Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupa eholiday.pl po raz kolejny organizują cykl warsztatów marketingowych Travel 2.0 adresowanych do przedstawicieli branży turystycznej.
W ciągu dwóch dni branżowych targów Tour Salon 2013 praktycy będą szkolić hotelarzy, właścicieli obiektów noclegowych, biura podróży i menedżerów turystyki z zakresu Web usability, Social Media Marketingu oraz optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Gościem specjalnym tej edycji spotkania będzie Krzysztof Głąbiński z eliteadvices.com, który poprowadzi szkolenie „Internet w strategii hotelu”.
Uczestnicząc w warsztatach, będzie można się dowiedzieć m.in., jak projektować witrynę hotelu lub biura podróży zgodnie z zasadami Web usability, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do promocji swojego biznesu turystycznego, a także jak optymalizować stronę internetową pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Będzie to kolejna edycja warsztatów marketingowych Travel 2.0, organizowana we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Cztery praktyczne szkolenia odbędą się w dniach 17-18 października w godzinach 10-16 w jednym z pawilonów targowych.
Patronat branżowy nad warsztatami objęła Polska Izba Turystyki. Szczegółowe informacje oraz program warsztatów można znaleźć na stronie travel20.pl