Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-07-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wystartowała wakacyjna edycja „Testuj z Orange”

Wystartowała siedemnasta edycja konkursu “Testuj z Orange”, w którym najlepsi testerzy otrzymają na własność telefony LG G2 Mini lub Orange Reyo. Tylko do 27 lipca br. na stronie www.testuj.orange.pl można zgłosić udział w wakacyjnym konkursie Orange. Platformę testowo-konkursową oraz materiały reklamowe przygotowała agencja IMAGINE wraz z firmą DCS.pl.


“Testuj z Orange” to cykliczny konkurs związany z testowaniem najnowszych modeli telefonów oraz usług oferowanych przez Orange. Aby wziąć udział w wakacyjnej edycji "Testuj z Orange" należy do 27 lipca br. zarejestrować się na stronie: http://testuj.orange.pl/rejestracja. Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wybierze czterdzieści osób, które osobiście przetestują telefony LG G2 Mini oraz Orange Reyo. – Tym razem dla odmiany nie będą to topowe smartfony, ale naprawdę przyzwoite telefony ze średniej półki. Warto sprawdzić, co potrafią LG G2 mini i firmowy Orange Reyo – pisze na blog.orange.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Uczestnicy konkursu będą musieli wykonać trzy zadania, które podlegać będą ocenie. Dwudziestu najlepszych testerów otrzyma telefony na właśność.

Celem akcji "Testuj z Orange" jest promocja nowych telefonów i usług w ofercie Orange, a także budowanie społeczności zaangażowanych w interakcję z marką użytkowników. – Dodatkowym aspektem jest element polecania - marketing rekomendacji, który dzięki odpowiednio dobranym testom pozwala na eksponowanie najlepszych i najciekawszych cech telefonów. Uczestnicy każdej edycji konkursu tworzą unikalny i wartościowy dla marki kontent – dodaje Filip Iwański, CEO w agencji IMAGINE, która jest jednym z pomysłodawców projektu “Testuj z Orange”.

Główną osią komunikacji "Testuj z Orange" jest strona internetowa www.testuj.orange.pl, której towarzyszy wielokanałowa promocja wykorzystująca m.in.: kampanie display, mailingi oraz media społecznościowe związane z marką Orange. 

Za przygotowanie platformy konkursowej oraz materiałów reklamowych "Testuj z Orange" odpowiada agencja interaktywna IMAGINE i firma technologiczna DCS.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS