Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-07-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

X-Ray – awangarda w technologiach

150x110
Canyon, marka designerskich produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów, prezentuje nową kolekcję akcesoriów – X-Ray. Jej stylistyka na myśl roentgenowskie zdjęcia, na których widać jak na dłoni wnętrze urządzenia.

Jest to absolutnie nowy, rewolucyjny trend w wyglądzie akcesoriów. Inspiracją dla stylistów tej gamy jest nurt we współczesnej sztuce reprezentowany przez brytyjskiego artystę Hugh Turvey’a, którego wizjonerski sznyt zdobi akcesoria X-Ray. Nowa edycja będzie również sygnowana jego podpisem. Przede wszystkim jednak zmienia się kolor nadruku, z niebieskiego, na kombinację odcieni zieleni i żółci, co jest bliższe koncepcji X-Ray zapisanej w zbiorowej wyobraźni.

Produkty z tej serii dedykowane są do graczy komputerowych, fanów nowych technologii oraz pasjonatów kreatywnych rozwiązań. Znakiem firmowym tej ekstrawaganckiej kolekcji pozostaje wierne, wręcz drobiazgowe odzwierciedlenie malowniczych obrazów właściwych sztuce Turvey’a i precyzyjne naniesienie ich na powierzchnię elektronicznych urządzeń i akcesoriów Canyon’a.

Serię Canyon X-Ray tworzą urządzenia: słuchawki, myszki przewodowe i bezprzewodowe, czy głośniki komputerowe z charakterystycznym wzorem imitującym skomplikowany układ komponentów, to propozycja dla młodych i wyrazistych ludzi. Gamę produktów uzupełniają: torby, plecaki oraz naklejki.

Edycja limitowana serii wejdzie do sprzedaży na początku sierpnia br.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS