W piątek, 25 stycznia 2013 roku, oficjalnie zainagurowana zostanie kolejna edycja Szkoły Strategii Marki. Będzie to już 9 odsłona tego unikatowego projektu edukacyjnego organizowanego przez SAR. Kurs dzięki zaangażowaniu licznych specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami komunikacji marketingowej pozwoli osobom biorącym udział w SSM spojrzeć holistycznie na planowanie, wdrażanie i ewaluację strategii komunikacji. Zajęcia potrwają przez 9 miesięcy i zakończą się w październiku.
– Najbliższa edycja Szkoły Strategii Marki rozpocznie się dosyć nietypowo, szybciej niż zwykle. Co bardzo nas cieszy! Spowodowane jest to zwiększonym zainteresowaniem ofertą szkoleniową SAR. Z tego względu zdecydowaliśmy się nie czekać i przyśpieszyliśmy start 9 edycji – tłumaczy Aneta Rzadkiewicz, managerka projektu.
Szkoła Strategii Marki skierowana do osób zawodowo związanych z komunikacją marketingową, ma służyć poszerzaniu oraz porządkowaniu wiedzy, a także rozwijaniu kompetencji dzięki szerokiemu i różnorodnemu ujęciu podejmowanej tematyki. Ma ona również za zadanie przybliżać najnowsze trendy, narzędzia i metody komunikacji w dynamicznie zmieniającym się społeczeństwie.
Podczas zajęć kursanci przejdą przez zagadnienia obejmujące m.in. planowanie strategiczne, tworzenie
i pozycjonowanie marki, wdrażanie strategii przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów – od planowania mediów po działania interactive i PR. W ramach 9. edycji SSM zaplanowane jest 28 zjazdów trwających po 8 godzin.
Partnerami SSM są: PKPP Lewiatan, Polskie Stowarzyszenie Marketingu i Millward Brown SMG/KRC. Szkoła Strategii Marki została objęta patronatem medialnym przez portal Marketing przy Kawie oraz Business Ad Network.
Więcej informacji na temat SAR, pełnego programu i wykładowców zaangażowanych w SSM można znaleźć pod adresami: http://www.sar.org.pl/ i http://www.ssm.edu.pl/.