Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-03-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wielkanocna kampania reklamowa MAKRO

Warszawa, 19 marca 2015 r.: Firma MAKRO Cash & Carry, lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego, rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku MAKRO jako sieci, w której profesjonalni kucharze oraz pasjonaci gotowania znajdą wszystkie niezbędne im produkty. Spot reklamowy podkreśla zarówno jakość, jak i szerokość asortymentu dostępnego w hurtowniach MAKRO. Występujący w nim Marcin Piotrowski, szef kuchni warszawskiej restauracji Totomato, uczestnik m.in. programu telewizyjnego Top Chef, wprowadza widza w świat profesjonalnych kucharzy, którzy w swojej codziennej pracy wymagają szerokiego wyboru oraz najwyższej jakości mięs, ryb, owoców morza oraz świeżych warzyw i owoców.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 19 marca br. i emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich portalach internetowych. Kreacją spotu zajęła się agencja Riverwood. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MGA i Starcom (TV) oraz Performance Media (Internet).


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS