polskie drogi
2017-11-29 20:28:36 - "J.F."
Pelen przekroj w 40s :-)
J.
Re: polskie drogi
2017-11-30 07:51:44 - p...@g...com
:-)
Re: polskie drogi
2017-11-30 08:46:17 - Poldek
> ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka
przeznaczenia :-)
>
W Seacie jasnowidzka? Zaczęła ostre hamowanie żeby zrobić miejsce dla
Skody, która ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o
Re: polskie drogi
2017-11-30 08:53:35 - quent
> W dniu 2017-11-30 o 07:51, p...@g...com pisze:
>
>> ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka
>> przeznaczenia :-)
>>
>
> W Seacie jasnowidzka? Zaczęła ostre hamowanie żeby zrobić miejsce dla
> Skody, która ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o
Myślę, że seat hamował ostro bo hamowało ostro auto przed nim aby zdążyć
zjechać. Skoda widocznie fuksem się zmieściła.
Dziwne, że seat włączył też prawy kierunek, choć możliwe, że były to
awaryjne, które załączają się automatycznie przy ostrym hamowaniu, przy
czym miał spalony lewy kierunek.
--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info
Re: polskie drogi
2017-11-30 08:54:04 - p...@g...com
ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o
widzimy tylko nagranie z przodu ale mozna sie domyslac ze to szybka skoda wypchnela
nagrywajacego na lewy i zaczela swirowac za seatem :-) seat przyspiesza nagrywajacy
zamyka skode, lewy tez zablokowany przez dwa auta wiec kapelusz cisnie zjazdem i seat
w akcie laski ratuje mu dupsko :-)
Re: polskie drogi
2017-11-30 09:43:29 - Myjk
> Myślę, że seat hamował ostro bo hamowało ostro auto przed nim aby zdążyć
> zjechać. Skoda widocznie fuksem się zmieściła.
Seat ostro hamował, bo chciał skręcić, ale Skoda z boku i klakson tego z
tyłu skutecznie kierownika zniechęciły do takiego manewru. Co ta Skoda
odpieprzyła to już zagadka.
> Dziwne, że seat włączył też prawy kierunek, choć możliwe, że były to
> awaryjne, które załączają się automatycznie przy ostrym hamowaniu, przy
> czym miał spalony lewy kierunek.
Takie awaryjne by się załączyły tylko przy zadziałaniu BAS -- wtedy
zapalają się praktycznie w momencie zapalenia stopu, a tutaj zapalają się
(przy założeniu że lewy kierunek przepalony) w ostatniej fazie. Poza tym
gdyby to było ostre awaryjne hamowanie na miarę zadziałania BAS (i
załączenie awaryjnych), to wątpliwe aby duży wyhamował.
--
Pozdor
Myjk
Re: polskie drogi
2017-11-30 09:49:41 - p...@g...com
tyłu skutecznie kierownika zniechęciły do takiego manewru. Co ta Skoda
odpieprzyła to już zagadka.
podsumujmy, kobieta w seacie przyspiesza (juz po zobaczeniu zjazdu), potem ciagnie do
oporu po czym hebel i zjazd ? widocznie lubi ryzyko :-)
Re: polskie drogi
2017-11-30 11:22:58 - "J.F."
dyskusyjnych:0c1c0a6e-19fe-4719-a208-335142aee6d8@go
oglegroups.com...
>ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie
>oszuka przeznaczenia :-)
Dlaczego kapelusznik ? Chyba odwrotnie, zobaczyl trzech kapelusznikow
to wyprzedzil prawym pasem :-)
a ten/ta w seacie chyba niezbyt przytomna byla, skoro zjazd przeoczyla
:-)
J.
Re: polskie drogi
2017-11-30 11:26:36 - quent
> Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:0c1c0a6e-19fe-4719-a208-335142aee6d8@go
oglegroups.com...
>> ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka
>> przeznaczenia :-)
>
> Dlaczego kapelusznik ? Chyba odwrotnie, zobaczyl trzech kapelusznikow to
> wyprzedzil prawym pasem :-)
>
> a ten/ta w seacie chyba niezbyt przytomna byla, skoro zjazd przeoczyla :-)
Może seat jechał razem z tym białem autem, które w ostatniej chwili
zaczęło manewr zjazdu.
--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info
Re: polskie drogi
2017-11-30 12:03:17 - p...@g...com
zjazdu.
mozliwe ale wtedy nagrywajacy powinien wczesniej rozpoznac tandem i odpowiednio
zareagowac a jego przyspieszanie seata zaskoczylo