Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Więcej MTR Media w Internecie

 

Agencja MTR Media zaczęła z początkiem nowego roku rozbudowę działu interactive oraz poszerzanie zakresu jego kompetencji. New Media Specialist - Grzegorz Kosiński (odpowiedzialny strategię komunikacji marek w Internecie oraz wdrażanie rozwiązań niestandardowych) i E-marketing Specialist Marcin Filipowicz (zajmujący się szeroko pojętym marketingiem  internetowym, zakupem mediów oraz działań w Google) awansowali na stanowiska seniorskie.  Do zespołu dołączyła także Adriana Czubak, zajmując stanowisko account executive (odpowiedzialna za egzekucję kampanii reklamowych).

Jak wyjaśnia Anna Witkowska, PR Specialist w MTR Media, powyższe zmiany są efektem konsekwentnie realizowanego założenia obsługi Klientów w formule full-service. Celem zachowania wysokiej konkurencyjności wewnętrzna struktura agencji musi elastycznie dostosowywać się do zmian na rynku reklamowym a w optymalnym scenariuszu wręcz je wyprzedzać. Synergia komunikacji off i on-line to już codzienność, na coraz bliższym horyzoncie etap on-line-only, dodaje Witkowska.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS