Od dziś karty upominkowe H&M, najpopularniejszej firmy modowej w Polsce, można kupić w ponad 400 salonikach prasowych HDS funkcjonujących pod marką Imedio, Relay oraz 1-Minute. Karty podarunkowe to wygoda dla kupującego
i pewność zadowolenia z prezentu obdarowanego.
- Karty Prezentowe to odpowiedź na czasy, w których ludzie żyją coraz szybciej, mają różne gusta i potrzeby. Karty są nowoczesną i wygodną formą pieniądza, którą w elegancki sposób można obdarować drugą osobę - powiedziała Izabela Bagłaj Business Development Manager, odpowiedzialna m.in. za rozwój oferty kart prezentowych w epay Polska. epay Polska, dywizja należąca do Euronet Polska, proponuje klientom całą talię kart upominkowych, którą można kupić w jednym miejscu. W ofercie znajdują się m.in. karty na konsole do gier takie jak SONY PlayStation, Xbox czy Nintendo, prezenty dla poszukiwaczy przygód oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent czy też karty dla wielbicieli muzyki od Spotify. Od dziś klienci w talii kilkudziesięciu kart znajdą również karty H&M o nominale 100
i 50 złotych.
Karty upominkowe H&M alternatywą dla gotówki
Korzystanie z karty nie wymaga podawania żadnych danych osobowych czy rejestrowania kodu PIN. Okres ważności karty wynosi aż 24 miesiące od momentu jej aktywacji podczas zakupu. Co więcej, kartą można zapłacić za część lub całość dokonanych zakupów w każdym sklepie sieci H&M na terenie kraju. Jeśli cena wybranego towaru przekracza wartość przedpłaty, posiadacz karty może dopłacić różnicę przy kasie. Wartość środków na karcie można na bieżąco monitorować na dedykowanej temu stronie internetowej.