisz. JEden woli prucie, inny chowanie ;)
JA lubie takie i takie, zaleznie od tego na co mam humor ;)
--
Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke
biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html
Re: Watch Dogs
2012-06-07 01:24:24 - Cezar Matkowski
> system
> chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco
> jak w
> Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe
> uproszczenia.
Takie same. Nie dalej jak dwa dni temu widziałem człowieka
ubóstwiającego pierwszego Wiedźmina za to, że wprowadził dojrzałość
do gier spłyconych przez Dragon Age.
Przejmowaniem się głosami głośnej mniejszości to najgłupsze, co
ambitny producent może zrobić.
Pozdrawiam
Re: Watch Dogs
2012-06-07 15:14:13 - kamil
>> Ciekawe jakie gadki by były, gdyby na PC panował skomplikowany
>> system
>> chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco
>> jak w
>> Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe
>> uproszczenia.
>
> Takie same. Nie dalej jak dwa dni temu widziałem człowieka
> ubóstwiającego pierwszego Wiedźmina za to, że wprowadził dojrzałość
> do gier spłyconych przez Dragon Age.
I racja, bo od tych słitaśnych bohaterów w lśniącej zbroi i czarnych
charakterów zawsze czarnych mdło się robi. Ja rozumiem dzieciaki, ale
dlaczego dorośli ludzie zachwycają się fabułą w fyfnastym erpegu z
historią i bohaterami płytszymi niż Hobbit w podstawówce, to już mnie
przerasta.
> Przejmowaniem się głosami głośnej mniejszości to najgłupsze, co
> ambitny producent może zrobić.
Ambitny, czy masówkowy?
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Watch Dogs
2012-06-07 15:24:01 - M.G.
[...]
> I racja, bo od tych słitaśnych bohaterów w lśniącej zbroi i czarnych
> charakterów zawsze czarnych mdło się robi. Ja rozumiem dzieciaki, ale
> dlaczego dorośli ludzie zachwycają się fabułą w fyfnastym erpegu z
> historią i bohaterami płytszymi niż Hobbit w podstawówce, to już mnie
> przerasta.
No ale Dragon Age z pewnością niczego nie spłycił.
[...]
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-09 17:15:17 - Cezar Matkowski
Użytkownik kamil
news:jqq9f7$2i4$2@inews.gazeta.pl...
>> Takie same. Nie dalej jak dwa dni temu widziałem człowieka
>> ubóstwiającego pierwszego Wiedźmina za to, że wprowadził
>> dojrzałość
>> do gier spłyconych przez Dragon Age.
> I racja, bo od tych słitaśnych bohaterów w lśniącej zbroi i czarnych
> charakterów zawsze czarnych mdło się robi.
Nieno, akurat dzisiaj jest pod względem dużo lepiej niż w czasach,
kiedy królowały gry osadzone w Forgotten Realms. Teraz nawet sensowne
fantasy trafia się całkiem często. W powyższym przykładzie chodziło
jednak o coś innego - Dragon Age wyszedł dwa lata _po_ Wiedźminie,
więc zarzut w ogóle minął się z rzeczywistością.
>> Przejmowaniem się głosami głośnej mniejszości to najgłupsze, co
>> ambitny producent może zrobić.
> Ambitny, czy masówkowy?
Ambitny. Bo jeżeli jest faktycznie ambitny, to zrobi coś, co będzie
pasowało do jego koncepcji, a nie będzie starał się pogodzić głosy
kilku głośnych grup o całkowicie rozbieżnych oczekiwaniach :8]
Pozdrawiam
Re: Watch Dogs
2012-06-06 20:09:49 - xMad
> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> Jader
Bingo. ;)
www.youtube.com/watch?v=bmwyW-Q960M#t=9m00s
xMad
--
terefere
Re: Watch Dogs
2012-06-06 20:43:55 - M.G.
> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>
>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Bo musi być na pada.
?
> Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 01:52:08 - MSZ
>
> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
To może to? store.steampowered.com/app/27020/
Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday
Re: Watch Dogs
2012-06-08 01:53:53 - M.G.
> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>
>>
>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>
> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>
> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 02:20:11 - Goomich
> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
Tylko, czy aż?
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 10:18:07 - M.G.
> You have one message from: M.G.
>
>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>
> Tylko, czy aż?
Aż.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 10:46:12 - kamil
> On Fri, 08 Jun 2012 02:20:11 +0200, Goomich wrote:
>
>> You have one message from: M.G.
>>
>>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>>
>> Tylko, czy aż?
>
> Aż.
Bo to taka sztuka jak z kinem. Jeśli ktoś całe życie jadł tylko
hollywoodzką papkę, to każda szmira z festiwalu wyda mu się ósmym cudem
świata, bo nie szczelajom.
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Watch Dogs
2012-06-08 10:51:59 - M.G.
> On 08/06/2012 09:18, M.G. wrote:
>> On Fri, 08 Jun 2012 02:20:11 +0200, Goomich wrote:
>>
>>> You have one message from: M.G.
>>>
>>>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>>>
>>> Tylko, czy aż?
>>
>> Aż.
>
> Bo to taka sztuka jak z kinem. Jeśli ktoś całe życie jadł tylko
> hollywoodzką papkę, to każda szmira z festiwalu wyda mu się ósmym cudem
> świata, bo nie szczelajom.
Pomyliłeś dyskutanta.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-11 12:12:31 - Jader
>>
>> Bo to taka sztuka jak z kinem. Jeśli ktoś całe życie jadł tylko
>> hollywoodzką papkę, to każda szmira z festiwalu wyda mu się ósmym cudem
>> świata, bo nie szczelajom.
>
> Pomyliłeś dyskutanta.
Ale tekst dał niezły :)
Jader
Re: Watch Dogs
2012-06-08 03:13:38 - MSZ
> On Fri, 08 Jun 2012 01:52:08 +0200, MSZ wrote:
>
>> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>>
>>>
>>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>>
>> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>>
>> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
>
> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>
No ale jakże to? Skradać się też nie można...
W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday
Re: Watch Dogs
2012-06-08 10:18:44 - M.G.
> W dniu 2012-06-08 01:53, M.G. pisze:
>> On Fri, 08 Jun 2012 01:52:08 +0200, MSZ wrote:
>>
>>> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>>>
>>>>
>>>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>>>
>>> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>>>
>>> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
>>
>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>>
> No ale jakże to? Skradać się też nie można...
>
> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 20:57:51 - MSZ
>> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
>> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
>
> Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
> fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.
Przenikliwość twoja powala mnie.
Że ktoś takie dzieło głębokie niczym studzienka kanalizacyjna wypuścił, to
mnie nie dziwi. Ale że ktoś to uznaje za grę i dobrowolnie, bez noża na
gardle, to kupił - tego jako cham prosty i nieuczony pojąć nie mogę.
Oświecisz łaskawie?
--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday
Re: Watch Dogs
2012-06-08 21:33:33 - M.G.
> W dniu 2012-06-08 10:18, M.G. pisze:
>
>>> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
>>> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
>>
>> Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
>> fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.
>
> Przenikliwość twoja powala mnie.
>
> Że ktoś takie dzieło głębokie niczym studzienka kanalizacyjna wypuścił, to
> mnie nie dziwi. Ale że ktoś to uznaje za grę i dobrowolnie, bez noża na
> gardle, to kupił - tego jako cham prosty i nieuczony pojąć nie mogę.
>
> Oświecisz łaskawie?
Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
przez cmentarz i dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.
A że to nie jest gra wedle jakiegoś intuicyjnego pojmowania? Znaczenie to
ma najmniejsze. W zasadzie nie ma znaczenia w ogóle, bo nie o definicje tu
chodzi.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-13 10:44:30 - isn't he?
>>
>> Oświecisz łaskawie?
>
> Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
> krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
> przez cmentarz i
[SPOILER SPACE] !
> dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
> sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
> dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.
>
--
isn't he?
Re: Watch Dogs
2012-06-13 15:50:35 - M.G.
> W dniu 2012-06-08 21:33, M.G. pisze:
>
>>>
>>> Oświecisz łaskawie?
>>
>> Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
>> krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
>> przez cmentarz i
>
> [SPOILER SPACE] !
>
>
>
>
>
>> dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
>> sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
>> dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.
>>
Sorewicz.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-13 17:43:14 - kamil
> W dniu 2012-06-08 21:33, M.G. pisze:
>
>>>
>>> Oświecisz łaskawie?
>>
>> Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
>> krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
>> przez cmentarz i
>
> [SPOILER SPACE] !
>
>
>
>
>
>> dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
>> sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
>> dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.
img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201003/1268148284_by_jpziomek.jpg
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Watch Dogs
2012-06-09 13:35:25 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?
> W dniu 2012-06-08 10:18, M.G. pisze:
>
>>> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
>>> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
>>
>> Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
>> fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.
>
> Przenikliwość twoja powala mnie.
>
> Że ktoś takie dzieło głębokie niczym studzienka kanalizacyjna wypuścił,
> to mnie nie dziwi. Ale że ktoś to uznaje za grę i dobrowolnie, bez noża
> na gardle, to kupił - tego jako cham prosty i nieuczony pojąć nie mogę.
>
> Oświecisz łaskawie?
>
Co innego widzi drwal, co innego poeta.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 02:00:58 - kamil
> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>
>>
>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>
> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>
> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
Demo jest? Co tam jeszcze dało się okroić, nie dali opcji siad na ławkę?
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Watch Dogs
2012-06-08 03:08:24 - MSZ
> On 08/06/2012 00:52, MSZ wrote:
>> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>>
>>>
>>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>>
>> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>>
>> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
>
> Demo jest? Co tam jeszcze dało się okroić, nie dali opcji siad na ławkę?
Siad na ławkę jest tylko w wersji GOLD PRO.
--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday
Re: Watch Dogs
2012-06-11 12:09:45 - Jader
>>
>> Bo musi być na pada.
>
> ?
>
>> Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
No ba. Donkey Kong forever rulez.
Jader
Re: Watch Dogs
2012-06-07 01:26:11 - Cezar Matkowski
news:1h7m5xcpfa4aa.1ayew5yo38riy$.dlg@40tude.net...
> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być
> zajebista
> skradanko-hakowanka.
Ale dlaczego nie wykorzystać dawanych przez silnik możliwości? To nie
jest Uplink 3D, tylko Hitman z hakowaniem.
Swoją drogą, oby REDzi zdążyli ze swoim CP przed zalewem gier
cyperpunkowych.
Pozdrawiam
Re: Watch Dogs
2012-06-08 13:43:34 - M.G.
> Użytkownik M.G.
> news:1h7m5xcpfa4aa.1ayew5yo38riy$.dlg@40tude.net...
>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być
>> zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Ale dlaczego nie wykorzystać dawanych przez silnik możliwości? To nie
> jest Uplink 3D, tylko Hitman z hakowaniem.
No wiesz, gra jest tym czym twórcy zdecydują, że jest. Podobnie - silnik
pozwoliłby zapewne na wprowadzenie dziesiątków elementów rozgrywki, które
nijak miałyby się do reszty. Chodzi mi jedynie o to, że gier z systemem
osłon i strzelaniem jest już na pęczki, za to niewiele jest wciąz tytułów,
które odbierają graczowi pewne możliwości. A to może działać doskonale na
rozgrywkę (Amnesia!).
Wyobraź sobie np., że bohater brzydzi się bronią palną i jej nie używa.
Wystawia jedynie ludzi innym zabójcom, a na własną obronę ma jedynie jakiś
obezwładniacz. Nie potrafi też walczyć, nie ma, ogólnie rzecz biorać,
umiejętności ofensywnych. Umie natomiast wykorzystać otoczenie, jak na
filmie, tyle że w sposó jeszcze bardziej rozbudowany, od hackowania zamków
czy świateł drogowych po śledzenie ludzi i samochodów poprzez komórki czy
moduły takie jak LoJack. Może podkładać pluskwy, może przyklejać nadajniki,
namierzać rozmowy itp. Sieć informacyjna jest jego polem działania, choć
całość wciąż dzieje się w warstwie fizycznej, w której jest jednak w
większości bezbronny.
Gdy budujesz miasto z całą wirtualną warstwą informacyjną, możliwości
zaczynają być fantastyczne. Bardzo podoba mi się to, że każdy NPC ma swoją
króką historię, dossier. Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.
> Swoją drogą, oby REDzi zdążyli ze swoim CP przed zalewem gier
> cyperpunkowych.
E, Wiedźminy też wychodziły w zalewie gier fantasy. Dadzą radę. Gier
cyberpunkowych jest już sporo tak czy siak ale jeśli potraktują temat
odpowiednio, w dodatku posługując się marką Cyberpunk, to trafią na słabo
przez branżę obsługiwany segment 30+.
Pa!
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 14:00:56 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?
> Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
> działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
> odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.
Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
GTA. Tak to przynajmniej odbieram.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 14:04:41 - M.G.
Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl wrote:
> W dniu 2012-06-08 13:43, M.G. pisze:
>> Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
>> działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
>> odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.
>
>
> Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
> symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
> jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
> GTA. Tak to przynajmniej odbieram.
Ale właśnie o tym mówię, że mają potencjał na coś innego, a pójdą
prawdopodobnie w GTA z hackowaniem.
--
M.G.
Re: Watch Dogs
2012-06-08 14:05:34 - xMad
>> Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
>> symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
>> jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
>> GTA. Tak to przynajmniej odbieram.
>
> Ale właśnie o tym mówię, że mają potencjał na coś innego, a pójdą
> prawdopodobnie w GTA z hackowaniem.
No właśnie, potencjał potencjałem, a skończy się jak zwykle.
xMad
--
terefere
Re: Watch Dogs
2012-06-09 13:53:54 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?
> On Fri, 08 Jun 2012 14:00:56 +0200,
> Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl wrote:
>
>> W dniu 2012-06-08 13:43, M.G. pisze:
>>> Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
>>> działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
>>> odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.
>>
>>
>> Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
>> symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
>> jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
>> GTA. Tak to przynajmniej odbieram.
>
> Ale właśnie o tym mówię, że mają potencjał na coś innego, a pójdą
> prawdopodobnie w GTA z hackowaniem.
Hm, gdy faktycznie byloby to jak Hitman (bo z tym mi sie kojarzy
twoj opis potencjalu jak sie zastanowic), ale mialbys nowoczesne
zabwaki, mozliwosc kilka misji otwartych na raz, duzy swiat...
I mniej oczywiste wybory co do ekwipunku - ot wielu _ludzi_ i rzeczy
'porozwalanych' po tym duzym miescie, ktore moga sie przydac w danej
akcji i musialbys wybrac, kombinowac. To mogloby byc fajne,
w Hitmanie o ile pamietam wlasnie najbardziej razilo mnie to
ze zamienial sie w Commandos, czyli zabawe w szukanie korytarzu
miedzy oczami wroga - a to sie mi mega szybko nudzi.
Re: Watch Dogs
2012-06-10 15:30:10 - Egon
<1h7m5xcpfa4aa.1ayew5yo38riy$.dlg@40tude.net> at address M.G.. See
explanation below:
>On Tue, 5 Jun 2012 23:56:50 +0200, Mateusz Ludwin wrote:
>
>> ;__;
>>
>> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
>
>No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>skradanko-hakowanka.
Pożyjemy zobaczymy, może sam element osłaniania się będzie uproszczony,
coś na zasadzie rozwiązania z mafii 2 - jednym buttonem / klawiszem
aktywujemy osłonę i bohater się rzuca do najbliższego miejsca
zapewniającego osłonę? Jak na moje oko szykuje się niezły hit, jak
rockstar dalej będzie milczał w sprawie gta5 to mogą stracić część
elektoratu właśnie na rzecz Watch Dogs.
--
[ ____ ____ ____ _ _ ] Pozdrawiam!
[ |___ | __ | | |\ | ]
[ |___ |__] |__| | \| ] www.radsoft.pl/
Re: Watch Dogs
2012-06-06 20:40:36 - kszyhu fr@ckowiak
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
Fajne, ale... gdzie są zombie?
--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon
Re: Watch Dogs
2012-06-07 02:31:24 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
Gameplay niczym nie powala, ale tzw. klimat
jest na niebotycznym poziomie...
Gra, ktora obiecuje zblizyc sie do
mojego wyznacznika 'namacalnosci' swiata
przedstawionego jakim jest ciagle Dreamweb
(jedyna inna ktora przychodzi mi do glowy w tej chwili
byl Max Payne I/II - w III nie gralem jeszcze).
Re: Watch Dogs
2012-06-09 15:00:10 - venioo@interia.pl
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
Jak nie przekombinuja i niczego nie splyca/spier..la w porownaniu z tym
filmikiem, to mimo, ze to Ubi, to kupie!
:)
--
venioo -> GG:198909
What a wonderful wooooorld! :)