tesla u zachara
2017-06-20 21:16:26 - Bolko
szczerze nie ogladałem całego bo strasznie drętwe
Zapamietałem:
facet ma tesle od półtoraroku.
Kupiona we wiedniu koszt 500 tys zł
Jak się jedzie powoli to można trasę Kraków Wiedeń zrobić bez ładowania
Jak szybko się jedzie to trzeba naładować na Słowacji
Jak kiedys wracał z Hamburga to peugeot 508 był tyko 1,5 h szybsza
od niego
Ponieważ kupił jako jeden z pierwszych ładowanie na wszystkich stacjach
tesli ma za darmo (zakupionych samochodów teraz nie dotyczy).
Ponieważ nigdy nie wie ile zrobi km jutro więc na wszelki wypadek
podpina codzinnie Czas 8 h
Jak chcę ładować na publicznych stacjach to musi mieć ze sobą kabelek
Re: tesla u zachara
2017-06-20 21:19:42 - j...@i...pl
wrote:
>szczerze nie ogladałem całego bo strasznie drętwe
Jak wszystkie filmy Zachara. Po prostu są za długie, takie żucie
szmaty ;)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
Re: tesla u zachara
2017-06-20 21:22:24 - Myjk
> szczerze nie ogladałem całego bo strasznie drętwe
Ja nie oglądałem, tylko słuchałem. Też było drętwe.
Jakieś wnioski masz poza skrótem?
--
Pozdor
Myjk
Re: tesla u zachara
2017-06-20 22:36:36 - ToMasz
> Tue, 20 Jun 2017 12:16:26 -0700 (PDT), Bolko
>
>> szczerze nie ogladałem całego bo strasznie drętwe
>
> Ja nie oglądałem, tylko słuchałem. Też było drętwe.
> Jakieś wnioski masz poza skrótem?
>
ja to obejrzałem całe
zajebistością i ceną to auto bije na łeb karton iPhonów. życie jest
lepsze, jak robisz 400km i pijesz 8 godzin kawę z nowymi znajomymi,
czekając az się auto naładuje. chyba ze jest -15° to co 200km. stacji
ładowań jest kilka w polsce, więc jeździsz do celu zygzakiem. musisz też
posiadać i nie zapomnieć zabrać zestaw przelotek i kabli do łądowania.
wspomnałem coś o firmie apple? nie ważne. ma kopa (choć jak na auto w
tej cenie to juz nie bardzo) jadąc w korku możesz się zrelaksować bo
samo hamuje i startuje. ale nie wiem czy chcesz, bo za parę godzin i tak
masz 8godzinne ładowanie. W zasadzie o aucie nic nie mówili. wspomnieli
że istnieje cos takiego jak klima, że ogrzewanie drenuje akumulator, że
ładowanie wolne - ale nie szkodzi. No bo jak jedzeisz do Barcelony
benzyniakiem, to nie wiesz gdzie zrobić postój. a elektrykiem - wiesz.
przy ładowarce. że w przypadku rozładowania akumulatora do zera można
się w ciągu 24godzin podładować z gniazdka 230v....
Zero informacji o kosztach eksploatacji. o tym jaka część siły hamowania
jest przerzucana na silnik, bo to ma wpływ na trwałość układu
hamulcowego. nie wspomnieli o degradacji akumulatorów. nawet czy
ogrzewanie jest rezystancyjne czy pompą ciepła. nic z techniki.
Ja się żywo interesuje autami elektrycznymi. ale poza prototypami, nie
widziałem niczego co bym nawet w dalekiej przyszłości chciał kupić.
Właśnie dzisiaj liczyłem dlaczego jest to zasilane ogniwami litowymi. są
parę razy droższe o zwykłych akumulatorów i trzy razy lżejsze. a
problemów z nimi bez liku
ToMasz
Re: tesla u zachara
2017-06-20 23:00:41 - Pszemol
> ma kopa (choć jak na auto w
> tej cenie to juz nie bardzo)
Rozwiń tą myśl proszę...
Tesla Model S P100D rozpędza się do setki w 2,6 sekundy.
Znajdź mi dużego, rodzinnego sedana za 500 tyś złotych który nawet 3
sekundy osiąga do setki, nie mówiąc o 2,6.
> że w przypadku rozładowania akumulatora do zera można
> się w ciągu 24godzin podładować z gniazdka 230v....
Zgadza się, typowe gniazdko 230V (jednofazowe) ma zbyt małą wydajność
prądową i zabiera to zbyt długo czasu aby z takiego gniazdka ładować od
zera do 100%.
> Zero informacji o kosztach eksploatacji. o tym jaka część siły hamowania
> jest przerzucana na silnik, bo to ma wpływ na trwałość układu
> hamulcowego.
