Rdza na rocznym samochodzie - jaka jest procedura rękojmii?
2017-07-20 16:32:26 - z...@g...com
Na nieco ponad rocznym samochodzie żony (Citroen) w trzech miejscach (wewnętrzna
strona drzwi) pojawiła się rdza. Ponoć jakaś wada fabryczna, piszą o tym ludzie na
forach.
Citroen Polska obejrzał to i zaoferował nam pomalowanie tych elementów w ramach
gwarancji.
Sądzę, że nie powinienem tak odpuszczać, bo to będzie w przyszłości rdzewiało dalej,
i chciałbym żądać satysfakcji za spadek wartości samochodu. Nie stało się to z mojej
winy, była to wada ukryta, więc rękojmia jak najbardziej obowiązuje.
Chodzi o procedurę - ktokolwiek, cokolwiek pomoże?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Re: Rdza na rocznym samochodzie - jaka jest procedura rękojmii?
2017-07-20 18:03:57 - TomN
<news:f6b66236-53ee-460d-8511-6cfc7fa7a8f8@googlegro
ups.com>:
> Cześć,
> Na nieco ponad rocznym samochodzie żony (Citroen) w trzech miejscach (wewnętrzna
strona drzwi) pojawiła się rdza. Ponoć jakaś wada fabryczna, piszą o tym ludzie na
forach.
> Citroen Polska obejrzał to i zaoferował nam pomalowanie tych elementów w ramach
gwarancji.
Pilnuj wpisu w książce gwarancyjnej
> Sądzę, że nie powinienem tak odpuszczać, bo to będzie w przyszłości rdzewiało
dalej,
Skąd wiesz, że będzie?
> i chciałbym żądać satysfakcji za spadek wartości samochodu.
> Chodzi o procedurę - ktokolwiek, cokolwiek pomoże?
http://literat.ug.edu.pl/honor/0007.htm
--
'Tom N'
Re: Rdza na rocznym samochodzie - jaka jest procedura rękojmii?
2017-07-21 21:39:09 - Poldek
> Cześć,
>
> Na nieco ponad rocznym samochodzie żony (Citroen) w trzech miejscach (wewnętrzna
strona drzwi) pojawiła się rdza. Ponoć jakaś wada fabryczna, piszą o tym ludzie na
forach.
>
> Citroen Polska obejrzał to i zaoferował nam pomalowanie tych elementów w ramach
gwarancji.
>
> Sądzę, że nie powinienem tak odpuszczać, bo to będzie w przyszłości rdzewiało
dalej, i chciałbym żądać satysfakcji za spadek wartości samochodu. Nie stało się to z
mojej winy, była to wada ukryta, więc rękojmia jak najbardziej obowiązuje.
>
> Chodzi o procedurę - ktokolwiek, cokolwiek pomoże?
Ja się nie znam, ale zgaduję, że procedura jest taka sama jak w
przypadku wadliwych butów lub suszarki.
Kierujesz do sprzedawcy w formie pisemnej reklamację. Najlepiej z
potwierdzeniem wpłynięcia. Czekasz 14 dni na ustosunkowanie się. Itd.
https://konsument.um.warszawa.pl/