Przejazd kolejowy. Sygnalizacja ?
2017-06-19 10:43:20 - "WoMa"
Co oznacza taka sygnalizacja ?
Przejazd kolejowy bez rogatek, bez szlabanów.
Są dwa migające na przemian czerwone światła.
Co to znaczy ? Co ma zrobić kierowca ?
Jaka jest podstawa prawna ?
Re: Przejazd kolejowy. Sygnalizacja ?
2017-06-19 11:36:35 - Grzegorz Tomczyk
> Są dwa migające na przemian czerwone światła.
> Co to znaczy ? Co ma zrobić kierowca ?
> Jaka jest podstawa prawna ?
Ty tak na serio czy jaja sobie robisz?
Dz.U.02.170.1393
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
z dnia 31 lipca 2002 r.
w sprawie znaków i sygnałów drogowych.
§ 98.
5. Sygnał czerwony migający lub dwa na przemian migające sygnały
czerwone oznaczają zakaz wjazdu za sygnalizator lub inne urządzenie
nadające te sygnały.
http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-2002-170-139
3
--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk
Re: Przejazd kolejowy. Sygnalizacja ?
2017-06-19 11:57:24 - w systemie siła 'POPIS/EU
Re: Przejazd kolejowy. Sygnalizacja ?
2017-06-19 11:57:25 - "WoMa"
news:oi85v3$on$1@news.vectranet.pl...
>W dniu 19.06.2017 o 10:43, WoMa pisze:
>> Są dwa migające na przemian czerwone światła.
>> Co to znaczy ? Co ma zrobić kierowca ?
>> Jaka jest podstawa prawna ?
>
> Dz.U.02.170.1393
> ROZPORZĄDZENIE
> MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
> z dnia 31 lipca 2002 r.
> w sprawie znaków i sygnałów drogowych.
>
> § 98.
> 5. Sygnał czerwony migający lub dwa na przemian migające sygnały czerwone
> oznaczają zakaz wjazdu za sygnalizator lub inne urządzenie nadające te
> sygnały.
>
> http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-2002-170-139
3
>
> Grzegorz Tomczyk
Dzięki. Tak na szybko to nie mogłem tego znaleźć.
W w/w rozporządzeniu nie ma rysunku takiego sygnalizatora.
To znaczy że wolno przejść/przepchać, ale nie wolno przejechać.
Re: Przejazd kolejowy. Sygnalizacja ?
2017-06-19 14:47:41 - "T."
> a ciekawi mnie jak to jest sterowane?
>
Różnie może być. Indukcyjne czujniki, naciskowe (licznik osi), indukcja
w szynie. Niestety widziałem przypadki, kiedy automatyka zawodziła i jak
pociąg miał nadjechać, to zapory się podnosiły, a jak przejechał, to
opuszczały... Ale to jeszcze za komuny było.
T.