Zmienna, bo jak masz baterię w pełni naładowaną to regeneracja jest
wyłączona.
> nie wspomnieli o degradacji akumulatorów.
Jest o tym w sieci sporo danych.
Zadziwiająco niska jest ta degradacja.
> nawet czy
> ogrzewanie jest rezystancyjne czy pompą ciepła. nic z techniki.
Pompa ciepła do ogrzewania w aucie? A ma to zalety energetyczne w stosunku
do grzania rezystancyjnego?
> Ja się żywo interesuje autami elektrycznymi. ale poza prototypami, nie
> widziałem niczego co bym nawet w dalekiej przyszłości chciał kupić.
A co z prototypow chciałbyś kupić?
> Właśnie dzisiaj liczyłem dlaczego jest to zasilane ogniwami litowymi. są
> parę razy droższe o zwykłych akumulatorów i trzy razy lżejsze. a
> problemów z nimi bez liku
Podziel się tymi przemyśleniami, napewno zaciekawią wielu z nas...
Re: tesla u zachara
2017-06-20 23:21:28 - "Irek.N."
> jest przerzucana na silnik, bo to ma wpływ na trwałość układu
> hamulcowego. nie wspomnieli o degradacji akumulatorów. nawet czy
> ogrzewanie jest rezystancyjne czy pompą ciepła. nic z techniki.
Nic o pompie nie mówili, nie widziałem też aby cokolwiek
przypominającego pompę było w samochodzie zainstalowane, więc pewnie
ciepło wprost z accu. Zresztą jak sprzedawcę zapytałem o zasięg przy
-20C, to się biedaczyna zapowietrzył i nie odpowiedział.
Mnie zastanawia coś innego. Gość jest niewiele mniejszy ode mnie, a ja
jak wsiadłem do samochodu, to linia dachu zasłaniała mi widoczność. Nie
ma żadnej szansy, abym zobaczył światła na skrzyżowaniu nad jezdnią,
chyba że zatrzymam się kilka metrów wcześniej, niż zazwyczaj. Dla mnie
porażka głównie z tego powodu - "nieba nie widać". No i niski... fotel
oczywiście :)
Pamiętam za to, że rama samochodu pospawana tak sobie, silniki wykonane
ślicznie, wnętrze... mnie się podobało, choć jak teraz się zastanawiam,
to wolę jednak gałki, niż codzienne palcowanie ekranu.
Cenę pamiętam w okolicach 87k$, ale to była chyba 60-ka.
Irek.N.
Re: tesla u zachara
2017-06-20 23:28:48 - 007
<news:oic2dp$4fa$1@dont-email.me>:
> Tesla Model S P100D rozpędza się do setki w 2,6 sekundy.
> Znajdź mi dużego, rodzinnego sedana za 500 tyś złotych który nawet 3
> sekundy osiąga do setki, nie mówiąc o 2,6.
Kmiocie z hameryki, czy mógłbyś sie ogarnąć?
Rodzinny, duży sedan za 500 kPLN?
Dajesz, w jakim celu taki ma osiągać 2.6
Tu widać na czym sie wzorowałeś:
<http://moto.onet.pl/aktualnosci/tesla-model-s-p100d
-najszybsze-seryjne-auto-swiata/q7xwxv>
> Podziel się tymi przemyśleniami, napewno zaciekawią wielu z nas...
Jesteś żałosny, szukasz poklasku u "gimbazy", dla której na pewno i napewno
to tyle ile twój miętki wacek
--
'Tom N'
Re: tesla u zachara
2017-06-20 23:39:45 - Mateusz Bogusz
> Rodzinny, duży sedan za 500 kPLN?
> Dajesz, w jakim celu taki ma osiągać 2.6
>
> Tu widać na czym sie wzorowałeś:
> <http://moto.onet.pl/aktualnosci/tesla-model-s-p100d
-najszybsze-seryjne-auto-swiata/q7xwxv>
A co to jest? Przecież gdy zmienić logo, to będziemy mieli peugeota 407
albo mondeo mk4.
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
Re: tesla u zachara
2017-06-21 01:09:27 - Zenek Kapelinder
ladowania. No dobra, trzydziesci razy.
Re: tesla u zachara
2017-06-21 01:16:25 - "Pawel \"O'Pajak\""
> Nic o pompie nie mówili, nie widziałem też aby cokolwiek
> przypominającego pompę było w samochodzie zainstalowane, więc pewnie
> ciepło wprost z accu. Zresztą jak sprzedawcę zapytałem o zasięg przy
> -20C, to się biedaczyna zapowietrzył i nie odpowiedział.
Bardzo możliwe, że na początku sa ogrzewane, potem własne ciepło
wystarcza. Takie rozwiązanie zastosowali w tym miniJeepie widocznym na
II "reklamie" w naszym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=N6XDntsC1vk
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com