W połowie listopada pod hasłem „Życie jest słodkie a Cukier Królewski” rusza bożonarodzeniowa kampania Südzucker Polska. Celem działań jest promocja rodziny cukrów pudrów marki Cukier Królewski, w skład której wchodzą: tegoroczna nowość – cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400g, cukier puder w odświeżonym opakowaniu 500g oraz jedyny na polskim rynku cukier puder w młynku. Na kampanię złożą się spoty telewizyjne, reklama w prasie i w Internecie oraz outdoor. Akcja wsparta zostanie też promocją konsumencką i nietypowym ambientem.
Bożonarodzeniowa kampania Cukru Królewskiego obejmie reklamę w prasie konsumenckiej (m.in. „Świat Kobiety, „Olivia”, „Tina”, „Naj”, „Kuchnia”) oraz w prasie branżowej i w Internecie. Z kolei na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych wyemitowany zostanie spot reklamowy z pudrem w opakowaniu z okienkiem 400g. Dodatkowo kampania otrzyma silne wsparcie w postaci komunikacji billboardowej w wybranych miastach Polski.
Promocja konsumencka
Kampanii reklamowej towarzyszyć będzie ogólnopolska promocja konsumencka pod hasłem „Cudowne święta z Cukrem Królewskim”, która wystartuje 18 listopada i potrwa do końca roku. W tym czasie do rąk konsumentów trafią bardzo atrakcyjne nagrody: karta przedpłacona o wartości 15 000 zł na zakup lub wyposażenie kuchni, roboty kuchenne ze spersonalizowaną grafiką oraz zestawy do pieczenia. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie będzie zakupienie co najmniej 2 opakowań dowolnego cukru pudru marki Cukier Królewski i wykonanie zdjęcia wypieku. Uruchomiona zostanie też strona dedykowana promocji: www.krolewskienagrody.pl
„Gofrobus” Cukru Królewskiego
Ostatnią częścią składową kampanii będą działania ambientowe. W drugiej połowie grudnia na ulice Krakowa i Wrocławia wyjedzie specjalny „gofrobus”, na dachu którego umieszczony zostanie młynek. W momencie, kiedy któryś z przechodniów wykonana jakiś miły gest w stosunku do towarzyszącej mu bliskiej osoby, zostanie nagrodzony gofrem, a z młynka posypie się śnieg. Finałem akcji ambientowej będzie krótki film viralowy, który opublikowany zostanie w sieci na początku przyszłego roku, budując dalszy zasięg kampanii reklamowej.
Za działania z zakresu komunikacji zintegrowanej z naciskiem na ATL, BTL oraz experiential marketing odpowiada dział client service agencji Havas Engage Warsaw. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media Communications. Komunikację PR prowadzi Open Media.