- Zwiększając sprzedaż telefonów SIP rok po roku, Yealink osiągnął pozycję lidera, dzięki wprowadzeniu strategii najkorzystniejszej oferty, zapewniając przy tym najwyższy współczynnik jakości w stosunku do ceny i wykorzystując wiedzę swoich międzynarodowych odbiorców oraz rozszerzając kontakty partnerskie – komentuje Alaa Saayed, ICT Team Leader i Senior Industry Analyst w Frost & Sullivan. - Urządzenia IP dla firm stopniowo zyskały wśród odbiorców końcowych doskonałą reputację wysokiej jakości produktów, ponieważ oferują zniewalającą funkcjonalność w atrakcyjnej cenie - podkreśla.
- Znaczący wzrost sprzedaży telefonów IP Yealink w Polsce świadczy o wiodącej pozycji Yealink na naszym rynku - mówi Andrzej Wiśniewski, dyrektor ds. Rozwoju w firmie KONTEL-TELECOM, która wraz z dystrybutorem AB prowadzi oficjalną dystrybucję produktów tej marki na naszym rynku. - Yealink postawił na jakość design’u i wykończenia, stabilną platformę hardware’ową i spolonizowane, kompatybilne z innymi systemami oprogramowanie. To przy odpowiedniej cenie zdecydowało o sukcesie marki - komentuje.
Jako jedna spośród pięciu najlepszych marek telefonów SIP na rynku światowym i najpopularniejsza chińska marka w świecie zachodnim, Yealink oferuje trzy linie produktowe: wideofony IP, telefony IP i telefony USB. Urządzenia te nie tylko spełniają najwyższe międzynarodowe normy, jeżeli chodzi o jakość i cechy, ale mają również konkurencyjne ceny. Ponadto dział rozwoju Yealink ciągle wprowadza nowe rozwiązania technologiczne do linii produktowych.
Nagrody Frost & Sullivan Best Practices Awards przyznawane są na różnych rynkach regionalnych i globalnych firmom, które wykazują się wybitnymi osiągnięciami i wysoką wydajnością w obszarach takich jak: przewodnictwo w swojej dziedzinie, innowacje technologiczne, obsługa klienta oraz strategiczny rozwój produktu. Analitycy porównują obecne na rynku firmy i mierzą ich wydajność przez pogłębione wywiady, analizy oraz rozległe badania wtórne, w celu określenia najlepszych praktyk w branży.