physx na karcie graficznej
2012-05-18 21:12:15 - gacek
korzystał z cpu.
Czemu? Bo diablo w '12 na czterordzeniowym procesorze buja się koło 25%.
Efekt? Wyraźny wzrost FPSów (i wykorzystaniu CPU).
Sedno: piszę, bo może się okazać, że większość tytułów jest ograniczona
GPU, więc po co je marnować na coś, co można zrobić na CPU?
Są jakieś 'user-space' profilery? Takie dla kogoś z dyplomem z komputerów?
gacek
Re: physx na karcie graficznej
2012-05-18 21:35:27 - Pan Benzyna
> Dzis w przyplywie weny postanowiłem wymusić w panelu nvidii żeby physx
> korzystał z cpu.
>
> Czemu? Bo diablo w '12 na czterordzeniowym procesorze buja się koło 25%.
>
> Efekt? Wyraźny wzrost FPSów (i wykorzystaniu CPU).
>
> Sedno: piszę, bo może się okazać, że większość tytułów jest ograniczona
> GPU, więc po co je marnować na coś, co można zrobić na CPU?
>
> Są jakieś 'user-space' profilery? Takie dla kogoś z dyplomem z komputerów?
>
> gacek
Pytanie tylko co Diablo (jak rozumiem część trzecia) ma wspólnego z
PhysX? Tam za fizykę odpowiada zmodyfikowany Havok a nie PhysX.
Co oczywiście nie wyklucza wzrostu FPSów po wyłączeniu/przełączeniu
tej (bądźmy szczerzy), bezużytecznej obecnie zabawki (PhysX).